Umiejętności
Analiza
Umiejętności analityczne
Operacje biznesowe
procesy biznesowe
Prawo jazdy
Finanse
Analiza finansowa
General Ledger Administration
Innowacja
Intercompany Accounts
Microsoft Excel
Microsoft Office
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
usprawnianie procesów
SAP ERP
Praca w zespole
Financial accountancy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
RtR Administrator
Duties of Junior RtR Administrator and scope extension – Bulgaria Intercompany process:
• establishing frameworks for Bulgaria Intercompany process,
• adjusting Bulgaria Intercompany process to internal Intercompany Policy and Procedures,
• support of Intercompany processes transfer to GBO - taking part in each stage of transfer (solution identification, knowledge transfer, ramp up, stabilization),
• giving training for GBO members,
• coordination and assessment of processes transfer from practical point of view,
• onsite GBO support in India (2 times),
• training of new team members.
• establishing frameworks for Bulgaria Intercompany process,
• adjusting Bulgaria Intercompany process to internal Intercompany Policy and Procedures,
• support of Intercompany processes transfer to GBO - taking part in each stage of transfer (solution identification, knowledge transfer, ramp up, stabilization),
• giving training for GBO members,
• coordination and assessment of processes transfer from practical point of view,
• onsite GBO support in India (2 times),
• training of new team members.
Junior RtR Administrator
Intercompany accounting, reconciliation and elimination for Russia and Slovakia:
• performing reconciliation in Heimatch and CIL (Balance Sheet and Income Statement accounts, data collection and upload, preparation of reports),
• calculation of royalties and know how fees,
• accruals accounting (royalties and know how fees, central led fee, missing invoices, others),
• period end closing activities,
• performing GL postings in SAP (source system),
• period end closing activities,
• trading partners and OpCos query solving,
• Balance Sheet accounts reconciliation,
• preparation reports and analysis for OpCos and internal usage related to montlhy tasks and issues,
• KPI calculation and internal control preparation (comparision between systems:SAP-Heimatch-CIL),
• delivering support for internal/external audits,
• SOPs' creation and updates.
• performing reconciliation in Heimatch and CIL (Balance Sheet and Income Statement accounts, data collection and upload, preparation of reports),
• calculation of royalties and know how fees,
• accruals accounting (royalties and know how fees, central led fee, missing invoices, others),
• period end closing activities,
• performing GL postings in SAP (source system),
• period end closing activities,
• trading partners and OpCos query solving,
• Balance Sheet accounts reconciliation,
• preparation reports and analysis for OpCos and internal usage related to montlhy tasks and issues,
• KPI calculation and internal control preparation (comparision between systems:SAP-Heimatch-CIL),
• delivering support for internal/external audits,
• SOPs' creation and updates.
Specjalista ds. Obsługi Kredytów i Depozytów
• rozliczanie rachunków kredytowych, kart kredytowych, ubezpieczeń od kredytów oraz realizacja obniżania marży na rachunkach kredytów hipotecznych,
• modyfikacja parametrów produktów bankowych na zlecenie klientów oraz innych jednostek wewnętrznych banku w systemach bazodanowych,
• mapowanie i opis procesów bankowych,
• sporządzanie specyfikacji i założeń do projektów optymalizacji procesów bankowych,
• udział w testach nowych funkcjonalności w zakresie obsługiwanych spraw,
• stała współpraca innymi jednostkami banku,
• sporządzanie raportów bieżących i okresowych z zakresu obsługiwanych zadań oraz raportowanie zidentyfikowanych ryzyk i nieprawidłowości,
• opiniowanie regulacji w zakresie realizowanych zadań,
• podejmowanie działań mających zwiększających efektywność obsługi operacyjnej.
• modyfikacja parametrów produktów bankowych na zlecenie klientów oraz innych jednostek wewnętrznych banku w systemach bazodanowych,
• mapowanie i opis procesów bankowych,
• sporządzanie specyfikacji i założeń do projektów optymalizacji procesów bankowych,
• udział w testach nowych funkcjonalności w zakresie obsługiwanych spraw,
• stała współpraca innymi jednostkami banku,
• sporządzanie raportów bieżących i okresowych z zakresu obsługiwanych zadań oraz raportowanie zidentyfikowanych ryzyk i nieprawidłowości,
• opiniowanie regulacji w zakresie realizowanych zadań,
• podejmowanie działań mających zwiększających efektywność obsługi operacyjnej.
Praktykant w Zespole Administracji Kredytowo-Depozytowej
• zaznajomienie się ze specyfiką procesów biznesowych oraz organizacją i podziałem pracy w instytucji finansowej,
• bieżąca obsługa posprzedażowa rachunków kredytowych, rejestracja i archiwizowanie dyspozycji klientów, realizacja innych dyspozycji związanych z kredytami i depozytami
• bieżąca obsługa posprzedażowa rachunków kredytowych, rejestracja i archiwizowanie dyspozycji klientów, realizacja innych dyspozycji związanych z kredytami i depozytami
Szkolenia i kursy
- Microsoft Excel 2010 - kurs zaawansowany - szkolenie organizowane przez Comarch z zakresu zaawansowanej obsługi Microsof Excel 2010.
- KPMG World of Audit - cykl szkoleń organizowanych przez KPMG w zakresie audytu.
- Giełda - Kurs na Biznes - cykl szkoleń organizowanych przez BPH Bank i Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club z zakresu obrotu akcjami, obligacjami, kontraktami terminowymi i opcjami oraz analizy technicznej i fundamentalnej.
- Akademia Biznesu z PricewaterhouseCoopers - cykl szkoleń organizowanych przez PricewaterhouseCoopers z zakresu analizy fundamentalnej i sektorowej oraz wyceny przedsiębiorstw.
- Uczestnik polskiej edycji konkursu międzynarodowego Global Management Challenge 2011.
- KPMG World of Audit - cykl szkoleń organizowanych przez KPMG w zakresie audytu.
- Giełda - Kurs na Biznes - cykl szkoleń organizowanych przez BPH Bank i Małopolskie Studenckie Forum Business Centre Club z zakresu obrotu akcjami, obligacjami, kontraktami terminowymi i opcjami oraz analizy technicznej i fundamentalnej.
- Akademia Biznesu z PricewaterhouseCoopers - cykl szkoleń organizowanych przez PricewaterhouseCoopers z zakresu analizy fundamentalnej i sektorowej oraz wyceny przedsiębiorstw.
- Uczestnik polskiej edycji konkursu międzynarodowego Global Management Challenge 2011.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Inne
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Zainteresowania
sport, filmy, finanse przedsiębiorstw, rynki kapitałowe
Inne
Obsługa programów:
- Microsoft Word, Excel, Powerpoint
- Profile for Windows
- Microsoft Word, Excel, Powerpoint
- Profile for Windows
Grupy
UEK
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, założony w 1925 roku, to jedna z najlepszych państwowych uczelni ekonomicznych w Polsce, a jednocześnie największa uczelnia ekonomiczna w Europie Środkowej.