Umiejętności
E-commerce
Handel
P&L Forecasting
Sales
Trade Marketing
Strategia biznesowa
Zarządzanie
Marketing internetowy
Zarządzanie Sprzedażą
Start-upy
Ecommerce
Purchasing Management
E-commerce Management
Zarządzanie zakupami
Zarządzanie P&L
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
hiszpański
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
E-commerce manager (interim)
moodify.pl
- stworzenie całościowego konceptu i strategii dla brandu i sklepu
- zarządzanie budżetem: zakupy, sprzedaż, marketing, logistyka; wybór dostawców usług
- Marketing i sprzedaż: zdefiniowanie strategii; usability: implementacja zmian ( SaaS ), budowa kampanii marketingowych
- zarządzanie budżetem: zakupy, sprzedaż, marketing, logistyka; wybór dostawców usług
- Marketing i sprzedaż: zdefiniowanie strategii; usability: implementacja zmian ( SaaS ), budowa kampanii marketingowych
New Category Director (Fashion & BEauty E-commerce Director)
- stworzenie departamentu Fashion & Beauty , zdefiniowanie całościowej strategii dla branż ( zakupy, sprzedaż i promocja, architektura informacji i kreacja stron), planowanie i realizacja budżetów
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem Category Managerów
- startup nowych kategorii na portalach empik.com i smyk.com : Perfumy i kosmetyki oraz Sport, relaunch kategorii Dom, rozwój branż Odzież i Obuwie
- zarządzanie międzynarodowymi projektami start-upowymi dla spółek odzieżowych w grupie EM&F (GAP, New Look)
- współtworzenie nowego smyk.com
- udział w kluczowych projektach: zarządzanie stokiem, nowa struktura produktowa, pricing, usability, nowy magazyn, poszukiwanie akwizycji
- negocjacje handlowe z kluczowymi dostawcami
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem Category Managerów
- startup nowych kategorii na portalach empik.com i smyk.com : Perfumy i kosmetyki oraz Sport, relaunch kategorii Dom, rozwój branż Odzież i Obuwie
- zarządzanie międzynarodowymi projektami start-upowymi dla spółek odzieżowych w grupie EM&F (GAP, New Look)
- współtworzenie nowego smyk.com
- udział w kluczowych projektach: zarządzanie stokiem, nowa struktura produktowa, pricing, usability, nowy magazyn, poszukiwanie akwizycji
- negocjacje handlowe z kluczowymi dostawcami
Kierownik Działu Uroda
- kreacja nowej strategii dla działu Beauty, repozycjonowanie, relaunch
- start-up Działu Moda
- kompleksowe zarządzanie departamentem: zakup/ marketing/ sprzedaż, tworzenie i realizacja budżetu ( w dalszym etapie także dla działu Sport )
- autorskie rozwiązania sprzedażowe i marketingowe (rekategoryzacja, nowa koncepcja strony www- nowy layout i rozwiązania, mailingi graficzne)
- wdrażanie nowych funkcjonalności, przystosowanie istniejących do nowego produktu
- klient wewnętrzny: działy IT- ofertowy- logistyka- definicja potrzeb, koordynacja działań
- negocjacje handlowe, poszerzenie oferty
- implementacja rozwiązań IT- poprawa jakości oferty, dostępności produktów, usability na stronie
- coaching dla nowych kierowników działów
- start-up Działu Moda
- kompleksowe zarządzanie departamentem: zakup/ marketing/ sprzedaż, tworzenie i realizacja budżetu ( w dalszym etapie także dla działu Sport )
- autorskie rozwiązania sprzedażowe i marketingowe (rekategoryzacja, nowa koncepcja strony www- nowy layout i rozwiązania, mailingi graficzne)
- wdrażanie nowych funkcjonalności, przystosowanie istniejących do nowego produktu
- klient wewnętrzny: działy IT- ofertowy- logistyka- definicja potrzeb, koordynacja działań
- negocjacje handlowe, poszerzenie oferty
- implementacja rozwiązań IT- poprawa jakości oferty, dostępności produktów, usability na stronie
- coaching dla nowych kierowników działów
Manager ds. Zakupów
- negocjacje handlowe
- planowanie i wdrażanie strategii zakupowej, wprowadzanie nowych trendów
- zarządzanie produktem, analiza rotacji i rentowności, kontrola zapasów magazynowych, ustalanie polityki cenowej
- negocjacje budżetów marketingowych, współorganizowanie promocji, działań marketingowych, analiza efektywności działań promocyjnych
- planowanie i wdrażanie strategii zakupowej, wprowadzanie nowych trendów
- zarządzanie produktem, analiza rotacji i rentowności, kontrola zapasów magazynowych, ustalanie polityki cenowej
- negocjacje budżetów marketingowych, współorganizowanie promocji, działań marketingowych, analiza efektywności działań promocyjnych
Edukacja
Grupy
Backpacking
Backpacking, czyli…
„Świat i wszystko, co na nim jest” - w taki sposób przed laty określono tematykę znanego chyba na całym globie magazynu National Geografic.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu.
Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
eMarketing
biznes, e-marketing, interaktywna komunikacja marketingowa, e-commerce, nowoczesne strategie marketingowe, sprzedaż i wsparcie sprzedaży oraz ciekawe dyskusje na inne tematy powiązane
Espana Mejico Peru America Latina
Grupa ludzi uwielbiających podróże do krajów hiszpańskojęzycznych!!! Hiszpania, Meksyk, Peru... Jak, gdzie i za ile?? byłeś widziałeś podziel się!!
Jak, gdzie i za ile?? byłeś widziałeś podziel się!!
Family Guy
Pierwsze nieoficjalne GoldenLine'owe zrzeszenie fanów serialu Family Guy. # Tylko dla ludzi z uzupełnionymi profilami.