Magdalena Sułek-Domańska

Dyrektor ds. komunikacji ENERIS Ochrona Środowiska

Wypowiedzi

  • Magdalena Sułek-Domańska
    Wpis na grupie Integracja for ever w temacie Co słychać?

    Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Integracja for ever

  • Magdalena Sułek-Domańska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Konkurs na logo- zgłoszenia do 31 stycznia 2011
    20.01.2011, 16:19

    racja. a co do monitoringu to najlepiej poczytać choćby na http://fairtrade.org.pl/

  • Magdalena Sułek-Domańska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Konkurs na logo- zgłoszenia do 31 stycznia 2011
    20.01.2011, 16:02

    dzięki za uwagi.
    A co do fair traid to chodzi o "sprawiedliwy handel" czyli w spółdzielni będą sprzedawane np: herbaty, kawy, które nie były wyprodukowane rączkami małych, chińskich dzieci ale w plantacjach, gdzie monitorowane są prawa człowieka, pracownicy otrzymują godziwe wynagrodzeniea jednocześnie jest super jakość napoju (prawdziwe 100% kawy w kawie)i benefitach dla lokalnej społeczności.

  • Magdalena Sułek-Domańska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Konkurs na logo- zgłoszenia do 31 stycznia 2011
    20.01.2011, 14:10

    oj, żebyśmy sami go mieli, było by cudownie. Niestety czasu akurat nam brakuje.

  • Magdalena Sułek-Domańska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Konkurs na logo- zgłoszenia do 31 stycznia 2011
    20.01.2011, 13:06

    dzieki za podpowiedz, zaraz sprawdzimy czy to wykonalne- jesteśmy częścią biura w Bratysławie i przez to nie jest to takie proste

  • Magdalena Sułek-Domańska
    Wpis na grupie Identyfikacja & Branding w temacie Konkurs na logo- zgłoszenia do 31 stycznia 2011
    20.01.2011, 11:06

    Rusza konkurs dla młodych artystów na stworzenie logotypu dla kawiarnio-księgarni „Spółdzielnia”. Organizatorem konkursu jest UNDP, Agenda ONZ
    ds. Rozwoju. Laureat, poza nagrodą finansową (3 tyś. zł), może liczyć na międzynarodową promocję zwycięskiego projektu.


    Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie takiego logotypu, który będzie oddawał społeczny charakter kawiarni. Z założenia ma to być znak graficzny, który będzie za sobą niósł ducha innowacyjności, społecznego zaangażowania a jednocześnie będzie miał ciekawą, nowoczesną formę. Wszelkie szczegółowe informacje na temat oczekiwań co do logo znajdują się w briefie konkursu.

    Zgłoszenia przyjmowane będą do 31. Stycznia. Do konkursu zaproszeni są zarówno profesjonaliści, studenci akademii plastycznych, jak i amatorzy tworzący z pasją swoje projekty artystyczne. Zgłoszenia w formie plików AI (Adobe Ilustrator), EPS, JPG, CMYK, dołączony wydruk komputerowy oraz podpisany formularz zgłoszeniowy należy dostarczyć na adres:
    UNDP, Agenda ONZ ds. Rozwoju
    Ul. Szpitalna 6/23
    00-031 Warszawa
    Z dopiskiem „Konkurs na logo”


    „Spółdzielnia to unikatowy pomysł, łączący w sobie cele społeczne i biznesowe. – mówi Anna Szadkowska-Ciężka Koordynatorka Centrum Ekonomii Społecznej w Lublinie UNDP. Wszystko w niej ma być wyjątkowe, zaczynając od napojów wyprodukowanych na zasadach fair traid, poprzez bibliotekę opartą o publikacje o tematyce społecznej, kończąc na otwartym charakterze kawiarni. Oznacza to, że zarówno społeczność lokalna, organizacje pozarządowe jak i aktywiści społeczni z regionu będą mieli wpływ na to, jaka będzie kawiarnia. Naturalnym jest więc to, że logo również powinno powstawać w ramach otwartego konkursu pomysłów i inspiracji”.

    Informacje na temat konkursu, regulamin, formularz zgłoszenia oraz brief można znaleźć na stronie: http://www.globalcompact.org.pl(konkurs na logo "Spółdzielni"). Dodatkowe pytania można wysyłać na mail: magdalena.sulek@undp.orgMagdalena Sułek-Domańska edytował(a) ten post dnia 20.01.11 o godzinie 11:22

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do