Umiejętności
Escalations Management
Microsoft Office
Oracle HR
Outlook
PeopleSoft
zapytania
Queue Management
Siebel
Planowanie zasobów pracy
Obsługa klienta
Usługi płacowe
Płatności
Improvements
Monthly Reporting
Języki
angielski
biegły
hiszpański
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Płac / Starszy Specialista ds. Płac
Prowadzenie i nadzorowanie procesów płacowych, wysyłanie i wykonywanie płatności, przygotowywanie raportów dla Klienta oraz dla Kadry Menedżerskiej, stały kontakt z angielskim Urzędem Skarbowym ( HMRC ) oraz instytucjami sądowymi, obliczenia podatkowe dla pracowników oraz dla pracodawcy, korespondencja z klientem: mailowa oraz telefoniczna, odpowiadanie na zapytania ad- hoc, wspieranie zespołu przy trudniejszych zagadnieniach z zakresu angielskiego payrolla, szkolenia systemowe oraz z obsługi klienta.
Od marca 2016 również rola Client Coordinatora polegająca na przygotowywaniu oraz prowadzeniu wizyt klienckich, przedstawianiu miesięcznych sprawozdań, prezentacji i rozwiązywanie eskalacji.
Nadzorowanie i kontrolowanie SLA, rozdzielanie codziennych obowiązków, kontrolowanie kalendarza, aktualizacja procedur oraz zamieszczanie ich na Sharepointcie ( Subject Matter Expert ), aprobowanie nowych procedur, udział w procesach ulepszania istniejących praktyk i zadań.
Od marca 2016 również rola Client Coordinatora polegająca na przygotowywaniu oraz prowadzeniu wizyt klienckich, przedstawianiu miesięcznych sprawozdań, prezentacji i rozwiązywanie eskalacji.
Nadzorowanie i kontrolowanie SLA, rozdzielanie codziennych obowiązków, kontrolowanie kalendarza, aktualizacja procedur oraz zamieszczanie ich na Sharepointcie ( Subject Matter Expert ), aprobowanie nowych procedur, udział w procesach ulepszania istniejących praktyk i zadań.
Oficer ds. obsługi kadrowej klienta, następnie Specjalista ds. obsługi kadrowej klienta
Administracja danymi osobowymi (People Soft ,Dakar, Excel), przygotowywanie płac ( wypłaty, wyrównania, zmiany w trybie pracy, awanse, transfery, rezygnacje, emerytury, urlopy macierzyńskie i wychowawcze ), zarządzanie benefitami i ubezpieczeniami zdrowotnymi, przygotowywanie raportów finansowych i statystyk, rekonsyliacja kont, przygotowywanie dokumentów dla nowych pracowników oraz dla expatów, odpowiedzi na bieżące zapytania pracowników dotyczące zakresu HR, przygotowywanie raportów dla maltańskiego Urzędu Podatkowego, asystowanie w procesach rekrutacyjnych.
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Wynagrodzenia i benefity
Obsługa klienta
Inne