Maciej Chmielewski

Maciej Chmielewski

Project Manager i Redaktor Naczelny U21.PL / Marketing Sportowy / Call Center
Grodzisk, wielkopolskie

Doświadczenie zawodowe

Logo
new business manager
Anderso
management sportowy, PR, marketing, copywriting
Perfect Harmony S.J.
Dyrektor Call Center
• Zarządzanie działem Call Center, organizacja pracy działu oraz optymalizacja procesów.
• Planowanie i organizacja pracy 150 pracowników Call Center działającego w rozproszonej strukturze (pięć lokalizacji).
• Zarządzanie pracą całej struktury organizacyjnej Call Center (koordynatorów, specjalistów d/s organizacji sprzedaży, trenerów, informatyków).
• Czynny udział w spotkaniach kadry zarządzającej, negocjacjach, planowaniu i wdrażaniu nowych projektów. Proponowanie nowych rozwiązań biznesowych.
• Zarządzanie bazą danych, praca na bazie danych.
• Usprawnienia informatyczne oraz ich wdrażanie, opracowywanie procedur na potrzeby wewnętrzne firmy i działu Call Center. Rozwój działu z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi call center oraz dostępnych kanałów komunikacyjnych.
• Zarządzenie realizacją i monitorowanie kosztów kampanii.
• Współpraca z oddziałami franczyzowymi, koordynowanie kampanii telemarketingowych prowadzonych w oddziałach franczyzowych.
REMES sp z.o.o
Organizator sprzedaży
• Zarządzanie 40 osobowym zespołem konsultantów.
• Organizowanie pracy podległego zespołu.
• Współudział w tworzeniu nowego zespołu konsultantów (rekrutacja, szkolenia, coaching).
• Monitoring bieżącej realizacji zadań, sporządzanie dziennych i tygodniowych raportów, monitoring wyników przez statystyki.
• Koordynowanie pracy konsultantów, motywowanie podległego zespołu (motywacja płacowa i pozapłacowa).
• Rekrutacja i szkolenie nowych pracowników.
KKS LECH POZNAŃ
Zawodnik pierwszoligowej drużyny piłkarskiej.
Logo
Nauczyciel wychowania fizycznego.
Zespół Szkół Technicznych im. H. Cegielskiego w Śremie.
Logo
Nauczyciel wychowania fizycznego.
Szkoła Podstawowa nr 4 w Śremie.
Logo
Fundator
Fundacja Miłośników Sportu
• Współzarządzanie działalnością Fundacji.
• Pozyskiwanie funduszy na działalność statutową fundacji. Negocjacje pomiędzy darczyńcami a fundacją.
• Tworzenie i koordynowanie projektów, m.in Kampania Społeczna „Dajmy szansę młodym sportowcom”, której celem było skłonienie do ogólnospołecznego dialogu na temat sportu i szans dla dzieci i młodzieży na trenowanie ulubionej dyscypliny. Billboardy, które pojawiły się na ulicach stolicy Wielkopolski, były pretekstem do rozmowy na ten temat.
• Reprezentowanie działalności Fundacji na zewnątrz, udział w konferencjach i reprezentowanie Fundacji w mediach.

Szkolenia i kursy

Budowanie zespołu.
Akademia Menedżera.
Brian Tracy "Siła Motywacji" nowe, unikalne techniki kreowania nowych poziomów motywacji i podtrzymywania ich przez dłuższy czas.
Brian Tracy "Crunch Time - Czas Kryzysu. Skuteczne strategie działania w sytuacjach kryzysowych. Od efektywności do skuteczności".
Dyplom masażysty - Centrum Fizjoterapii Trigger w Poznaniu.

Edukacja

Logo
nauczycielski i trenerski, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Organizacje

• Fundacja Miłośników Sportu - fundator, v-ce Prezes
Organizacja pozarządowa zajmująca się promowaniem zdrowego stylu życia, ukazywaniem radości i satysfakcji z uprawiania sportu, wspierająca przedsięwzięcia mające na celu rozwój kultury fizycznej i sportu w Polsce.
Fundacja Miłośników Sportu istnieje od 2003 roku. Jest pomostem między chcącymi rozwijać sport w Polsce, a mogącymi i chcącymi wesprzeć ten rozwój finansowo.
FMS została stworzona przez młodych i energicznych ludzi, dla których kultura fizyczna i sport jest przyjemnością i pasją życia. Swą miłość i zainteresowania przekładają oni na działalność wśród dzieci i młodzieży, aby zapewnić im warunki prawidłowego rozwoju i odnoszenia sukcesów w sporcie.
• Zawodnik trzecioligowych drużyn piłkarskich, mi.in Warty Śrem, GKP Gorzów Wlkp., Obry Kościan, Warty Poznań, Sparty Oborniki oraz IV ligowych Promień Remes Opalenica, Sokóła Pniewy, KS 1920 Mosina, Sokóła Rakoniewice

Inne

Znajomość obsługi komputera: środowisko Windows 98, 2000, XP, Mac OS X, Pakiet Office
Znajomość rozwiązań teleinformatycznych: systemy Call Center, VoIP, CRM.
I i II stopień masażu klasycznego wraz z elementami masażu sportowego.

Grupy

BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY jak zacząć, jak potem zwiększać zyski
BIZNES INTERNETOWY - jak zacząć, gdzie sprzedawać, skąd brać tani towar, z jaką firmą kurierską współpracować. Start Up-y.
Biznes.net
Biznes.net
Społeczność przeznaczona dla profesjonalistów: specjalistów, menedżerów, przedsiębiorców, naukowców, czy osób wykonujących wolne zawody.
Call Center / Contact Center
Call Center / Contact Center
Grupa osób związanych z Call Center / Contact Center
Call4help
Call4help
To grupa skupiająca osoby chcące dzielić się ze sobą wiedzą z zakresu obsługi Klienta
DOTACJE NA SPORT
DOTACJE NA SPORT
wiedza odnośnie funduszy na sport. Programy wsparcia RPO, POKL, fundusze MSportu i inne. Dla kadry kierowniczej klubów sportowych, samorzadów, wszystkich zwiazanych ze sportem.
e-biznes
e-biznes
Grupa zrzesza osoby zajmujące sie roznymi dzialaniami biznesowymi w internecie
E-Handel
E-Handel
Dla wszystkich, którzy Internet traktują jako narzędzie do robienia biznesu. Tych, którzy nie widzą możliwości by zignorować to medium
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
Marketing Sportowy
Marketing Sportowy
Czy myslałesz o reklamie w sporcie?
Marketing w internecie
Marketing w internecie
Grupa osób związanych zawodowo z marketingiem w internecie. Tu omawiamy najnowsze metody, narzędzia, strategie i efekty testów oraz badań.
MASAŻ
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy :-)
Młodzi przedsiębiorcy