Magdalena Bigaj

sales and purchase director │retail | ecommerce | FMCG
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-commerce Handel P&L Forecasting Sales Trade Marketing Strategia biznesowa Zarządzanie Marketing internetowy Zarządzanie Sprzedażą Start-upy Ecommerce Purchasing Management E-commerce Management Zarządzanie zakupami Zarządzanie P&L

Języki

angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Allegro.pl sp. z o.o
Business Unit Manager
- strategia i egzekucja (zakupy, sprzedaż, marketing) | beauty- health- FMCG
- odpowiedzialność za profitowość unitu
- budowa i zarządzanie zespołem kupieckim i sprzedażowym
- budowa portfolio, zakupy, negocjacje, budowa trade planów, kampanie marketingowe
Logo
E-commerce manager (interim)
moodify.pl
- stworzenie całościowego konceptu i strategii dla brandu i sklepu
- zarządzanie budżetem: zakupy, sprzedaż, marketing, logistyka; wybór dostawców usług
- Marketing i sprzedaż: zdefiniowanie strategii; usability: implementacja zmian ( SaaS ), budowa kampanii marketingowych
Empik
New Category Director (Fashion & BEauty E-commerce Director)
- stworzenie departamentu Fashion & Beauty , zdefiniowanie całościowej strategii dla branż ( zakupy, sprzedaż i promocja, architektura informacji i kreacja stron), planowanie i realizacja budżetów
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem Category Managerów
- startup nowych kategorii na portalach empik.com i smyk.com : Perfumy i kosmetyki oraz Sport, relaunch kategorii Dom, rozwój branż Odzież i Obuwie
- zarządzanie międzynarodowymi projektami start-upowymi dla spółek odzieżowych w grupie EM&F (GAP, New Look)
- współtworzenie nowego smyk.com
- udział w kluczowych projektach: zarządzanie stokiem, nowa struktura produktowa, pricing, usability, nowy magazyn, poszukiwanie akwizycji
- negocjacje handlowe z kluczowymi dostawcami
Merlin.com.pl Sp. z o.o.
Kierownik Działu Uroda
- kreacja nowej strategii dla działu Beauty, repozycjonowanie, relaunch
- start-up Działu Moda
- kompleksowe zarządzanie departamentem: zakup/ marketing/ sprzedaż, tworzenie i realizacja budżetu ( w dalszym etapie także dla działu Sport )
- autorskie rozwiązania sprzedażowe i marketingowe (rekategoryzacja, nowa koncepcja strony www- nowy layout i rozwiązania, mailingi graficzne)
- wdrażanie nowych funkcjonalności, przystosowanie istniejących do nowego produktu
- klient wewnętrzny: działy IT- ofertowy- logistyka- definicja potrzeb, koordynacja działań
- negocjacje handlowe, poszerzenie oferty
- implementacja rozwiązań IT- poprawa jakości oferty, dostępności produktów, usability na stronie
- coaching dla nowych kierowników działów
Douglas Polska
Manager ds. Zakupów
- negocjacje handlowe
- planowanie i wdrażanie strategii zakupowej, wprowadzanie nowych trendów
- zarządzanie produktem, analiza rotacji i rentowności, kontrola zapasów magazynowych, ustalanie polityki cenowej
- negocjacje budżetów marketingowych, współorganizowanie promocji, działań marketingowych, analiza efektywności działań promocyjnych

Edukacja

Logo
Dziennikarstwo i PR, studia podyplomowe
Uniwersytet Wrocławski
Logo
Polonistyka, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Grupy

AdWords
AdWords
Efektywna reklama AdWords w Google.
Backpacking
Backpacking
Backpacking, czyli… „Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Birma
Birma
Birma
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dostępność i Użyteczność
Dostępność i Użyteczność
Grupa wspierająca tworzenie Dostępnych i Użytecznych stron internetowych.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
eMarketing
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Espana Mejico Peru America Latina
Espana Mejico Peru America Latina
Grupa ludzi uwielbiających podróże do krajów hiszpańskojęzycznych!!! Hiszpania, Meksyk, Peru... Jak, gdzie i za ile?? byłeś widziałeś podziel się!! Jak, gdzie i za ile?? byłeś widziałeś podziel się!!
Family Guy
Family Guy
Pierwsze nieoficjalne GoldenLine'owe zrzeszenie fanów serialu Family Guy. # Tylko dla ludzi z uzupełnionymi profilami.
HR i rekrutacja
HR i rekrutacja
Grupa skierowany do profesjonalistów zainteresowanych szeroko rozumiana branżą HR.
HR Trendy
HR Trendy
Grupa portalu HRtrendy.pl dedykowana wszystkim zainteresowanym branżą HR i rynkiem pracy.