Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kier. zespołu kontentu (obecnie), Kier. rozwoju biznesu, Brand Manager,
Polkomtel S.A. (Plus)
* Zarządzanie programem projektów portalowych
* Opracowanie strategii dla Multi Access Portalu Plus.pl (mCommerce, eCommerce, obsługa klienta w Internecie)
* Komercjalizacja usług dodanych (VAS) na poziomie targetowania, komunikacji i marketing mix
* Opracowanie strategii dla Multi Access Portalu Plus.pl (mCommerce, eCommerce, obsługa klienta w Internecie)
* Komercjalizacja usług dodanych (VAS) na poziomie targetowania, komunikacji i marketing mix
eShop Product Manager
Product & Project Management dla produktów z zakresu eCommerce (sklep internetowy Orange) oraz mCommerce (Orange World). Projektowanie interfejsów użytkownika i User Experience jako specjalista ds. ergonomii.
wystawiono
Świetny fachowiec, kipiący od pomysłów, które wyprzedzają trendy i modę. Doskonale radzi sobie w prowadzeniu złożonych, dużych projektów. Miałem przyjemność pomagać mu przy kilku.
Wspólna praca z Maćkiem była znakomitym doświadczeniem, przede wszystkim dlatego, że chętnie dzielił się wiedzą i doświadczeniem. Gorąco polecam!
Wspólna praca z Maćkiem była znakomitym doświadczeniem, przede wszystkim dlatego, że chętnie dzielił się wiedzą i doświadczeniem. Gorąco polecam!
dziennikarz, korespondent
Współpraca z lokalnymi mediami, PAP, telewizją (prowadzenie programów o tematyce gospodarczej i motoryzacyjnych).
Szkolenia i kursy
2006 Polsko Japońska Wyższa Szkoła Technik Komputerowych
Kansei w praktyce, prowadzenie prelekcji nt. Projektowanie Interfejsu Użytkownika Urządzeń Mobilnych
2004 Norman Nielsen Group Amsterdam
User Experience 2004
2003 Norman Nielsen Group Londyn
User Experience 2003
2003 Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
Badania przez Internet i dotyczące Internetu
2002 Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
Zarządzanie Produktem
1995-1996 ESKK
Kurs marketingu
Kansei w praktyce, prowadzenie prelekcji nt. Projektowanie Interfejsu Użytkownika Urządzeń Mobilnych
2004 Norman Nielsen Group Amsterdam
User Experience 2004
2003 Norman Nielsen Group Londyn
User Experience 2003
2003 Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii
Badania przez Internet i dotyczące Internetu
2002 Gdańska Fundacja Kształcenia Menedżerów
Zarządzanie Produktem
1995-1996 ESKK
Kurs marketingu
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Zarządzanie marką
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Czytanie, turystyka motocyklowa, rekreacja rodzinna (narty, rolki, rowery itp.)
Inne
http://www.maciejszymanski.com
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Elearning dla dzieci
Miejsce skupiające osoby zainteresowane tematyką kursów e-learning dla dzieci i młdzieży.
Skuteczny Projekt
Obietywne spojrzenie na projekty pod kątem metodyk oraz narzędzi. Szukasz dobre repozytorium wiedzy nt. Project Management, Ciekawe Szkolenia i Konferencje, Odpowiedni Software - dobrze trafiłeś!
Strategia marketingowa
Grupa dla wszystkich myślących strategicznie.
Do grupy nie są przyjmowane osoby ukryte i anonimowe!