Magdalena Wojciechowska

CRM Expert, Provident Polska S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing Marketing bezpośredni Strategia marketingowa Marketing wielokanałowy Negocjacje Telemarketing E-mail marketing

Doświadczenie zawodowe

media saturn holding
CRM and Loyalty Program Coordinator
PROVIDENT POLSKA S.A.
CRM and Loyalty Program Expert
Reader's Digest
Senior Catalog Product Manager
- Zarządzanie najbardziej dochodową linią produktu firmy – katalogiem wysyłkowym oraz pozyskanie około 200 tys. zamówień rocznie,
- Przygotowanie kampanii, planowanie produktów, ustalenie kreacji promocyjnej, egzekucja i monitoring kampanii marketingowych (direct mail, digital, mobile),
- Kompleksowa odpowiedzialność za planowanie i realizację rocznych planów i strategii marketingowych i direct marketingowych,
- Wprowadzanie nowych produktów na rynek (katalog z suplementami spożywczymi i produktami prozdrowotnymi, Katalog z ofertą kosmetyków, Katalogi produktowo - książkowe z zakresu tematyki Kitchen & Home decoration, wprowadzenie Katalogów skierowanych do grupy Senior),
- Zarządzanie cenami, doborem produktów w katalogach oraz stock management,
- Odpowiedzialność za przygotowanie i realizację budżetu oraz miesięczne raportowanie wyników finansowych do globalnego zarządu spółki,
- Odpowiedzialność za współpracę z Zewnętrznymi Dostawcami w zakresie zakupu produktów do katalogów Reader’s Digest (negocjacje umów handlowych, marży i pozostałych warunków kooperacji),
- Stała analiza rynku i działań konkurencji,
- Reprezentacja Polskiego oddziału w międzynarodowych spotkaniach katalogowych mających na celu wymianę doświadczeń miedzy oddziałami Reader’s Digest,
- Udział w regionalnych i globalnych projektach (Senior Project, Food Affinity Leader dla regionu Europy Środkowej, za wdrożenie testów cenowych będących bazą dla Europy),
- Bieżąca współpraca z działami Customer Service i Fullfilment,
- Monitioring akcji telemarketingowych w outsorsowanych Call Centrach.
Arteria S.A.
Kierownik Projektu
-Zarządzanie projektami telemarketingowymi,
-Zarządzanie kilkoma zespołami projektowymi składającymi się na 70-cio osobową grupę Konsultantów oraz Supervisorów,
-Obsługa Klientów w zakresie kampanii Call Centre oraz baz danych,
-Tworzenie systemów motywacyjnych oraz obsługa szkoleń,
-Zarządzanie budową systemu Centralnej bazy danych firm,
-Sprzedaż bazy danych B2B,
-Odpowiedzialność i szkolenia pracowników w zakresie Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Polskie Centrum Marketingowe
Kierownik Działu Baz Danych

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

ARTERIA S.A.
ARTERIA S.A.
Grupa dla obecnych i byłych pracowników ARTERIA S.A.
Chełm
Chełm
Zapraszam wszystkich mieszkańców, tych co mieszkali, byli, lubili, lubią i nie lubią Chełma
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami! -miejsce spotkań "Łowców Talentów" -informacje o ciekawych wakatach -informacje od kandydatów będących do wzięcia Daj się poznać!
Polskie Centrum Marketingowe
Polskie Centrum Marketingowe
Grupa skupia byłych i obecnych Pracowników firmy. Czemu? A bo na pewnym niespodziewanym spotkaniu doszliśmy do wniosku, że fajnie byłoby spotkać się znowu :)
Strefa MLM
Strefa MLM
Biznes MLM Biznes DuoLife