Małgorzata Bieńkowska

Starszy specjalista ds. sprzedaży, Biuro Reklamy TVN
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Canal + platforma
Partnership Manager
Odpowiadam za relacje biznesowe z partnerami przy produkcjach własnych filmowych Canal+, jak również kanałach lifestyle Canal+Domo oraz Canal+Kuchnia
Marta Zalewska
Marta Zalewska · współpracownik
wystawiono
Z Małgosią współpracowało nam się bardzo dobrze w ramach projektu synergicznego Onet - TVN. Każdy projekt był dopieszczony, klienci bardzo zadowoleni. Polecam Małgosię!
Magdalena Żmijewska
Magdalena Żmijewska · współpracownik
wystawiono
Małgosię rekrutowałam do TVN wiele lat temu. Już wtedy zapowiadała się na świetnego handlowca, co udowodniła swoją rzetelną i wytrwałą pracą. Z ogromną przyjemnością rekomendują ją każdemu pracodawcy.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Malgosia.. z nią się pod każdym względem wspaniale pracuje
Anna Łącka
Anna Łącka · klient
wystawiono
DObra profesjonalna współpraca i doradztwo.
Sebastian S.
Sebastian S. · klient
wystawiono
Spotkania z Panią Małgorzatą zawsze na mnie robiły wrażenie. Oferta była zawsze przygotowana według naszych oczekiwań i możliwości. Polecamy współpracę z Panią Małgorzatą, zapewne w niedługiej przyszłości znów skorzystamy z usług Pani Małgorzaty.

Z poważaniem
Sebastian Strzałkowski
Abrakadabra S.C.
Biuro Reklamy TVN
Specjalista ds. sprzedaży
- Pozyskiwanie nowych Klientów (woj. mazowieckie),
- przygotowanie ofert z zakresu kampanii spotowych, sponsoringowych, lokowania produktu, umowy licencyjne
- aktywna sprzedaż powyższych form reklamowych na antenach wszystkich kanałów wchodzących w skład grupy TVN,
- koordynacja procesu przygotowania prezentacji sprzedażowych oraz przedstawianie ich podczas spotkań z Klientami
- negocjowanie cen i warunków sprzedaży, oraz przygotowywanie umów
- sporządzanie kontraktów indywidualnych we współpracy z działem prawnym
- Dokonywanie rezerwacji, sprzedaży oraz raportów w systemie BNG
- bieżące raportowanie kontaktów z Klientami do systemu CRM
- obsługa posprzedażowa Klientów (raportowanie - post buy, weryfikacja świadczeń, analizy oglądalności z AGB Nielsen)
- kontrola rozliczeń należności i procesu fakturowania
- sporządzanie raportów dotyczących realizacji założeń budżetowych
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Pani Małgorzata zaplanowała dla nas kampanię reklamową w TVN24. Byłem bardzo zadowolony z tej współpracy. Pani Małgorzata została przeze mnie zapamiętana jako bardzo miła i wyrozumiała (na pytania klienta) profesjonalistka. Gdyby budżet pozwalał, na pewno skorzystalibyśmy z pomocy Pani Małgorzaty.

Szymon Gacki
Marketing Manager
DLH Poland Sp. z o.o.
MURATOR S.A.
Konsultant ds. reklamy
- prezentacja tytułów Wydawnictwa,
- budowanie pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z Klientami,
- sporządzanie korporacyjnych ofert handlowych wg potrzeb Klienta,
- negocjacja umów,
- sprzedaż powierzchni prezentacyjnych i reklamowych do tytułów: Informator Budowlany, Urządzamy dom i mieszkanie, oraz wydań specjalnych i minikatalogów,
- reprezentowanie interesów Klienta w ramach Wydawnictwa,
- dokumentowanie przebiegu kontaktów z Klientami,
- realizacja miesięcznych planów sprzedaży + raport realizacji.
Logo
Konsultant ds. Obsługi Klientów Kluczowych
Ditel S.A. - wydawnictwo książki telefonicznej TP S.A.
- przygotowanie projektu propozycji dla Klienta,
- negocjacje umów
- sprzedaż powierzchni reklamowej (książka, internet, CD),
- pozyskiwanie nowych klientów,
- realizacja planów sprzedaży,
- raportowanie realizowanych prac,
- windykacja należności

Szkolenia i kursy

2010 - ACT Advanced Corporate Training - Zbigniew Kieras
Szkoła Dobrej Komunikacji - Komunikacja interpersonalna - emocje
2010 - ACT Advanced Corporate Training - Magdalena Sofulak - Skibińska
Szkoła Dobrej komunikacji - Radzenie sobie ze stresem - Stresuj się dobrze – umysł
2010 - ACT Advanced Corporate Training - Magdalena Sofulak - Skibińska
Szkoła Dobrej komunikacji - Radzenie sobie ze stresem - Stresuj się dobrze - ciało
2008 - Top Trening
"Mowa ciała - Jak czytać ludzkie gesty" -
2006 - Top Trening
"Negocjacje handlowe z klientem korporacyjnym"
"Sprzedaż perswazyjna"
2005 - Top Trening
"Sprzedaż efektywna"
"Sprzedaż partnerska"
1997 – Polskie Towarzystwo Ekonomiczne
księgowość komputerowa

Specjalizacje

Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media

Zainteresowania

Cyfrowa fotografia amatorska,
szkice węglem i ołówkiem,
podróże,
kuchnie świata

Grupy

ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie