Łukasz Kapral

Specjalista ds. marketingu
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Git H2 IntelliJ IDEA JavaScript JavaSE JDBC jQuery UI JSON Maven Oracle Perforce PostgreSQL SQL Usługi internetowe XML Hibernate (Java) SVN Spring MVC SmartGWT Spring Framework SVN repository + Tortoise SVN Java EE Sqllite HTML5/CSS3

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GFT Polska
Junior Software Engineer
I worked on project which was mainly concerned with decommissioning of an existing platform used for auditing trades made by employees of one of the world’s major bank. I worked simultaneously on 5 different projects that aimed to replace cBanker.
I was responsible for fixing bugs, analysing code, improving tests’ performance, code reviews, minor frontend tasks and backend tasks. It was required that my tasks would be completed on a very short deadline, often with very little to no information given. I have performed very well under tremendous pressure which was noticed by my peers.
The technology stack of the projects included: maven, Spring, Spring MVC, Spring Data, Javascript, Java 7, Linux, Oracle DB, Tomcat, JBoss, npm, grunt, perforce, JMeter, SoapUI, smartGWT, Intellij Idea.
GFT Polska
Graduate Program
GRADUATE PROGRAM – USERVOICE PROJECT
The Uservoice application was a plugin for Atlassian Confluence written in Java. It used Mysql as the underlying database, Spring for dependency injection, Spring MVC for REST web services, Maven for building, JOOQ for database connectivity.
The application used HTML5 with CSS3, Javascript and jQuery for its frontend and was deployed on a Tomcat server. It used TeamCity for continuous integration and GIT and SVN for version control.
I was actively involved in every part of the application development and configuration. Among others Ias solely responsible for configuring maven, developed CRUD services and did some simple frontend tasks. I learned a lot about enterprise patterns such as Repositories and MVC and used them in my work
Logo
Specjalista ds. Marketingu
Sieć Aptek Kwiaty Polskie
-Kreacja poszukiwanie i wdrażanie nowych rozwiązań marketingowych dla aptek z wykorzysztaniem:
a)instytucji lokalnych
b)potencjału firm poza branżowych, agencji reklamowych, Public Relactions itp.)
-Koordynacja i kontrola nad prawidłową realizacją umów.
-Monitoring konkurencji w zakresie działań promocyjno-marketingowych.
-Monitoring rynku reklamowego.
-Koordynacja działań reklamowo promocyjnych z dostawcami poza branżowymi.
-Koordynacja współpracy z agencją reklamową w zakresie realizacji projektów.
-Pozyskiwanie środków finansowych od producentów i firm poza branżowych.
-Poszukiwanie nowych, niestandardowych form promocji aptek z wykorzystaniem:
a)potencjału producentów (współpromocje, reklama itp.)
b)potencjału internetu (firmy poza branżowe, agencje reklamowe, działania PR itp.)
-Współpraca z pionem handlowym, finansowym oraz IT w zakresie realizacji w/w zadań.
-Współpraca z kierownikami oraz personelem aptek w zakresie prawidłowej realizacji w/w zadań.
Novamedia innovision Sp. z o.o.
Specjalista ds. Sprzedaży
•Prowadzenie kampanii z wykorzystaniem nośników reklamy wewnętrznej,
•Obsługa klientów od strony technicznej (ustalanie szczegółów wyglądu spotów),
•Nadzorowanie prac nad kampaniami reklamowymi,
•Wykonywanie prac związanych z prowadzeniem biura
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych,
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Prowadzenie negocjacji
Logo
Key Account Manager
A.T.O.M. - Tomasz Gołacki
•Opieka nad Klientami
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych,
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Pomoc techniczna w zakresie stron internetowych, sklepów, pozycjonowania
•Prowadzenie negocjacji
Ogicom Spider Sp. z o.o. S.K.A.
Specjalista ds. Klientów Biznesowych
•Obsługa klientów,
•Pomoc techniczna w zakresie stron internetowych, sklepów, pozycjonowania, systemów CMS, CRM
•Szkolenie pracowników
•Obsługa klientów (telefonicznie, osobiście).
•Wyszukiwanie nowych kontaktów biznesowych.
•Zarządzanie grupą ludzi i szkolenie pracowników
•Prowadzenie negocjacji
Europartner Sp. z o.o.
Doradca finansowy
•Obsługa klientów,
•Dobór dodatków,
•Dbałość o wizerunek firmy,
•Pozyskiwanie nowych Klientów.
•Doradztwo w zakresie finansów i ubezpieczeń

Szkolenia i kursy

2005 - licencja KNUiFE
2008 - Magia Telemarketingu

Edukacja

Logo
Informatyka, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Logo
Informatyka, licencjackie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Marketing handlowy

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?