Umiejętności
Umiejętność pracy pod presją czasu
Dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa,
Spostrzegawczość, negocjacje, pewność siebie, asertywność, optymista,
Otwarty na nowe doświadczenia
Komunikatywność i budowanie relacji
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
L2/L3 Technical Solution Analyst
Daily monitoring of supported applications and compliance reporting / irregularities their actions, the systematic creation of knowledge base and the instructions for supported applications, removal, identification, troubleshooting, analysis and assistance with problems and other needs of users, organization of meetings and providing reports, participation in the development strategy for application services.
wystawiono
I am working with Magdalena in the Alstom company. As colleague from work Magda is very helpful person. She is very nice for all people from the company. She have got many high IT skills. Magda is very focused on her job and her duty. Magda is a very conscientious and with great dedication goes to perform their duties. I don't work with Her in one team but Her colleagues from the team says many positive about Her daily work.
Application Support Analyst
Elblaska Fundacja Akademicka \(type of work: the contract of mandate - work for Alstom Power Sp. z
• solving of engineering and other essential problems for applications: Oracle Primavera and Active Risk Manager (ARM)
• the Central Admin for Oracle Primavera databases
• database management, analysis, reporting
• the Central Admin for Oracle Primavera databases
• database management, analysis, reporting
Service Desk Specialist
Infomex Sp. z o.o., work for: IT Department, Grupa Żywiec S.A. Heineken (outsource)
• partial administration of computer stations- using for that purpose System Management Server (SMS)
• first line of support for IBM Lotus Notes
• monitoring of data replication between SAP CRM and Dynamics systems
• installation of network printers (for example SAP, PDA and Dynamics printers)
• administration of applications relating to user authorisation,
• partial administration of user authorisation, using Active Directory Users and Computers
• registration and realisation of applications (tickets) received by the ServiceDesk, using HP Open View ServiceDesk
• first line of support for mobile phones in Grupa Żywiec Company
• management of user database, using HP Open View ServiceDesk
• creating of End2End daily report from Dynamics and SAP BW systems
• management of Biznes Partner on SAP CRM, monitoring sale concessions
• solving of engineering and other essential problems for applications: BasWare, MSA (Mobile Sales Application), Dynamics, Citrix, MRAS, SAP, Analyser, Documentum
• first line of support for EBI Mobile (Anica System S.A. application for mobile terminals)
• first line of support for IBM Lotus Notes
• monitoring of data replication between SAP CRM and Dynamics systems
• installation of network printers (for example SAP, PDA and Dynamics printers)
• administration of applications relating to user authorisation,
• partial administration of user authorisation, using Active Directory Users and Computers
• registration and realisation of applications (tickets) received by the ServiceDesk, using HP Open View ServiceDesk
• first line of support for mobile phones in Grupa Żywiec Company
• management of user database, using HP Open View ServiceDesk
• creating of End2End daily report from Dynamics and SAP BW systems
• management of Biznes Partner on SAP CRM, monitoring sale concessions
• solving of engineering and other essential problems for applications: BasWare, MSA (Mobile Sales Application), Dynamics, Citrix, MRAS, SAP, Analyser, Documentum
• first line of support for EBI Mobile (Anica System S.A. application for mobile terminals)
wystawiono
Magdę cenię za profesjonalizm, fachowość, szybkość działania i otwartość na potrzeby klienta.
przełożony
wystawiono
Miałem okazję pracować z Magdą w Grupie Żywiec jako jej bezpośredni, funkcyjny przełożony przez okres 2,5 roku.
W tym czasie Magda dała się poznać jako osoba, którą najlepiej chyba można określić mianem "da się"... :) Z cech, które u Magdy lubiłem i szanowałem: jest samodzielna, pracowita i ambitna. Nigdy nie przychodziła z byle skargą i błachym problemem do rozwiązania. Jeśli już przychodziła to albo problem był znaczny, albo miała gotowe rozwiązanie, które chciała przedstawić.
Z cech, których u Magdy nie lubiłem: paliła papierosy (nie wiem czy nadal tak jest). To powodowało, że w efekcie spędzała w pracy mniej czasu niż reszta zespołu. Co prawda z mojej strony to hipokryzja, bo ja tez wtedy paliłem, ale... :)
Reasumując - podczas naszej współpracy, Magda dała się poznać jako pracownik z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków i bardzo wartościowy element zespołu. Jej otwartość a jednocześnie asertywność były dla mnie często papierkiem lakmusowym podejmowanych przeze mnie decyzji.
W tym czasie Magda dała się poznać jako osoba, którą najlepiej chyba można określić mianem "da się"... :) Z cech, które u Magdy lubiłem i szanowałem: jest samodzielna, pracowita i ambitna. Nigdy nie przychodziła z byle skargą i błachym problemem do rozwiązania. Jeśli już przychodziła to albo problem był znaczny, albo miała gotowe rozwiązanie, które chciała przedstawić.
Z cech, których u Magdy nie lubiłem: paliła papierosy (nie wiem czy nadal tak jest). To powodowało, że w efekcie spędzała w pracy mniej czasu niż reszta zespołu. Co prawda z mojej strony to hipokryzja, bo ja tez wtedy paliłem, ale... :)
Reasumując - podczas naszej współpracy, Magda dała się poznać jako pracownik z profesjonalnym podejściem do wykonywanych obowiązków i bardzo wartościowy element zespołu. Jej otwartość a jednocześnie asertywność były dla mnie często papierkiem lakmusowym podejmowanych przeze mnie decyzji.
IT Specialist- Analyst
P.H.U. Koni work for: IT Department, Grupa Żywiec S.A. Heineken (outsource)
• partial administration of computer stations- using for that purpose System Management Server (SMS)
• first line of support for IBM Lotus Notes
• monitoring of data replication between SAP CRM and Dynamics systems
• installation of network printers (for example SAP, PDA and Dynamics printers)
• administration of applications relating to user authorisation,
• partial administration of user authorisation, using Active Directory Users and Computers
• registration and realisation of applications (tickets) received by the ServiceDesk, using HP Open View ServiceDesk
• first line of support for mobile phones in Grupa Żywiec Company
• management of user database, using HP Open View ServiceDesk
• creating of End2End daily report from Dynamics and SAP BW systems
• management of Biznes Partner on SAP CRM, monitoring sale concessions
• solving of engineering and other essential problems for applications: BasWare, MSA (Mobile Sales Application), Dynamics, Citrix, MRAS, SAP, Analyser, Documentum
• first line of support for EBI Mobile (Anica System S.A. application for mobile terminals)
• first line of support for IBM Lotus Notes
• monitoring of data replication between SAP CRM and Dynamics systems
• installation of network printers (for example SAP, PDA and Dynamics printers)
• administration of applications relating to user authorisation,
• partial administration of user authorisation, using Active Directory Users and Computers
• registration and realisation of applications (tickets) received by the ServiceDesk, using HP Open View ServiceDesk
• first line of support for mobile phones in Grupa Żywiec Company
• management of user database, using HP Open View ServiceDesk
• creating of End2End daily report from Dynamics and SAP BW systems
• management of Biznes Partner on SAP CRM, monitoring sale concessions
• solving of engineering and other essential problems for applications: BasWare, MSA (Mobile Sales Application), Dynamics, Citrix, MRAS, SAP, Analyser, Documentum
• first line of support for EBI Mobile (Anica System S.A. application for mobile terminals)
Szkolenia i kursy
26.02.2016- MS-20462 Administering Microsoft SQL server databases
27.12.2015- MS-20461 Querying Microsoft SQL Server
11.06.2015- Visual Basic for Microsoft Excel 2010
23.01.2015- MS Excel 2010 Advanced
08.12.2014- MS-6235 Implementing Microsoft SQL Server 2008 Integration Services
11.12.2014- MS-6236 Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services
21.11.2014- Microsoft Lync 2013
24.04.2014- ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
28.11.2013- TR522 Developing Reports with Report Builder 3.0 and Risk performance Manager (training in Switzerland)
25.11.2013- Active Risk Management 6 New Features and Benefits Course (training in Switzerland)
24.05.2013- MS 10776 Developing Microsoft SQL Server 2012 databases
11.01.2013- Oracle I Administration
12.12.2012- Basic and advanced queries using Microsoft SQL Server 2005- Transact SQL
16.11.2012- Project Planning and Control Using Primavera P6 Professional (training in Switzerland)
05.10.2012- Assertiveness Training
08.10.2010- Practical exercises- IT service management according to ITIL V3
27.12.2015- MS-20461 Querying Microsoft SQL Server
11.06.2015- Visual Basic for Microsoft Excel 2010
23.01.2015- MS Excel 2010 Advanced
08.12.2014- MS-6235 Implementing Microsoft SQL Server 2008 Integration Services
11.12.2014- MS-6236 Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services
21.11.2014- Microsoft Lync 2013
24.04.2014- ITIL Foundation Certificate in IT Service Management
28.11.2013- TR522 Developing Reports with Report Builder 3.0 and Risk performance Manager (training in Switzerland)
25.11.2013- Active Risk Management 6 New Features and Benefits Course (training in Switzerland)
24.05.2013- MS 10776 Developing Microsoft SQL Server 2012 databases
11.01.2013- Oracle I Administration
12.12.2012- Basic and advanced queries using Microsoft SQL Server 2005- Transact SQL
16.11.2012- Project Planning and Control Using Primavera P6 Professional (training in Switzerland)
05.10.2012- Assertiveness Training
08.10.2010- Practical exercises- IT service management according to ITIL V3
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zainteresowania
Cooking, cycling
Grupy
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Design
czyli grafika komputerowa szeroko pojęta. Grupa dla wszysktich webdesignerów, operatorów DTP, projektantów.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
PRACA ZDALNA IT
Grupa na której możecie umieszczać oferty pracy zdalnej - tylko zdalnej. Umieszczamy zarówno oferty jak i oferujemy prace zdalną. Zapraszam.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.