Łukasz Kowalczyk

Łukasz Kowalczyk

PTK Centertel, Hewlett-Packard, Soflab Technology, Telekomunikacja Polska.
Dębe Wielkie, mazowieckie

Umiejętności

JIRA Linux Microsoft Office VBA Windows 7 znajomość programowania: C, C++, HTML, PHP, JavaSctipt, XML Znajomość: BMC Remedy, Quality Center HP UFT

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) Sp. z o. o.
Consultant IT
- Automatyzacja procesów testowych: Projektowanie, pisanie, wdrażanie oraz utrzymanie skryptów automatyzujących scenariusze testowe, aplikacji wspomagających testy.
- Operacje na bazach danych(Oracle, MySQL, Postgresql)
- Zarządzanie i utrzymanie zasobów wykorzystywanych w testach oprogramowania.
Soflab Technology Sp. Z o.o.
Koordynator Usług Informatycznych
- Zarzadzanie i utrzymanie zasobów testowych,
- Pozyskiwanie zasobów bezpośrednio z baz danych.
- Automatyzacja podstawoych procesów zasobowych,
- Problem Solving – wsparcie w rozwiązywaniu defektów,
PTK Centerel
Młodszy Specjalista ds. Budowy Zintegrowanego Środowiska
- Konfiguracja i administracja środowiskami testowymi,
- Zarządzanie infrastrukturą testów,
- Rozwiązywanie problemami występujących na środowiskach,
- Zarządzanie utrzymaniem serwerowni,
- Koordynacja w przygotowaniu oprogramowania/sprzętu niezbędnego do wykonania testów oprogramowania.
- Utrzymanie środowiska(sprzętu/oprogramowania) podczas przeprowadzania testów.
Orange Polska S.A.
Analityk Biznesowy IT
Wykonywanie analiz związany z infrastrukturą IT. Tworzenie i zarządzanie dokumentacją Project Brief. Przygotowywanie wstępnej dokumentacji wymaganej do uruchomienia projektów. Optymalizacja procesów oraz tworzenie diagramów przepływu procesów w organizacji.
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Specjalista systemów korporacyjnych
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Bezpośrednie wsparcie użytkownika. Rozwiązywanie problemów związanych z sprzętem oraz oprogramowaniem wykorzystywanym w korporacji.
EDS
Specjalista Service Desk
EDS
Bezpośrednie wsparcie użytkownika. Rozwiązywanie problemów związanych z sprzętem oraz oprogramowaniem wykorzystywanym w korporacji.
Orange Polska S.A.
Administrator Service Desk
Administracja kontami użytkowników w systemach: Novel NetWare, Novel GrupWise, Active Directory, Microsoft Exchange, CRM, MAP, OTSA, IFS; administracja użytkownikami w strukturze; administracja obszarami sieciowymi; tworzenie oraz publikacja narzędzi samopomocy dla użytkowników; rozwiązywanie problemów technicznych związanych z w/w systemami.

Szkolenia i kursy

ISTQB Foundation Certificate
MS Exchange,
Active Directory,
Supporting Users Running the Microsoft Windows XP Operating System,
Supporting Users Running Applications on a Microsoft Windows XP Operating System

Prawo jazdy: kategoria B, od 2000 r., kategoria A, od 2009

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Informatyka, inżynierskie
Politechnika Warszawska

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
IT - Rozwój oprogramowania
Inne

Zainteresowania

turystyka, sport, motoryzacja, elektronika.

Inne

Znajomość języków programowania: C, C++, HTML, PHP, JavaSctipt, XML

Znajomość: Bazy danych MySQL, UML, budowy i funkcjonowania sieci komputerowych, zagadnień bezpieczeństwa informacji, BMC Remedy.

Jestem osobą dyspozycyjną, rzetelną, niepalącą, solidnie wykonującą powierzone obowiązki. Posiadam umiejętności pracy indywidualnie, jak i w zespole.

Grupy

Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.