Maciej Kamiński

specjalista ds. zarządzania flotą samochodową
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

PKP Energetyka
Główny Specjalista w Zespole Zarządzania Flotą Samochodową
• Członek trzy osobowego zespołu zarządzającego flotą około 1600 samochodów osobowych, ciężarowych oraz
maszyn roboczych. .
• Współpraca z firmami leasingowymi i wynajmu długoterminowego.
• Prowadzenie ewidencji wszystkich pojazdów firmy.
• Tworzenie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej samochodów i użytkowników.
• Tworzenie analiz i raportów dotyczących kosztów floty, poszukiwanie oszczędności.
• Tworzenie i zarządzanie budżetem floty samochodowej.. Kontrola i akceptacja FV oraz kosztów.
• Przeprowadzanie przetargów na dostawę nowych samochodów do floty.
• Ekspercka weryfikacja kosztorysów napraw samochodów pod kątem zakresu oraz ekonomicznego uzasadnienia
naprawy.
• Koordynacja napraw, przeglądów, napraw powypadkowych, sezonowej wymiany opon.
Bank Pocztowy S.A.
Specjalista
Specjalista ds. Zarządzania Flotą Samochodową.
Wszelkie czynności związane z zarządzaniem flotą ok. 100 samochodów służbowych.
Współpraca z firmami CFM.
Tworzenie analiz i raportów oraz rozliczanie i kontrola bieżących kosztów floty.
Tworzenie i zarządzanie budżetem floty samochodowej Banku.
Zarządzanie i aktualizacja bazy danych samochodów i użytkowników (w programie PASCOM).
Stworzenie i wdrożenie nowej polityki samochodowej.
Pozyskanie nowych samochodów do floty w drodze przetargu oraz negocjacja warunków wynajmu floty.
Rozpoczęcie projektu monitorowania samochodów służbowych za pomocą urządzeń GPS
Lava Group
Specjalista d/s zarządzania flotą
- współpraca z firmami leasingowymi,
- nadzór nad ubezpieczeniami samochodów,
- koordynacja napraw, przeglądów, napraw B-L, wymiany opon itp.,
- tworzenie analiz oraz rozliczanie kosztów floty,
- kontrola i akceptacja kosztów napraw, w tym kontrola konieczności ich wykonania,
- rozwiązywanie bieżących problemów związanych z użytkowaniem samochodów (w tym oraz drobne naprawy),
- negocjowanie zakupu nowych pojazdów (w tym negocjacje z dealerami oraz firmami leasingowymi) oraz sprzedaż wychodzących z eksploatacji,
- zarządzanie służbowymi telefonami komórkowymi (negocjowanie umów, kontrola kosztów),
- wsparcie z zakresu IT
Carolina Car Company
Doradca w Dziale Blacharsko-Lakierniczym
Obsługa flot w zakresie likwidacji szkód komunikacyjnych a w szczególności:
- zgłaszanie szkód
- tworzenie kosztorysów napraw
- koordynacja naprawy
- rozliczanie i fakturowanie napraw
- kontrola wykonanych napraw
HSBC Bank Polska S.A.
Asystent d.s. Zarządzania Flotą Samochodwą
Wszelkie czynności związane z:
- zakupem nowych pojazdów oraz sprzedażą wychodzących z eksploatacji,
- likwidacją szkód,
- bieżącą eksploatacją pojazdów flotowych,
- współpraca z serwisami specjalistycznymi zakładami oraz fachowcami z branży motoryzacyjnej.

A także: bieżąca rotacja samochodów wewnątrz struktur Banku oraz rozliczanie i redukcja kosztów związanych z funkcjonowaniem floty (paliwo oraz eksploatacja).

Ponadto: prace nad wprowadzaniem nowych rozwiązań w zarządzaniu flotą (programy i aplikacje)


Dodatkowo: rozliczaniem, zamawianiem, dystrybuowaniem wśród pracowników, współpracą z dostawcą rozwiązań telekomunikacyjnych oraz wszelkimi innymi działaniami związanymi z telefonami komórkowymi oraz terminalami należącymi do Banku
WKRA s.a.
Koordynator Biura Sprzedaży i Marketingu oraz Koordynator Contact Center
Organizowanie akcji marketingowych oraz promocyjnych, projektowanie oraz nadzór nad szeroko pojętą komunikacją z Klientem. Przygotowywanie raportów i analiz z przeprowadzanych akcji, tworzenie ich kosztorysów. Nadzór nad stroną internetową oraz Wirtualną Hurtownią, (ukazywanie się newslettera, tworzenie mailingów, aktualizacje i modyfikacje strony) Prowadzenie oraz tworzenie projektów związanych z wprowadzaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży (głównie internet), ścisła współpraca z działem IT w tym zakresie a także konsultowanie rozwiązywania bieżących problemów związanych z funkcjonowaniem systemu informatycznego firmy, podejmowanie działań windykacyjnych. Obsługa umów handlowych z Klientami. Stały kontakt z Doradcami Klienta. Przygotowywanie narzędzi wsparcia sprzedaży
Zarządzanie zespołem Contact Center. Organizowanie wychodzących akcji telefonicznych do klientów – tworzenie skryptów, kosztorysów raportów oraz analiz wyników akcji. Tworzenie i kontrola budżetu Contact Center Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z obsługą tzw. „trudnego klienta” , nadzór nad spływem i wprowadzaniem zamówień, współpraca z magazynem w kwestii terminowości dostaw oraz rozwiązywania reklamacji klientów, wprowadzanie informatycznych rozwiązań mających na celu usprawnienie działania Contact center, rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników działu;
Marketing House (part of Havas Worldwide)
Pracownik Działu Obsługi Konsumeta
– przygotowywanie oraz obsługa programów lojalnościowych, marketingowych i promocyjnych ( na poziomie Call Center oraz podczas współpracy z Klientem) dla m.in.: Philip Morris Polska (Marlboro i L&M), Żywiec Zdrój, Ceresit, Danone oraz Rockwool. Kontrola poprawności obsługi aplikacji Call Center (Global Infoline),kierowanie zespołem 7 osób (pod nieobecność przełożonego), rekrutacja oraz szkolenie nowych pracowników działu;Obsługa reklamacji konsumenckich związanych z programami lojalnościowymi, obługa reklamacji pocztowych oraz kurierskich,obsługa infolinii, obsługa Help Desk, udział przy tworzeniu nowych programów,
CERP Polska
Ankieter / Audytor
Audyt sklepów i restauracji Sodexho oraz Eurest (jakość obsługi i oferty), kontrola promocji oraz akcji reklamowych w sklepach markowych w ramach akcji "tajemniczy klient", kontrola jakości oferty (gazetki reklamowe, promocje) w super i hipermarketach a także inne prace z zakresu pozyskiwania danych oraz przeprowadzania badań marketingowych;

Szkolenia i kursy

- Zarządzanie wprowadzania innowacji i nowych technologii w przedsiębiorstwie – kurs prowadzony przez UNESCO (certyfikat)
- MS Excel – zaawansowana praca z arkuszami kalkulacyjnymi
- Power Point – zaawansowana praca z pakietem prezentacyjnym

Edukacja

Logo
Zarządzanie Eksploatacją Samochodów i Ochrona Środowiska, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie
Logo
Zarządzanie i Inżynieria produkcji, inżynierskie
Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja

Inne

-Za ponadprzeciętne wyniki otrzymywanie stypendium naukowego
-Łatwość nawiązywania kontaktów, bezkonfliktowość.
-Umiejętność samodzielnej zorganizowanej pracy.

Grupy

CFM
CFM
Przeznaczona dla osób zainteresowanych szeroko rozumianą branżą Car Fleet Management
FLOTA czyli wszystko o autach firmowych
FLOTA czyli wszystko o autach firmowych
jak sprawnie nadzorować flotą w firmie.
HSBC Bank Polska
HSBC Bank Polska
Zapraszam klientów, pracowników i sympatyków HSBC Bank Polska