Magdalena Wojtkowska

Administrator, Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Administrator
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście
Sąd Rejonowy
Protokolant stażysta
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy
Syndatis
Asystentka Działu Sprzedaży
Segregacja przetargów i inwestycji, składanie w Urzędach odpowiednich wniosków niezbędnych do przygotowania ofert, wyszukiwanie nowych klientów, tworzenie raportów na potrzeby działu sprzedaży i marketingu, obsługa sekretariatu (wystawianie faktur, obsługa interesantów)
Logo
Sekretarka
Zarząd Gospodarowania Nieruchomościami ADK nr 4
Przyjmowanie i prowadzenie rejestru skarg, wniosków, interwencji mieszkańców oraz stały nadzór i kontrola nad przebiegiem ich załatwiania. Analiza rozpatrywania powyższych spraw w obowiązujacych terminach. Prowadzenie i kontrola ewidencji wyjść pracowników. Prowadzenie zbioru Dzienników Urzędowych, resortowych aktów prawnych oraz zarządzeń i poleceń służbowych ZGN. Rejestrowanie pism przychodzących i wychodzących oraz wysyłanie korespondencji. Zakup materiałów piśmienniczych, kontrola nad prenumeratami gazet, dziannikow i innch potrzebnych wydawnictw. Prowadzenie rejestracji faktur. Wykonywanie innych poleceń Kierownika i Zastępców kierownika.
Logo
Punkt obsługi interesantów
Zarząd Domów Komunalnych ADK nr 4 i nr 13
Przyjmowanie od mieszkańców zgłoszeń, dotyczących konieczności wykonywania prac konserwacyjnych i usuwania awarii. Wypisywanie zleceń dla konserwatorów poszczególnych branż. Prowadzenie ewidencji zgłoszonych i wykonywanych prac konserwacyjnych i usuniętych awarii. Współpraca przy rozpatrywaniu pism mieszkańców. Ścisła współpraca z administratorami budynków w zakresie uaktualniania zasobów poszczególnych nieruchomości. Miesięczna rejestracja i sprawdzanie z fakturami rozliczeniowymi odczytów wodomierzy i administracyjnych liczników elektrycznych. Współpraca w sprawach organizacyjnych zebrań Wspólnot Mieszkaniowych. Prowadzenie windykacji, przygotowanie wypowiedzeń umów i kompletowanie dokumentów spraw kierowanych do sądu. Przygotowanie kart budynków do sprzedaży, prowadzenie rejestru i teczek Wspólnot. Przygotowanie dokumentów dla podjęcia uchwał przez Wspólnoty. Przeprowadzanie wyrywkowych kontroli pracy każdego dozorcy, dokonywanie oceny pracy i egzekwowanie należytego wykonania przez nich obowiązków służbowych. Przekazywanie dozorcom korespondencji dla mieszkańców oraz nadzór nad terminowym jej doręczeniem.
Logo
Stażystka
Zarząd Domów Komunalnych ADK nr 13
Uczestnictwo w zebraniach Wspólnot, sporządzanie uchwał i protokołów. Zajmowanie się windykacją należności. Porządkowanie dokumentacji.

Szkolenia i kursy

„Gospodarowanie nieruchomościami publicznymi"
„Jak założyć własną firmę (rozpoczęcie działalności gospodarczej)”

Edukacja

Logo
Politologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy

Zainteresowania

Muzyka irlandzka
Turystyka (góry)
Zdrowe żywienie

Inne

Prawo jazdy kategoria B

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie