Małgorzata Kepel
Area Business Manager Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z o.o.
Kraków,
małopolskie
Doświadczenie zawodowe
Area Sales Manager + Key Account Manager
ASM - tworzenie zespołu sprzedażay na terenie Polski południowo -wschodniej w Liniach CNS i NEURO ( 09.2008 - 10.2009) oraz Linii KARDIO (03.2009). Wyznaczanie celów sprzedażowych, dla poszczególnych zespołów sprzedażowych, w oparciu o dane rynkowe.
KAM - sprzedaż i kontrola dostępności towaru w części hurtowej łańcucha dystrybucji. Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży. Praca z klientami VIP.
KAM - sprzedaż i kontrola dostępności towaru w części hurtowej łańcucha dystrybucji. Wprowadzanie nowych produktów do sprzedaży. Praca z klientami VIP.
Liniowy Kierownik Sprzedaży/Bussines Unit Manager
Kierownik sprzedaży preparatów Linii Internistycznej – teren pracy Polska.
- strategiczne planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży całej Linii na terenie Polski,
- rozwój struktury sprzedaży, optymalizacja działań sprzedażowych,
- planowanie i kontrolowanie wydatków budżetowych
- tworzenie i wdrażanie procedur i schematów dotyczących pionu sprzedaży i marketingu,
- odpowiedzialność za ostatni etap rekrutacji i zatrudnienie przedstawicieli medycznych,
- bezpośrednie zarządzanie podległą grupą Regionalnych Kierowników Sprzedaży,
- pośrednie zarządzanie podległą grupą kilkudziesięciu Przedstawicieli Medycznych.
- strategiczne planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży całej Linii na terenie Polski,
- rozwój struktury sprzedaży, optymalizacja działań sprzedażowych,
- planowanie i kontrolowanie wydatków budżetowych
- tworzenie i wdrażanie procedur i schematów dotyczących pionu sprzedaży i marketingu,
- odpowiedzialność za ostatni etap rekrutacji i zatrudnienie przedstawicieli medycznych,
- bezpośrednie zarządzanie podległą grupą Regionalnych Kierowników Sprzedaży,
- pośrednie zarządzanie podległą grupą kilkudziesięciu Przedstawicieli Medycznych.
Regionalny Kierownik Sprzedaży Linia Neurologiczna
Teren pracy woj. małopolskie, świętokrzyskie,
podkarpackie
- ( przekazanie linii gastrologicznej i kardiologicznej).
- taktyczne i operacyjne planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży na podległym terenie,
- rozwój sieci sprzedaży,
- efektywne wykorzystanie przyznanego budżetu i kontrola jego wykorzystania,
- odpowiedzialność za pierwszy etap rekrutacji i selekcję kandydatów na Przedstawicieli Medycznych.
podkarpackie
- ( przekazanie linii gastrologicznej i kardiologicznej).
- taktyczne i operacyjne planowanie sprzedaży i odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży na podległym terenie,
- rozwój sieci sprzedaży,
- efektywne wykorzystanie przyznanego budżetu i kontrola jego wykorzystania,
- odpowiedzialność za pierwszy etap rekrutacji i selekcję kandydatów na Przedstawicieli Medycznych.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
- tworzenie linii gastrologicznej
- tworzenie linii kardiologicznej
- uzupełnienie linii neurologicznej
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w pierwszej fazie schematu. Uzupełnianie nowo powstałej struktury , kształtowanie jej obszarów działania. Szkolenie i wdrażanie nowych przedstawicieli medycznych. Przygotowanie pełnej struktury do przekazania Regionalnym Kierownikom Sprzedaży nowo powstałych linii. Szkolenie i wdrożenie nowych Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
- tworzenie linii kardiologicznej
- uzupełnienie linii neurologicznej
Planowanie i przeprowadzanie procesów rekrutacyjnych w pierwszej fazie schematu. Uzupełnianie nowo powstałej struktury , kształtowanie jej obszarów działania. Szkolenie i wdrażanie nowych przedstawicieli medycznych. Przygotowanie pełnej struktury do przekazania Regionalnym Kierownikom Sprzedaży nowo powstałych linii. Szkolenie i wdrożenie nowych Regionalnych Kierowników Sprzedaży.
Przedstawiciel Medyczny Biofarm
Poszerzanie i aktualizacja bazy klientów. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami o największym potencjale. Wykorzystywanie analiz rynku do planowania sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Asesorzy
Grupa zrzesza osoby zainteresowane tematyka oceny kompetencji przy zastosowaniu procedur Assessment / Development Centre
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Marketing farmaceutyczny
Stosowne miejsce dla osób profesjonalnie traktujących marketing farmaceutyczny
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.