Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością
• zarządzanie systemem jakości
• zapewnienie zgodności systemu z normą
PN-EN ISO 9001: 2001
• stały rozwój systemu, doskonalenie jego organizacji, funkcjonowania i zarządzania,
• nadzór nad zapisami dotyczącymi jakości,
• planowanie i organizacja przeglądów zarządzania
• przygotowanie niezbędnych materiałów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością na przegląd zarządzania
• planowanie, organizowanie i nadzorowanie wewnętrznych auditów jakości,
• współudział w kształtowaniu i nadzorowaniu realizacji polityki jakości
• opiniowanie planu szkoleń
• aktualizacja, dystrybucja i przechowywanie dokumentacji systemu tj. Księgi Jakości, procedur, procesów oraz innych dokumentów
• badanie satysfakcji klientów
• wprowadzenie i nadzorowanie działań zapobiegawczych i korygujących
• zapewnienie zgodności systemu z normą
PN-EN ISO 9001: 2001
• stały rozwój systemu, doskonalenie jego organizacji, funkcjonowania i zarządzania,
• nadzór nad zapisami dotyczącymi jakości,
• planowanie i organizacja przeglądów zarządzania
• przygotowanie niezbędnych materiałów i sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością na przegląd zarządzania
• planowanie, organizowanie i nadzorowanie wewnętrznych auditów jakości,
• współudział w kształtowaniu i nadzorowaniu realizacji polityki jakości
• opiniowanie planu szkoleń
• aktualizacja, dystrybucja i przechowywanie dokumentacji systemu tj. Księgi Jakości, procedur, procesów oraz innych dokumentów
• badanie satysfakcji klientów
• wprowadzenie i nadzorowanie działań zapobiegawczych i korygujących
Specjalista ds sprzedaży
• prowadzenie wszystkich spraw związanych ze sprzedażą
(analiza zamówień, wystawienie dokumentów sprzedaży, organizowanie transportu, sporządzanie analiz sprzedaży)
• prowadzenie rejestracji korespondencji przychodzącej
i wychodzącej
• rozpatrywanie reklamacji
(analiza zamówień, wystawienie dokumentów sprzedaży, organizowanie transportu, sporządzanie analiz sprzedaży)
• prowadzenie rejestracji korespondencji przychodzącej
i wychodzącej
• rozpatrywanie reklamacji
Szkolenia i kursy
• Listopad 2006 – Szkolenie z zakresu normy
PN-EN ISO 9001:2001 Systemy Zarządzania Jakością.
Wymagania.
• Listopad 2006 – Szkolenie z zakresu normy
PN-EN ISO 19011:2003 Wytyczne dotyczące auditowania systemu zarządzania jakością.
• Czerwiec 2007 - uzyskanie certyfikatu na wewnętrznego auditora zintegrowanych systemów zarządzania
• Od października 2007 – kurs języka angielskiego metodą Callana - AKCES Centrum Nauki Języków Obcych Metodą Callana
• Prawo jazdy kat. B - od 2000 r.
PN-EN ISO 9001:2001 Systemy Zarządzania Jakością.
Wymagania.
• Listopad 2006 – Szkolenie z zakresu normy
PN-EN ISO 19011:2003 Wytyczne dotyczące auditowania systemu zarządzania jakością.
• Czerwiec 2007 - uzyskanie certyfikatu na wewnętrznego auditora zintegrowanych systemów zarządzania
• Od października 2007 – kurs języka angielskiego metodą Callana - AKCES Centrum Nauki Języków Obcych Metodą Callana
• Prawo jazdy kat. B - od 2000 r.
Edukacja
Specjalizacje
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Grupy
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
Najstarsza niepubliczna uczelnia wyższa w Wielkopolsce, która przez 22 lata działalności wykształciła ponad 37 tys. absolwentów. Sprawdź naszą ofertę studiów.