Magdalena Pawelec

Magdalena Pawelec

Specjalista ds. PR
Wrocław, dolnośląskie

Języki

angielski
dobry

Edukacja

Logo
filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski
Logo
filologia polska, licencjackie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marką
Media/Sztuka/Rozrywka
Organizacja i obsługa imprez

Zainteresowania

Twórczość poetów wyklętych
Muzyka - rock, indie rock, blues, brytyjska scena muzyczna

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
e.Marketing
e.Marketing
Marketing poprzez internet
EDUKACJA
EDUKACJA
Rozmawiajmy o polskiej edukacji. Nie tylko jaka jest ale równiż jaką chcielibyśmy. Dzielmy sie doświadczeniami zawodowymi w tym temacie. Tak wiele jeszcze jest do zmienienia by nowe pokolenia Polaków
Finansowanie projektów start up
Finansowanie projektów start up
Finansowanie i wsparcie rozwoju projektow start-up.
Koncertowo
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Kreatywność w Public Relations
Kreatywność w Public Relations
Wszyscy wiemy, że każdy jest kreatywny:) Ale co oznacza kreatywność w PR?
Ludzie wiersze piszą...
Ludzie wiersze piszą...
Dla miłośników poezji i innych dziedzin artystycznych z nią związanych.
Management zespołu
Management zespołu
Grupa docelowo ma trafić do ludzi zajmujących się promocją, PR i organizacją koncertów dla jakiegoś zespołu lub miejsca.
musical
musical
Para idealna - muzyka i taniec. Gatunek odchodzący do lamusa. Niestety.
Muzyka
Muzyka
Grupa dla ludzi kochających słuchac muzyki
PR
PR
Grupa Public Relations
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
REKLAMA TWÓRCZA I MARKETING 3.0
REKLAMA TWÓRCZA I MARKETING 3.0
Tylko kreatywni, tylko POZYTYWNI, tylko Ci, którzy chcą tworzyć interesującą społeczność wspierającą czynnik twórczy w reklamie i marketingu.