Łukasz Kurosad

menedżer działu e-biznes, Nowoczesna Firma
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

eMarketer Google Analytics Internet Internet Strategy Planowanie mediów Marketing internetowy PPC SEM SEO

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nowoczesna Firma
menedżer ds. ruchu
Tworzenie strategii i koordynowanie działań promocji on-line do projektów realizowanych przez grupę Nowoczesną Firmę i powiązane spółki, kupowanie i planowanie mediów do poszczególnych projektów internetowych, analiza i ewaluacja założonych wskaźników, koordynowanie pracy osób odpowiedzialnych za traffic, nadzorowanie pracy z domem sprzedaży mediów i agencjami współpracującymi. Realizacja umów strategicznych. Wsparcie merytoryczne i biznesowe dla części on-linowej spółki. Tworzenie nowych projektów internetowych i serwisów.
Logo
właściciel
E-labor
doradztwo w zakresie planowania i zakupu mediów w Internecie, wsparcia sprzedaży za pomocą narzędzi internetowych, analityki i ewaluacji mediaplanów, a także realizacji projektów e-commerce, tworzenie SEO, PPC (zarządzanie zaawansowanymi kampaniami o budżetach ponad 300 000 zł rocznie) jak również planowanie i realizowanie strategii działań remarketingowych.
Nowoczesna Firma
menedżer działu e-biznes
Odpowiedzialność za utrzymanie portalu nf.pl i jego budżet, zarządzanie kilkuosobowym działem (redakcja, SEO, UX, IT, PM, traffic) i rekrutacja. Współpraca z działem sprzedaży produktów internetowych, tworzenie oferty produktów portalu (z zakresu reklamy on-line, generowania leadów, content marketingu), szkolenia produktowe i wdrażanie do sprzedaży. Odpowiedzialność za serwisy ogłoszeniowe, narzędziowe i związane z nimi dodatkowe modele biznesowe. Rozwój i monetyzowanie baz danych. Zarządzanie czasem pracy programistów.
Nowoczesna Firma
menedżer e-biznes
Strategia i koordynowanie działań e-marketingowych zewnętrznych (programy partnerskie, kampanie display, SEM – SEO i PPC, e-mail marketing), e-marketing wewnętrzny (akcje dedykowane dla klientów portalu, współpraca z sieciowym domem sprzedaży mediów, traffic wewnętrzny) , obsługa, rozwój i prowadzenie nowych projektów internetowych w ramach wortalu, tworzenie serwisów branżowych i produktowych, wdrażanie i promocja produktów promocyjnych dla sektora b2b, odpowiedzialność za wzrost oglądalności portalu, a także jego analityka i optymalizacja podstawowych wskaźników, pozyskiwanie i rozwój poszczególnych baz danych (newslettery, bazy b2b).
Nowoczesna Firma
starszy specjalista ds. marketingu
Współtworzenie oraz wdrażanie strategii e-marketingowej, realizowanie strategii pozycjonowania SEO, planowanie i realizacja kampanii promocyjno - sprzedażowych (SEM, zasięg, e-mailing); Koordynowanie trafficu kampanii wewnętrznych portalu; Wsparcie sprzedażowo - promocyjne projektów edukacyjnych i wydawniczych; Obsługa strategicznych partnerów biznesowych - Key Account Management.
Fundacja Obserwatorium Zarządzania
specjalista ds. marketingu
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie sprzedaży w rekrutacji do ogólnopolskich projektów szkoleniowych EFS przez działania e-marketingowe, pozyskiwanie leadów biznesowych - planowanie „sprzedaży kaskadowej” (poszczególnych etapów konwersji); współpraca z mediami – od przygotowania oferty po realizację i zamykanie współpracy, współpraca z domem mediowym, planowanie mediów i realizacja mediaplanów, praca z grafikiem – od briefu po domykanie kreacji reklamowych. Wsparcie marketingowe przy projektach edukacyjnych, konferencyjnych i badawczych fundacji (takich jak: Kongres Kadry, Postawy Pracownicze).
Logo
Asystent
Wyższa Szkoła Gospodarki Euroregionalnej im. Alcide De Gasperi
Prowadzenie ćwiczeń dla studentów z zakresu mikro i makro struktur społecznych oraz antropologii kulturowej

Szkolenia i kursy

Profesjonalne Metody Sprzedaży
Skuteczne kampanie kontekstowe i wyszukiwarkowe
Analityka internetowa
Warsztaty SEO PR
Zarządzanie projektami
Techniki rekrutacji

Edukacja

Logo
The Chartered Institute of Marketing, studia podyplomowe
Questus
Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Zarządzanie produktem
Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Grupy

Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
CIM
CIM
Grupa absolwentów i uczestników kursów The Chartered Institute of Marketing w Polsce
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Magnetyzmmiasta
Magnetyzmmiasta
Badanie Siedmiu Wymiarów Magnetyzmu Polskich Miast Kompleksowe badanie wizerunku i kondycji marek polskich miast
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Newslettery i email marketing
Newslettery i email marketing
Analizy, raporty, case studies, narzędzia. Wszystko o e-mail marketingu.
Social Networking
Social Networking
Social Networking - działania społecznościowe w Internecie.
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
ZakupyGrupowe
ZakupyGrupowe
Zakupy grupowe. Dyskont internetowy. Handel, biznes, inwestycje. Informacje, wiadomości, oferty.