Łukasz Olszewski

Gł. Specjalista, Orange Polska
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Ekspert Komunikacji Wewnętrznej
1) Tworzenie grafik/multimediów (pakiet Adobe, C4D, Unity)
2) Tworzenie/Utrzymanie stron intranetowych
Orange Customer Service Sp. z o.o.
Główny Specjalista Departament Zarządzania Segmentami i Kanałami Kontaktu Klienta Biznesowego
• definiowanie potrzeb biznesowych Klienta Biznesowego i Premium w projekcie Misja Klient - Customer Everywhere, którego celem jest badanie satysfakcji Klientów,
• koordynowanie inicjatyw w projekcie Misja Klient, którego celem jest wzrost satysfakcji Klientów, poprzez organizowanie spotkań w lokalizacjach Contact Centre dla TOP management w lokalizacjach BM, wskazywanie najlepiej przeprowadzonych rozmów z Klientami przez Doradców,
• przygotowanie założeń i wdrożenie programu Bliżej Operacji - Orange 2012, którego celem jest zwiększenie jakości obsługi Klienta poprzez przepływ informacji z Contact Centre do procesów,
• audyt narzędzi wspierających procesy obsługowe i rekomendacja usprawnień funkcjonalnych,
• przygotowywanie i rozliczanie konkursów dla Doradców Contact Centre promujących wysoką efektywność i wysoką jakość obsługi Klienta,
• komunikacja do Doradców nt zmian w procesach i procedurach,
• przygotowywanie artykułów nt obsługi Klienta do biuletynów wewnętrznych spółki
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista Zespół Rzecznika Klientów
• stworzenie procesu i wdrożenie narzędzia dla obsługi wszystkich segmentów Klienta przez WWW dla reklamacji kierowanych do Rzecznika Klientów Grupy Telekomunikacji Polskiej w ramach Programu Inicjatyw Proklienckich,
• organizowanie spotkań Klientów z managerami TP i organizacjami konsumenckimi,
• zorganizowanie procesu wymiany doświadczeń i spotkań z obszaru obsługi Klienta z innymi przedsiębiorstwami,
• analiza baz danych klienckich w celu identyfikacji wielokrotnych reklamacji Klientów w tej samej sprawie,
• przygotowywanie artykułów nt obsługi Klienta do biuletynów wewnętrznych spółki,
• realizacja badań typu mystery-client, przygotowywanie analizy, wniosków i rekomendacji do poszczególnych procesów obsługi Klienta,
• nagrywanie wywiadów z Klientami nt doświadczeń klienckich,
• przygotowywanie multimedialnych materiałów wykorzystywanych w prezentacjach do zarządu spółki
Orange Polska S.A.
Główny Specjalista Departament Zarządzania Procesami Sprzedaży
• zwymiarowanie czasu obsługi poszczególnych etapów procesu sprzedaży i dostarczenia usług,
• monitoring etapów zamówień procesu sprzedaży,
• rekomendacje quick-win dla zmniejszenia backlog zamówień procesu sprzedaży,
• raportowanie wyników procesu sprzedaży
Orange Polska S.A.
Gł. Specjalista Departament Raportowania i Zarządzania Jakością
• konsolidacja danych Grupy telekomunikacja Polska S.A. na potrzeby zarządu,
• tworzenie raportów zarządczych,
• szczegółowa analiza danych poszczególnych obszarów działalności spółki,
• rekomendacje działań naprawczych w obszarach obsługi Klienta
Orange Polska S.A.
Kierownik Wydziału Wierzytelności Trudnych Departament Zarządzania Należnościami
• skuteczne i efektywne zarządzanie wierzytelnościami trudnych Klientów indywidualnych, biznesowych, kluczowych
i operatorów krajowych i zagranicznych,
• stworzenie procesu głównego dla sprzedaży należności,
• stworzenie dokumentu-analizy i rekomendacji do transakcji sprzedaży długów dla zarządu spółki,
• rozliczanie księgowe i finansowe transakcji sprzedaży należności,
• raportowanie do zarządu spółki poziomu należności i wpływu na wynik finansowy spółki,
• opracowywanie procedur windykacyjnych,
• kontakty z kancelariami prawnymi i firmami windykacyjnymi,
• opracowywanie procedur windykacyjnych
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Doradca Bankowy Private Banking
• private banking oraz skuteczna realizacja celów sprzedażowych – osiągnięcie w półroczu najlepszego wyniku sprzedażowego obligacji w Regionie
PKO Bank Polski
Inspektor w Zespole Obsługi Klienta Instytucjonalnego
• efektywne obsługa Klientów instytucjonalnych

Szkolenia i kursy

2015-2016 Animatricks PJWSTK - Animacja 3D

Edukacja

Logo
Kierunek Zarządzanie i Marketing Specjalizacja Finanse i Rachunkowość , magisterskie
Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie

Specjalizacje

Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja

Zainteresowania

• Fascynująca książka
• Fotografia http://www.garnek.pl/zug23
• Sport
• Aktywny wypoczynek

Inne

Umiejętności:
• Prowadzenie negocjacji i prezentacji
• Umiejętność pracy w zespole, elastyczność uczenia się
• Umiejętność analizowania
• Umiejętność podejmowania decyzji i elastycznego rozwiązywania problemów
• Kreatywność, operatywność, asertywność
• Bardzo dobra organizacja pracy
• Obsługa programów: Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint, MS Access w stopniu zaawansowanym – praca na bazach danych), obsługa Internetu - biegle
• Prawo jazdy kat. B