Umiejętności
Git
H2
IntelliJ IDEA
JavaScript
JavaSE
JDBC
jQuery UI
JSON
Maven
Oracle
Perforce
PostgreSQL
SQL
Usługi internetowe
XML
Hibernate (Java)
SVN
Spring MVC
SmartGWT
Spring Framework
SVN repository + Tortoise SVN
Java EE
Sqllite
HTML5/CSS3
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Junior Software Engineer
I worked on project which was mainly concerned with decommissioning of an existing platform used for auditing trades made by employees of one of the world’s major bank. I worked simultaneously on 5 different projects that aimed to replace cBanker.
I was responsible for fixing bugs, analysing code, improving tests’ performance, code reviews, minor frontend tasks and backend tasks. It was required that my tasks would be completed on a very short deadline, often with very little to no information given. I have performed very well under tremendous pressure which was noticed by my peers.
The technology stack of the projects included: maven, Spring, Spring MVC, Spring Data, Javascript, Java 7, Linux, Oracle DB, Tomcat, JBoss, npm, grunt, perforce, JMeter, SoapUI, smartGWT, Intellij Idea.
I was responsible for fixing bugs, analysing code, improving tests’ performance, code reviews, minor frontend tasks and backend tasks. It was required that my tasks would be completed on a very short deadline, often with very little to no information given. I have performed very well under tremendous pressure which was noticed by my peers.
The technology stack of the projects included: maven, Spring, Spring MVC, Spring Data, Javascript, Java 7, Linux, Oracle DB, Tomcat, JBoss, npm, grunt, perforce, JMeter, SoapUI, smartGWT, Intellij Idea.
Graduate Program
GRADUATE PROGRAM – USERVOICE PROJECT
The Uservoice application was a plugin for Atlassian Confluence written in Java. It used Mysql as the underlying database, Spring for dependency injection, Spring MVC for REST web services, Maven for building, JOOQ for database connectivity.
The application used HTML5 with CSS3, Javascript and jQuery for its frontend and was deployed on a Tomcat server. It used TeamCity for continuous integration and GIT and SVN for version control.
I was actively involved in every part of the application development and configuration. Among others Ias solely responsible for configuring maven, developed CRUD services and did some simple frontend tasks. I learned a lot about enterprise patterns such as Repositories and MVC and used them in my work
The Uservoice application was a plugin for Atlassian Confluence written in Java. It used Mysql as the underlying database, Spring for dependency injection, Spring MVC for REST web services, Maven for building, JOOQ for database connectivity.
The application used HTML5 with CSS3, Javascript and jQuery for its frontend and was deployed on a Tomcat server. It used TeamCity for continuous integration and GIT and SVN for version control.
I was actively involved in every part of the application development and configuration. Among others Ias solely responsible for configuring maven, developed CRUD services and did some simple frontend tasks. I learned a lot about enterprise patterns such as Repositories and MVC and used them in my work
Specjalista ds. Marketingu
Sieć Aptek Kwiaty Polskie
-Kreacja poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych dla aptek z wykorzysztaniem:
a)instytucji lokalnych
b)potencjału firm poza branżowych, agencji reklamowych, Public Relactions itp.)
-Koordynacja i kontrola nad prawidłową realizacją umów.
-Monitoring konkurencji w zakresie działań promocyjno-marketingowych.
-Monitoring rynku reklamowego.
-Koordynacja działań reklamowo promocyjnych z dostawcami poza branżowymi.
-Koordynacja współpracy z agencją reklamową w zakresie realizacji projektów.
-Pozyskiwanie środków finansowych od producentów i firm poza branżowych.
-Poszukiwanie nowych, niestandardowych form promocji aptek z wykorzystaniem:
a)potencjału producentów (współpromocje, reklama itp.)
b)potencjału internetu (firmy poza branżowe, agencje reklamowe, działania PR itp.)
-Współpraca z pionem handlowym, finansowym oraz IT w zakresie realizacji w/w zadań.
-Współpraca z kierownikami oraz personelem aptek w zakresie prawidłowej realizacji w/w zadań.
a)instytucji lokalnych
b)potencjału firm poza branżowych, agencji reklamowych, Public Relactions itp.)
-Koordynacja i kontrola nad prawidłową realizacją umów.
-Monitoring konkurencji w zakresie działań promocyjno-marketingowych.
-Monitoring rynku reklamowego.
-Koordynacja działań reklamowo promocyjnych z dostawcami poza branżowymi.
-Koordynacja współpracy z agencją reklamową w zakresie realizacji projektów.
-Pozyskiwanie środków finansowych od producentów i firm poza branżowych.
-Poszukiwanie nowych, niestandardowych form promocji aptek z wykorzystaniem:
a)potencjału producentów (współpromocje, reklama itp.)
b)potencjału internetu (firmy poza branżowe, agencje reklamowe, działania PR itp.)
-Współpraca z pionem handlowym, finansowym oraz IT w zakresie realizacji w/w zadań.
-Współpraca z kierownikami oraz personelem aptek w zakresie prawidłowej realizacji w/w zadań.
Specjalista ds. Sprzedaży
•Prowadzenie kampanii z wykorzystaniem nośników reklamy wewnętrznej,
•Obsługa klientów od strony technicznej (ustalanie szczegółów wyglądu spotów),
•Nadzorowanie prac nad kampaniami reklamowymi,
•Wykonywanie prac związanych z prowadzeniem biura
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych,
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Prowadzenie negocjacji
•Obsługa klientów od strony technicznej (ustalanie szczegółów wyglądu spotów),
•Nadzorowanie prac nad kampaniami reklamowymi,
•Wykonywanie prac związanych z prowadzeniem biura
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych,
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Prowadzenie negocjacji
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
•Obsługa klientów,
•Pomoc techniczna w zakresie stron internetowych, sklepów, pozycjonowania, systemów CMS, CRM
•Szkolenie pracowników
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych.
•Zarządzanie grupą ludzi i szkolenie pracowników
•Prowadzenie negocjacji
•Pomoc techniczna w zakresie stron internetowych, sklepów, pozycjonowania, systemów CMS, CRM
•Szkolenie pracowników
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych.
•Zarządzanie grupą ludzi i szkolenie pracowników
•Prowadzenie negocjacji
Szkolenia i kursy
2005 - licencja KNUiFE
2008 - Magia Telemarketingu
2008 - Magia Telemarketingu
Specjalizacje
Marketing
Marketing handlowy
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?