Magdalena Wojtaszek

Manager z wielkim entuzjazmem do pracy i z pasją podróżowania. Gotowa na nowe wyzwania!
Świnoujście, zachodniopomorskie

Umiejętności

Zarządzanie zespołem zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja Zarządzanie Hotelem

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Dyrektor ds. Sprzedaży i Marketingu
aob consulting
Logo
Dyrektor Rezydent
Sand Hotel****& Boulvard Ustronie Morskie Zdrojowa Hotels
- utrzymywanie najwyższej jakości obsługi Gości oraz dbanie o pozytywny wizerunek obiektów
zarówno wśród Gości jak i partnerów biznesowych
- zarządzanie działalnością operacyjną hotelu i apartamentów: nadzorowanie i organizacja pracy wszystkich działów:
RECPECJA/HSKP/F&B/SPA&WELLNESS/DZIAŁ TECHNICZNY
- zarządzanie zespołem ponad 100 pracowników: odpowiedzialność za rekrutację, motywowanie
i kreowanie ducha pracy zespołowej
- współtworzenie procedur – instrukcji stanowiskowych
- dbanie o dobre relacje z Gośćmi podczas ich pobytu oraz oceny na opiniotwórczych portalach
internetowych
- systematyczna poprawa sprawności i efektywności funkcjonowania hotelu
- współtworzenie rocznego budżet hotelu
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o.
Baltic Park Molo Apartments Manager
Zdrojowa Hotels
- pre-opening - wszelkie obowiązki związane z otwarciem obiektu: odbiory całego obiektu:
apartamentów, kontrole sanepidu, straży pożarnej, zatowarowanie hotelu,
- tworzenie schematu organizacyjnego, procedur sprzątania apartamentów, obsługi Gości
na Recepcji oraz obsługi technicznej, prac porządkowych na zewnątrz w zależności od pór roku
- Zarządca całego obiektu (dbanie o stan techniczny, kontakt z właścicielami apartamentów oraz
punktów usługowych)
- bieżące zarządzanie operacyjne wszystkimi działami obiektu
- udział w przygotowaniu budżetu, zapewnienie jego wdrożenia, okresowa analiza realizacji budżet
przychodów i kosztów
- pełnienie funkcji reprezentacyjnej obiektu
- rekrutacji pracowników oraz prowadzenie pełnej ewidencji od czasu zatrudnienia,
- sprawy księgowo-kadrowe
Logo
Marketing Manager
BALTIC HOME - wynajem apartamentów (Świnoujście, Międzyzdroje, Rewal)
- Ekspansja - pozyskiwanie klientów na nowych rynkach (firmy, klienci indywidualni)
- Stworzenie od podstaw dwóch oddziałów firmy w Międzyzdrojach i Rewalu
- Efektywne budowanie długotrwałych relacji z klientami
- Przygotowanie dokumentów, umów i ofert
- Prowadzenie negocjacji w imieniu spółki
- Badanie rynku oraz analiza konkurencji
- Tworzenie materiałów marketingowych
- Przejęcie od właścicieli i przygotowanie apartamentów do wynajęcia,
pomoc w aranżacji
- Dążenie do optymalnego obłożenia oraz maksymalizacji sprzedaży
EPEE Polska Sp. z o.o.
MARKETING MANAGER
Kreowanie wizerunku firmy oraz zarządzanie działaniami marketingowymi
Tworzenie całościowej strategii marketingowej dla poszczególnych marek
Planowanie i koordynowanie kampanii medialnych
Tworzenie i przeprowadzanie prezentacji sprzedażowych dla klientów
Koordynacja pracy zespołu, rozwijanie umiejętności podległych pracowników
Tworzenie i przeprowadzanie specjalnych projektów, akcji promocyjnych
w miejscach sprzedaży (sieci, sklepy detaliczne)
Tworzenie opakowań i instrukcji do wszystkich zabawek
Współtworzenie z agencją reklamową wszelkich materiałów promocyjnych, katalogów, reklam telewizyjnych i prasowych, stron www
Pisanie scenariuszy do reklam telewizyjnych, wywiadów i tekstów PR do prasy
Badanie rynku oraz analiza konkurencji
Współpraca z agencjami reklamowymi, domem mediowym, drukarniami
Ścisła współpraca w obszarze marketingu z dostawcami na całym świecie oraz
z oddziałami firmy w Pradze, Budapeszcie oraz Hong Kongu
Reprezentowanie firmy na międzynarodowych targach branżowych
Katarzyna Puchalska
Katarzyna Puchalska · usługodawca
wystawiono
Pani Magda jest osobą bardzo profesjonalnie podchodząca do wykonywanych obowiązków. Jednocześnie jest osobą bardzo kontaktową, łatwo nawiązującą relacje. Doskonale zna zagadnienia związane z marketingiem wykorzystując je z sukcesem w różnych branżach.
Logo
Kierownik ds. promocji i wydawnictw
Wydawnictwo Kurier-Press
Organizacja i realizacja wszelkiego rodzaju strategii i działań rozumianych jako komunikacja firmy z rynkiem tj. opracowanie nowej wizualizacji firmy, organizacja konferencji prasowych, promocja wydawnictw własnych.
Organizacja specjalnych wydarzeń oraz szkoleń dla dziennikarzy.
Logo
Konsultant ds. sprzedaży i marketingu
Biuro Doradztwa Personalnego UniKadr
Stworzenie nowego wizerunku firmy
Marzena Jaszczak
Marzena Jaszczak · współpracownik
wystawiono
Magda pracuje z pasją, zaraża energią, przy niej pomysły rodzą się "same". Marketing to jej talent - pomagała skutecznie kreować markę mojej ówczesnej firmy. Nasze drogi zawodowe krzyżują się co jakiś czas, zawsze okraszone satysfakcją i inspiracją.
Logo
Specjalista ds. organizacji imprez
SZCZECIN-EXPO Biuro Promocji
Organizacja wydarzeń specjalnych przy wsparciu merytorycznym pracowników ośrodków naukowych oraz instytucji finansowych
Współpraca z hotelami min.: Radisson SAS, Novotel w celu organizacji kongresów, bankietów, promocji książek, szkoleń, konferencji prasowych
Pozyskiwanie sponsorów
Współtworzenie koncepcji marketingowej, oferty dla uczestników i wystawców
Tworzenie ofert, katalogów, materiałów promocyjnych, konferencyjnych reklam, materiałów PR-owych
Współpraca z mediami: ogólnopolskimi, lokalnymi i branżowymi; organizacja konferencji prasowych, udzielanie wywiadów
Menedżer projektów: Ogólnopolskie Spotkania Prasy Fachowej PRESS EXPO, Ogólnopolski Festiwal Bliźniąt, Zachodniopomorski Rynek Nieruchomości, Akademia Protokołu Dyplomatycznego i Etykiety, Zachodniopomorskie Forum Finanse, Szczyt Gospodarczy Pomorza Zachodniego
Logo
Recepcjonistka
Hotel Bałtyk w Świnoujściu

Szkolenia i kursy

Kierowanie i motywowanie zespołu, Circulus - szkolenia dla biznesu
Skuteczne kampanie reklamowe w Internecie, Forum Press
Studium Menedżera Personalnego, Zachodniopomorska Szkoła Biznesu
Soft skills for manager (sztuka negocjacji, komunikacja werbalna i niewerbalna) Motivation- Training- Konsulting
Protokół dyplomatyczny w praktyce urzędników i menedżerów, Akademia Protokołu Dyplomatycznego i Etykiety

Edukacja

Logo
Zarządzanie Ośrodkami Hotelarskimi oraz Wellness & Spa, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński
Logo
Marketing, licencjackie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Logo
Obsługa Ruchu Turystycznego, średnie
Policealne Studium Zawodowe

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Podróżowanie: odkrywanie kolejnych krajów i kultur
Stylizacja osób oraz wnętrz
Sport: zarówno kibicowanie jak i czynne uprawianie sportu: pływanie, jazda na rolkach, na rowerze
Paragliding

Organizacje

Polskie Towarzystwo Gemeliologiczne

Grupy

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie
Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie to najstarsza i największa uczelnia niepubliczna na Pomorzu Zachodnim. Posiadamy ponad 22 lata doświadczenia w kształceniu.
Animator czasu wolnego
Animator czasu wolnego
Forum dla osób, które pracowały lub chcą pracować jako animatorzy czasu wolnego.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Festiwal Bliźniąt
Festiwal Bliźniąt
Grupa wszystkich Bliźniąt, Wieloraczków ich rodzin, przyjaciół i wielbicieli. Tu wymieniamy się informacjami odnośnie ciąży wielopłodowej, wychowaniu w poszczególnych etapach życia i innymi ciekawos
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotelarze i Gastronomowie
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
paragliding
paragliding
Paralotnia
Podróże
Podróże
Forum podróżników
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką