Umiejętności
Digital Marketing
E-commerce
Facebook Marketing
FMCG
Google Adwords
Google Analytics
Internet
Marketing
Trade Marketing
brand marketing
Strategia marketingowa
negocjacje handlowe
Komunikacja Marketingowa
Zakup mediów
Negocjacje z dostawcami
Planowanie mediów
Media interaktywne
Języki
polski
ojczysty
angielski
biegły
chiński
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Digital Media Planner
wystawiono
O Magdzie mogę mówić w samych superlatywach. Miałam okazję współpracować z nią przy kilku projektach i bardzo przyjemnie to wspominam. Magda jest osobą skrupulatną i kompetentną. Mimo, iż dopiero zaczynała swoją przygodę z planowaniem mediów, wykazywała się bardzo dobrym zrozumieniem potrzeb Klienta i znajomością rynku reklamy internetowej. Magda jest bardzo ambitna i szybko się uczy, a jej zdolności analityczne i umiejętności negocjacyjne połączone z wysoką kulturą osobistą przekładały się na wyśmienity client service. Magda jest bardzo koleżeńska, otwarta, uczciwa i można na niej polegać, a praca odbywa się dzięki temu w miłej atmosferze.
klient
wystawiono
Współpraca z Magdą zawsze należała do przyjemności. Przeprowadzone wspólnie projekty dają mi podstawę do stwierdzenia, że Magda jest osobą niezwykle zaangażowaną w to co robi. Potrafi jasno i konkretnie określić czego potrzebuje aby kampania była efektywna i spełniła zamierzone
cele. Jest przy tym niezwykle ciepłą i serdeczną osobą, z
którą, aż chce się pracować. To świetny negocjator i
partner w biznesie. Polecam - bo warto.
cele. Jest przy tym niezwykle ciepłą i serdeczną osobą, z
którą, aż chce się pracować. To świetny negocjator i
partner w biznesie. Polecam - bo warto.
Projekty
Szkolenia i kursy
04.2017 „Wykorzystaj potęgę visual thinking w biznesie", Klaudia Tolman, Explain Visually
02-03.2017 „Sukces dzięki segmentacji rynku", The Open University, UK
02.2017 „Narzędzia dla PR-owca", VML & Komu Komunikacja
02.2017 „Jak marketing automation rozwiązuje problemy marketerów", SALESmanago
01-02.2017 „Podstawy innowacji i przedsiębiorczości w Chinach", City University of Hong Kong
12.2016 „Rozpoznawanie kłamstwa w relacjach biznesowych i sprzedażowych", Łukasz Janiec
12.2016 „Zła wielozadaniowość wróg efektywności", Mandarine Project Partners
11.2016 „Zarządź głosem, fascynuj słowem", Sukces Pisany Szminką
11.2016 „Marketing afiliacyjny - złoty środek czy bubel", Zanox
11.2016 „Budowanie strategii oraz kampanii reklamowej na Facebooku", FastTony
11.2016 „Jak skutecznie realizować cele sprzedażowe", Simon-Kucher & Partners
2016 „Monitoring i analizy Internetu", Mikołaj Winkiel, BRAND24
07.2016 „Zaglądanie w umysły konsumentów - badania emocji", Michał Banach, Neurohm
05.2016 „Product Management", B&O Navigator
05.2016 „Strategiczne planowanie marki", Marketing Communication Academy
04.2016 „Forum Strategii Marketingowej", CASE OPEN 2016
04.2016 „Psychologia sprzedaży", Brian Tracy
02.2016 „Podstawy planowania marketingowego", Akademia PARP
11.2015 „Savoir-vivre w biznesie", Akademia PARP
11.2015 „Rozwiązywanie problemów w organizacji metodą Edwarda De Bono - tzw. "6 kapeluszy myślowych", Jacek Cholewa, SYSCO Polska
08.2015 „Szefie, dlaczego wszyscy wiedzą więcej od nas? Bo monitorują!", Mikołaj Winkiel, BRAND24
08.2015 „20 najskuteczniejszych technik motywacyjnych, czyli jak motywować siebie i swój zespół", Mateusz Grzesiak
07.2015 „Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność", Social Media Now
06.2015 „Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku", Social Media Now
06.2014 „Retail Audit Methodology & Facts in Nielsen reports”, Nielsen
05.2014 „Nielsen Answers Desktop software”, Nielsen
04.2014 „Dunnhumby"
11.2012 „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta", Optivo, Enterprise Email Marketing
11.2012 „Business Case: Marketing. Marketing @ Mars”, Akademia Wiedzy Praktycznej, MARS
11.2012 „Wpływ trendów technologicznych na bankowość", BRE Bank
04.2012 „Francuska kultura biznesu”, Schneider Electric Polska (biznes we Francji, savoir-vivre, metody negocjacji)
10.2009-03.2010 „Przedsiębiorczość akademicka skuteczny transfer wiedzy”, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PR, coaching, motywacja i zarządzanie zespołem, outsourcing, innowacyjność i ochrona własności intelektualnej)
10.2009 „Negocjacje w środowisku międzynarodowym”, Europejska Akademia Dyplomacji
12.2008-01.2009 „Negocjacje”, Polski Uniwersytet Wirtualny (strategie podejścia do sytuacji konfliktowych, negocjacje partnerskie – jako metody rozwiązywania sporów, taktyki i strategie negocjacyjne)
12.2008-01.2009 „Zarządzanie logistyczne”, Polski Uniwersytet Wirtualny (zarządzanie, podnoszenie efektywności, decyzje operacyjne i strategiczne, sterowanie: zakupami, zapasami i magazynami
12.2008 „Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej” (Akademia Młodych Dyplomatów)
02-03.2017 „Sukces dzięki segmentacji rynku", The Open University, UK
02.2017 „Narzędzia dla PR-owca", VML & Komu Komunikacja
02.2017 „Jak marketing automation rozwiązuje problemy marketerów", SALESmanago
01-02.2017 „Podstawy innowacji i przedsiębiorczości w Chinach", City University of Hong Kong
12.2016 „Rozpoznawanie kłamstwa w relacjach biznesowych i sprzedażowych", Łukasz Janiec
12.2016 „Zła wielozadaniowość wróg efektywności", Mandarine Project Partners
11.2016 „Zarządź głosem, fascynuj słowem", Sukces Pisany Szminką
11.2016 „Marketing afiliacyjny - złoty środek czy bubel", Zanox
11.2016 „Budowanie strategii oraz kampanii reklamowej na Facebooku", FastTony
11.2016 „Jak skutecznie realizować cele sprzedażowe", Simon-Kucher & Partners
2016 „Monitoring i analizy Internetu", Mikołaj Winkiel, BRAND24
07.2016 „Zaglądanie w umysły konsumentów - badania emocji", Michał Banach, Neurohm
05.2016 „Product Management", B&O Navigator
05.2016 „Strategiczne planowanie marki", Marketing Communication Academy
04.2016 „Forum Strategii Marketingowej", CASE OPEN 2016
04.2016 „Psychologia sprzedaży", Brian Tracy
02.2016 „Podstawy planowania marketingowego", Akademia PARP
11.2015 „Savoir-vivre w biznesie", Akademia PARP
11.2015 „Rozwiązywanie problemów w organizacji metodą Edwarda De Bono - tzw. "6 kapeluszy myślowych", Jacek Cholewa, SYSCO Polska
08.2015 „Szefie, dlaczego wszyscy wiedzą więcej od nas? Bo monitorują!", Mikołaj Winkiel, BRAND24
08.2015 „20 najskuteczniejszych technik motywacyjnych, czyli jak motywować siebie i swój zespół", Mateusz Grzesiak
07.2015 „Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność", Social Media Now
06.2015 „Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku", Social Media Now
06.2014 „Retail Audit Methodology & Facts in Nielsen reports”, Nielsen
05.2014 „Nielsen Answers Desktop software”, Nielsen
04.2014 „Dunnhumby"
11.2012 „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta", Optivo, Enterprise Email Marketing
11.2012 „Business Case: Marketing. Marketing @ Mars”, Akademia Wiedzy Praktycznej, MARS
11.2012 „Wpływ trendów technologicznych na bankowość", BRE Bank
04.2012 „Francuska kultura biznesu”, Schneider Electric Polska (biznes we Francji, savoir-vivre, metody negocjacji)
10.2009-03.2010 „Przedsiębiorczość akademicka skuteczny transfer wiedzy”, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PR, coaching, motywacja i zarządzanie zespołem, outsourcing, innowacyjność i ochrona własności intelektualnej)
10.2009 „Negocjacje w środowisku międzynarodowym”, Europejska Akademia Dyplomacji
12.2008-01.2009 „Negocjacje”, Polski Uniwersytet Wirtualny (strategie podejścia do sytuacji konfliktowych, negocjacje partnerskie – jako metody rozwiązywania sporów, taktyki i strategie negocjacyjne)
12.2008-01.2009 „Zarządzanie logistyczne”, Polski Uniwersytet Wirtualny (zarządzanie, podnoszenie efektywności, decyzje operacyjne i strategiczne, sterowanie: zakupami, zapasami i magazynami
12.2008 „Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej” (Akademia Młodych Dyplomatów)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
- nauka języków obcych
- negocjacje
- podróże
- zumba, squash
- negocjacje
- podróże
- zumba, squash
Organizacje
Praktyki
07.2012 Radio PiN
(Newsroom: przeprowadzanie wywiadów)
11.2008-12.2008 Amnesty International
(prowadzenie korespondencji, prace administracyjne, organizowanie dystrybucji materiałów członkowskich)
07.2012 Radio PiN
(Newsroom: przeprowadzanie wywiadów)
11.2008-12.2008 Amnesty International
(prowadzenie korespondencji, prace administracyjne, organizowanie dystrybucji materiałów członkowskich)
Inne
- Znajomość: Microsoft Office, SAP, Lotus, AdWords, DoubleClick, Gemius, TGI, Megapanel PBI, Kantar-AdExpress, AdReport, Nielsen, Dunnhumby, ABR SESTA, CMS: WordPress, Google Analytics
- Prawo jazdy, kat. B
- Prawo jazdy, kat. B
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie