Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Office Manager
- obsługa administracyjno - biurowa Zarządu Spółki i osób wskazanych przez Zarząd,
- koordynacja współpracy z pozostałymi spółkami grupy kapitałowej
- procedowanie umów, prowadzenie Repozytorium Umów Spółki
- zasilanie Bazy Wiedzy
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- koordynacja przepływu informacji,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja oraz nadzór nad ich merytoryczną poprawnością,
- przygotowywania raportów, analiz i prezentacji,
- organizowanie podróży służbowych
- koordynacja działań w tym:
* obsługi prawnej;
* obsługi IT,
* zadań wynikających z przepisów BHP i P.Poż,
* sprawozdawczości instytucjonalnej / regulacyjnej.
- koordynacja współpracy z pozostałymi spółkami grupy kapitałowej
- procedowanie umów, prowadzenie Repozytorium Umów Spółki
- zasilanie Bazy Wiedzy
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- koordynacja przepływu informacji,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja oraz nadzór nad ich merytoryczną poprawnością,
- przygotowywania raportów, analiz i prezentacji,
- organizowanie podróży służbowych
- koordynacja działań w tym:
* obsługi prawnej;
* obsługi IT,
* zadań wynikających z przepisów BHP i P.Poż,
* sprawozdawczości instytucjonalnej / regulacyjnej.
Specjalista ds. Administracyjnych Biura
Rockfin Distribution & Logistics Sp. z o.o.
- organizacja podróży służbowych
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń z pracownikami w zakresie odbytych delegacji krajowych i zagranicznych
- pilnowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników
- kontrola i okresowe uzgadnianie sald kont rozrachunków z firmami współpracującymi
- egzekwowanie należności, prowadzenie windykacji zalegających płatności
- współpraca z biurem prawnym w zakresie wezwań do uregulowania płatności, skierowań do postępowań sądowych
- prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących
- prowadzenie rejestru dokumentów wch0odzących i dbałość o ich prawidłowy obieg
- obsługa klientów podczas spotkań handlowych
- zaopatrywanie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze
- inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia firmy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
- współpraca z biurem rachunkowym prowadzącym obsługę kadrowo-rachunkową firmy
- prowadzenie ewidencji i rozliczeń z pracownikami w zakresie odbytych delegacji krajowych i zagranicznych
- pilnowanie terminów badań lekarskich i szkoleń BHP pracowników
- kontrola i okresowe uzgadnianie sald kont rozrachunków z firmami współpracującymi
- egzekwowanie należności, prowadzenie windykacji zalegających płatności
- współpraca z biurem prawnym w zakresie wezwań do uregulowania płatności, skierowań do postępowań sądowych
- prowadzenie rejestru dokumentów wychodzących
- prowadzenie rejestru dokumentów wch0odzących i dbałość o ich prawidłowy obieg
- obsługa klientów podczas spotkań handlowych
- zaopatrywanie firmy w materiały biurowe i artykuły spożywcze
- inwentaryzacja środków trwałych i wyposażenia firmy
- prowadzenie ewidencji czasu pracy
- współpraca z biurem rachunkowym prowadzącym obsługę kadrowo-rachunkową firmy
Asystentka Dyrektora Dapartementu Zarządzania Wierzytelnościami
- udział w pracach legislacyjnych Banku – przygotowywanie pełnomocnictw, instrukcji, procedur
- prowadzenie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych
- uczestnictwo w spotkaniach, protokołowanie, sporządzanie raportów oraz obsługa organizacyjna
- sporządzanie prezentacji, również w języku angielskim
- rozliczanie departamentowego budżetu
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obsługa korespondencji
- współpraca z firmą zewnętrzna prowadzącą obsługę kadrową
- udzielanie porad pracownikom w zakresie Prawa Pracy
- prowadzenie bankowej bazy planowania zatrudnienia – Citizen
- administrowanie strony internetowej departamentu w bankowym Intranecie
- współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz Banku
- realizowanie zakupów
- wykonywanie poleceń Kadry Zarządzającej oraz bieżących prac biurowo-administracyjnych
- prowadzenie kalendarza spotkań oraz organizowanie podróży służbowych
- uczestnictwo w spotkaniach, protokołowanie, sporządzanie raportów oraz obsługa organizacyjna
- sporządzanie prezentacji, również w języku angielskim
- rozliczanie departamentowego budżetu
- prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, obsługa korespondencji
- współpraca z firmą zewnętrzna prowadzącą obsługę kadrową
- udzielanie porad pracownikom w zakresie Prawa Pracy
- prowadzenie bankowej bazy planowania zatrudnienia – Citizen
- administrowanie strony internetowej departamentu w bankowym Intranecie
- współpraca z firmami świadczącymi usługi na rzecz Banku
- realizowanie zakupów
- wykonywanie poleceń Kadry Zarządzającej oraz bieżących prac biurowo-administracyjnych
Szkolenia i kursy
- przywództwo i delegowanie zadań z certyfikatem Franklin University
- coaching i mentoring z certyfikatem Franklin University
- coaching i mentoring z certyfikatem Franklin University
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Zainteresowania
biżuteria hand-made, turystyka, książka
Inne
obsługa komputera – praca w środowisku Windows, Oracle, SAP HR, POPIS, OPTIMA Comarch
znajomość podstaw Prawa Pracy
prawo jazdy kategorii B
znajomość podstaw Prawa Pracy
prawo jazdy kategorii B