Magdalena Łapińska

Marketing Manager Northern Europe, Google
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Digital Marketing E-commerce Facebook Marketing FMCG Google Adwords Google Analytics Internet Marketing Trade Marketing brand marketing Strategia marketingowa negocjacje handlowe Komunikacja Marketingowa Zakup mediów Negocjacje z dostawcami Planowanie mediów Media interaktywne

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
chiński
podstawowy
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Google Inc.
Marketing Manager
by Grafton
Logo
Partners Team Member
Warsaw-Beijing Forum
Logo
Marketing Manager
China Retail Group, Szanghaj
AB Foods Polska Sp. z o.o.
Junior Brand Manager Europe
Havas Media
Junior Digital Media Planner
Anna Karolina Płachta
Anna Karolina Płachta · współpracownik
wystawiono
O Magdzie mogę mówić w samych superlatywach. Miałam okazję współpracować z nią przy kilku projektach i bardzo przyjemnie to wspominam. Magda jest osobą skrupulatną i kompetentną. Mimo, iż dopiero zaczynała swoją przygodę z planowaniem mediów, wykazywała się bardzo dobrym zrozumieniem potrzeb Klienta i znajomością rynku reklamy internetowej. Magda jest bardzo ambitna i szybko się uczy, a jej zdolności analityczne i umiejętności negocjacyjne połączone z wysoką kulturą osobistą przekładały się na wyśmienity client service. Magda jest bardzo koleżeńska, otwarta, uczciwa i można na niej polegać, a praca odbywa się dzięki temu w miłej atmosferze.
Usunięty Użytkownik
klient
wystawiono
Współpraca z Magdą zawsze należała do przyjemności. Przeprowadzone wspólnie projekty dają mi podstawę do stwierdzenia, że Magda jest osobą niezwykle zaangażowaną w to co robi. Potrafi jasno i konkretnie określić czego potrzebuje aby kampania była efektywna i spełniła zamierzone
cele. Jest przy tym niezwykle ciepłą i serdeczną osobą, z
którą, aż chce się pracować. To świetny negocjator i
partner w biznesie. Polecam - bo warto.
Kochański Zięba Rąpała i Partnerzy
Asystentka Prawna
Izabela Wiecińska
Izabela Wiecińska · współpracownik
wystawiono
Magda jest bardzo profesjonalnym pracownikiem. Jest chętna do zdobywania wiedzy i doświadczenia. Nie boi się zadawać pytań. Jest też pełna entuzjazmu, który zjednuje jej ludzi. Jestem przekonana, że w swoim życiu zawodowym osiągnie każdy zamierzony cel.

Projekty

Klub Kobiet KPMG „For Ladies”
Warsaw-Beijing Forum: Youth for Business (członek IV edycji)
Warsaw-Beijing Forum: Youth for Business
Uniwersytet Warszawski

www.facebook.com/warsawbeijingforum

Szkolenia i kursy

04.2017 „Wykorzystaj potęgę visual thinking w biznesie", Klaudia Tolman, Explain Visually

02-03.2017 „Sukces dzięki segmentacji rynku", The Open University, UK

02.2017 „Narzędzia dla PR-owca", VML & Komu Komunikacja

02.2017 „Jak marketing automation rozwiązuje problemy marketerów", SALESmanago

01-02.2017 „Podstawy innowacji i przedsiębiorczości w Chinach", City University of Hong Kong

12.2016 „Rozpoznawanie kłamstwa w relacjach biznesowych i sprzedażowych", Łukasz Janiec

12.2016 „Zła wielozadaniowość wróg efektywności", Mandarine Project Partners

11.2016 „Zarządź głosem, fascynuj słowem", Sukces Pisany Szminką

11.2016 „Marketing afiliacyjny - złoty środek czy bubel", Zanox

11.2016 „Budowanie strategii oraz kampanii reklamowej na Facebooku", FastTony

11.2016 „Jak skutecznie realizować cele sprzedażowe", Simon-Kucher & Partners

2016 „Monitoring i analizy Internetu", Mikołaj Winkiel, BRAND24

07.2016 „Zaglądanie w umysły konsumentów - badania emocji", Michał Banach, Neurohm

05.2016 „Product Management", B&O Navigator

05.2016 „Strategiczne planowanie marki", Marketing Communication Academy

04.2016 „Forum Strategii Marketingowej", CASE OPEN 2016

04.2016 „Psychologia sprzedaży", Brian Tracy

02.2016 „Podstawy planowania marketingowego", Akademia PARP

11.2015 „Savoir-vivre w biznesie", Akademia PARP

11.2015 „Rozwiązywanie problemów w organizacji metodą Edwarda De Bono - tzw. "6 kapeluszy myślowych", Jacek Cholewa, SYSCO Polska

08.2015 „Szefie, dlaczego wszyscy wiedzą więcej od nas? Bo monitorują!", Mikołaj Winkiel, BRAND24

08.2015 „20 najskuteczniejszych technik motywacyjnych, czyli jak motywować siebie i swój zespół", Mateusz Grzesiak

07.2015 „Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność", Social Media Now

06.2015 „Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku", Social Media Now

06.2014 „Retail Audit Methodology & Facts in Nielsen reports”, Nielsen

05.2014 „Nielsen Answers Desktop software”, Nielsen

04.2014 „Dunnhumby"

11.2012 „Profesjonalny e-mail marketing kluczem do klienta", Optivo, Enterprise Email Marketing

11.2012 „Business Case: Marketing. Marketing @ Mars”, Akademia Wiedzy Praktycznej, MARS

11.2012 „Wpływ trendów technologicznych na bankowość", BRE Bank

04.2012 „Francuska kultura biznesu”, Schneider Electric Polska (biznes we Francji, savoir-vivre, metody negocjacji)

10.2009-03.2010 „Przedsiębiorczość akademicka skuteczny transfer wiedzy”, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne (PR, coaching, motywacja i zarządzanie zespołem, outsourcing, innowacyjność i ochrona własności intelektualnej)

10.2009 „Negocjacje w środowisku międzynarodowym”, Europejska Akademia Dyplomacji

12.2008-01.2009 „Negocjacje”, Polski Uniwersytet Wirtualny (strategie podejścia do sytuacji konfliktowych, negocjacje partnerskie – jako metody rozwiązywania sporów, taktyki i strategie negocjacyjne)

12.2008-01.2009 „Zarządzanie logistyczne”, Polski Uniwersytet Wirtualny (zarządzanie, podnoszenie efektywności, decyzje operacyjne i strategiczne, sterowanie: zakupami, zapasami i magazynami

12.2008 „Szkolenie dla kandydatów na pracowników polskiej służby zagranicznej” (Akademia Młodych Dyplomatów)

Edukacja

Logo
Zarządzanie i ekonomia (ZAOCZNE), doktoranckie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Stypendium „Discover Entrepreneurial Management Program”, Słowenia, MBA
IEDC, Bled School of Management
Logo
Zarządzanie i Marketing, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Stypendium (Program Erasmus) Ekonomia, magisterskie
Paris Dauphine University
Logo
Finanse i Rachunkowość - Wydział Zarządzania, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej, studia podyplomowe
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
Uczestnik V edycji Programu: „Akademia Młodych Dyplomatów”, studia podyplomowe
Europejska Akademia Dyplomacji
Logo
Europeistyka, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing handlowy
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

- nauka języków obcych
- negocjacje
- podróże
- zumba, squash

Organizacje

Praktyki

07.2012 Radio PiN
(Newsroom: przeprowadzanie wywiadów)

11.2008-12.2008 Amnesty International
(prowadzenie korespondencji, prace administracyjne, organizowanie dystrybucji materiałów członkowskich)

Inne

- Znajomość: Microsoft Office, SAP, Lotus, AdWords, DoubleClick, Gemius, TGI, Megapanel PBI, Kantar-AdExpress, AdReport, Nielsen, Dunnhumby, ABR SESTA, CMS: WordPress, Google Analytics
- Prawo jazdy, kat. B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Grooming
Grooming
Dla wszystkich zainteresowanych tematyką pielęgnacji psów i kotów.
mediacje
mediacje
mediatorzy i zwolennicy mediacji
Negocjacje
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Squash
Squash
Zapraszam wszystkich którzy grają w squasha oraz szukają partnera do gry. Sam chętnie zagram:)
Sztuka mówienia
Sztuka mówienia
...chrząszcz brzmi w trzcinie...
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie