Języki
angielski
biegły
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Rewards - (Rewards Shop - PAYBACK ecommerce)
Od kwietnia 2017:
Zarządzanie Sklepem z Nagrodami PAYBACK (ecommerce Programu PAYBACK) - P&L, category management, pricing i strategia promocyjna, komunikacja marketingowa. Direct marketing. Współpraca z Partnerami Programu i firmami świadczącymi outsourcing logistyczno-sprzedażowy. Rozwój platformy sklepowej. Zarządzanie zespołem.
Do marca 2017:
Projekty ecommerce (m.in. Sklep z nagrodami PAYBACK, rozwiązania marketingowe dla Partnerów Programu), projekty dot. monetyzacji użytkowników. Strategia, analiza biznesowa, projektowanie rozwiązań funkcjonalnych ecommerce. Wsparcie eksperckie działań marketingowych i sprzedażowych. Współtworzenie strategii dla Sklepu z nagrodami PAYBACK.
Zarządzanie Sklepem z Nagrodami PAYBACK (ecommerce Programu PAYBACK) - P&L, category management, pricing i strategia promocyjna, komunikacja marketingowa. Direct marketing. Współpraca z Partnerami Programu i firmami świadczącymi outsourcing logistyczno-sprzedażowy. Rozwój platformy sklepowej. Zarządzanie zespołem.
Do marca 2017:
Projekty ecommerce (m.in. Sklep z nagrodami PAYBACK, rozwiązania marketingowe dla Partnerów Programu), projekty dot. monetyzacji użytkowników. Strategia, analiza biznesowa, projektowanie rozwiązań funkcjonalnych ecommerce. Wsparcie eksperckie działań marketingowych i sprzedażowych. Współtworzenie strategii dla Sklepu z nagrodami PAYBACK.
Dyrektor ds. Promocji i Sprzedaży Treści Cyfrowych
Ecommerce Grupy PWN (Ravelo.pl, Lideria.pl, ibuk.pl, Azymut)
Zarządzanie ecommerce b2c (ibuk.pl, ravelo.pl, lideria.pl, lideria na Allegro) oraz b2b (Azymut): odpowiedzialność za P&L, zarządzanie kategorią digital (ebooki/audiobooki/programy), emarketing (SEO, SEM, social media, afiliacje, display, email), rozwój produktów, projekty rozwoju platform ecommerce. Zarządzanie zespołem. Strategia digital Grupy: zakupy, rozwój platform dystrybucyjnych, sprzedaż hurtowa, detaliczna. Relacje z Partnerami.
Dyrektor ds. Rozwoju Nowych Produktów - Produkty Płatne
M.in. Marketing produktowy dla produktów płatnych portala społecznościowego (virtual goods: kontent, usługi, waluta wewnętrzna, własne gry społecznościowe), rozwój kategorii. Komunikacja marketingowa (display, social media) i promocja sprzedaży (promocje, eventy, akcje specjalne). E-commerce i odpowiedzialność za przychody. Projektowanie funkcjonalności serwisów/sklepów/gier społecznościowych. Strategia monetyzacji. Analityka i badania rynkowe. Współpraca z vendorami. Zarządzanie zespołem.
PROJEKTY / ZLECENIA
Mix Marketera
2012-2014 dlamarketera.pl, księgarnia internetowa oferująca kompletny wybór literatury marketingowej dotyczącej np. Product Managementu, marki, komunikacji i PR oraz literatury z pokrewnych dyscyplin np. ekonomii, sprzedaży, logistyki, zarządzania
2012-2013 - Firma z branży farmaceutycznej
Strategia obecności w internecie
2012 - Start-up e-commerce
Przygotowanie biznes planu i wniosku o dofinansowanie unijne.
2012 - Firma z branży farmaceutycznej
Rekrutacja, przeszkolenie i wdrożenie zespołu 30 telemarketerów
2011 - Start-up e-commerce
Przygotowanie biznes planu, planu marketingowego, stworzenie oferty i polityki cenowej, wybór rozwiązań informatycznych (sklep internetowy)
2009 - Organizacja charytatywna
Wsparcie w przygotowaniu strategii fundacji, rekrutacja PMów, optymalizacja komunikacji i sprzedaży w Internecie
2009 - Firma z branży ubezpieczeniowej
Przygotowanie strategii sprzedaży przez telefon i Internet, optymalizacja procesów (w tym sprzedażowych), wymagania funkcjonalne do CRM, rozwój oferty w modelu „Affinity marketing”
2012-2013 - Firma z branży farmaceutycznej
Strategia obecności w internecie
2012 - Start-up e-commerce
Przygotowanie biznes planu i wniosku o dofinansowanie unijne.
2012 - Firma z branży farmaceutycznej
Rekrutacja, przeszkolenie i wdrożenie zespołu 30 telemarketerów
2011 - Start-up e-commerce
Przygotowanie biznes planu, planu marketingowego, stworzenie oferty i polityki cenowej, wybór rozwiązań informatycznych (sklep internetowy)
2009 - Organizacja charytatywna
Wsparcie w przygotowaniu strategii fundacji, rekrutacja PMów, optymalizacja komunikacji i sprzedaży w Internecie
2009 - Firma z branży ubezpieczeniowej
Przygotowanie strategii sprzedaży przez telefon i Internet, optymalizacja procesów (w tym sprzedażowych), wymagania funkcjonalne do CRM, rozwój oferty w modelu „Affinity marketing”
Kierownik Działu Produktów Multimedialnych
M.in.: marketing produktowy kategorii multimedia (muzyka, gry, aplikacje, wizualizacje, serwisy erotyczne). Zintegrowana komunikacja marketingowa. m-commerce / e-commerce, z odpowiedzialnością za przychody. Relacje z vendorami. Projekty NPD, rozwój platform technologicznych, budowanie witryn/sklepów www/wap. Zarządzanie zespołem.
Kierownik Wydziału Strategii Konkurowania, wcześniej Kierownik Działu Strategii Rynkowej
M.in. tworzenie strategii konkurowania(marketing/regulacje/technologie), strategii produktowych, projekty NPD dla telefonii stacjonarnej, komórkowej i Internetu. Budżety i plany marketingowe, business intelligence. Polityka regulacyjna i współpraca z Regulatorami (UKE, UOKiK, NIK). Zarządzanie projektami (TP, Grupa TP). Consumer insights, analiza rynku. Zarządzanie zespołem
Szkolenia i kursy
Szkolenia: Finanse, Prawo telekomunikacyjne, Project Management for Marketing, Risk management, Akademia Marketingu TP, Zmiana i autorytet
Treningi umiejętności: negocjacyjny, twórczości, interpersonalny, komunikacyjny, techniki sprzedaży, sztuka prezentacji, zarządzanie zmianą, umiejętności managerskie – ‘Skuteczny Manager’, Train The Trainer
Treningi umiejętności: negocjacyjny, twórczości, interpersonalny, komunikacyjny, techniki sprzedaży, sztuka prezentacji, zarządzanie zmianą, umiejętności managerskie – ‘Skuteczny Manager’, Train The Trainer
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Fotografia (eks-student Warszawskiej Szkoły Fotografii), literatura skandynawska, podróże (ale raczej nie z biurem podróży;) np. Spitsbergen, Filipiny, Korea Płd)
Organizacje
Polskie Stowarzyszenie Studentów i Absolwentów Psychologii (PSSiAP) - pomysłodawca, członek założyciel
Inne
Prelegent na konferencji E-Commerce Development 2013 (Bonnier Business, Puls Biznesu)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Filipiny
Ktoś kiedyś powiedział, że Polska to jest dziwny kraj, ale chyba nie był na Filipinach. Czekam na opinie.
Moja praca moja kariera czyli
Grupa dla tych, którzy pragną wymieniać się swoimi doświadczeniami w zakresie zmiany pracy i budowania kariery zawodowej.
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem