Łukasz Dobrowolski

Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej B2B
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Content Marketing Digital Marketing Telewizja Cyfrowa Integrated Brand Marketing Internet Marketing Media wprowadzanie produktu Project Management Sales Reklama Świadomość marki Marketing internetowy zarządzanie marką Komunikacja Marketingowa Prawo jazdy kat B Planowanie mediów Marketing bezpośredni Marketing Zintegrowany Umiejętności komunikacyjne Reklama Online Telekomunikacja Zarządzanie marketingiem Rozwój produktu marketing produktu telewizja

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

UPC Polska
Młodszy Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej B2B
Główne obowiązki:
- Prowadzenie i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi skierowanymi do prospektów z segmentów: SOHO, SME, LE (ATL, BTL, DM, Online, Mobile, Social, Content Marketing)
- Przygotowanie i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi skierowanymi do bazy (DM, Online)
- Sprzedaż w kanale online
- Udział w projekcie i przygotowanie komunikacji wdrożenia usług mobilnych (MVNO) w UPC Biznes
- Współpraca z Kierownikami Produktów przy wdrożeniach nowych usług
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Prowadzenie praktyk studenckich
UPC Polska
Ekspert ds. komunikacji marketingowej B2B
Główne obowiązki:
- Prowadzenie i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi (ATL, BTL, DM, Online) skierowanymi do prospektów
- Przygotowanie i nadzór nad działaniami komunikacyjnymi (DM, Online) skierowanymi do bazy
- Wdrożenie rebrandingu UPC Biznes
- Współpraca z Kierownikami Produktów przy wdrożeniach nowych usług
- Zarządzanie budżetem marketingowym
- Prowadzenie praktyk studenckich
Logo
Marketing Manager
CrossFit MGW
Główne obowiązki:
- prowadzenie bieżących działań komunikacyjnych
- komunikacja oferty
- wdrażanie promocji
- prowadzenie profilu Facebook
- zarządzanie kampaniami SEM i Facebook
- zarządzanie zespołem
- współpraca z partnerami
UPC Polska
Kierownik ds. VOD
• Rozwój produktu VOD – wdrażanie nowych produktów, nadzór nad komunikacją usług VOD.
• Realizacja planów sprzedażowych.
• Prowadzenie warsztatów dla sprzedaży i obsługi klienta.
• Zapewnienie kontentu i realizacja umów z dostawcami.
• Poszukiwanie nowych dostawców tre sci.
• Współpraca z działem Programingu Liberty Global przy pozyskiwaniu nowych treści od największych studiów.
• Udział w projekcie wdrażania nowego User Interface dla usługi VOD.
• Organizacja akcji promocyjnych przy współpracy z dostawcami treści, działem Komunikacji Marketingowej, PR, Online oraz Technicznym.
UPC Polska
Młodszy Kierownik ds. VOD
• Współtworzenie strategii rozwoju produktu VOD
• Wdrażanie nowych produktów SVOD (Subscription Video on Demand) – w 2014r. produkt My Prime.
• Nadzór nad realizacją budżetu.
• Zapewnienie kontentu, realizacja umów z dostawcami.
• Organizacja akcji promocyjnych.
• Organizowanie kampanii promujących tytuły filmów dostępnych w VOD, zarządzanie harmonogramem komunikacji.
• Wdrażanie nowych rozwiązań na platformie VOD.
UPC Polska
Młodszy Kierownik ds. Marketingu
Główne obowiązki:
• Przygotowanie strategii komunikacji oraz materiałów wspierających sprzedaż dla launchu nowego produktu.
• Samodzielne zarządzanie kampaniami direct marketingowymi skierowanymi do abonentów oraz prospektów (wysyłki z rachunkami i dedykowane, dystrybucja bezadresowa, SMS, email). Zarządzanie budżetem.
• Organizowanie lokalnych kampanii marketingowych (eventy, lokalne kampanie ATL i BTL) wspierających regionalne kanały sprzedaży.
UPC Polska
Starszy Specjalista ds. Marketingu
• Przygotowanie kampanii marketingu bezpośredniego skierowanych do abonentów oraz prospektów (wysyłki z rachunkami, wysyłki dedykowane, dystrybucja bezadresowa, SMS, e-mail) – przygotowanie treści oraz kreacji, segmentacja bazy, wybór grup docelowych, dobór ofert, nadzór nad przebiegiem komunikacji, analiza wyników, optymalizacja i wdrażanie nowych rozwiązań;
• Koordynacja przygotowania i wysyłki komunikacji wynikającej ze zmian w obowiązującym prawie telekomunikacyjnym oraz umowach abonenckich;
• Współpraca z agencjami ATL, BTL, online, studiami postprodukcji, studiami dźwiękowymi, drukarniami i dostawcami zewnętrznymi oraz domem mediowym - przygotowanie planów oraz materiałów do kampanii marketingowych komunikujących aktualną ofertę (wsparcie sprzedaży w różnych kanałach) i benefity usług oferowanych przez firmę;
• Planowanie i koordynacja komunikowania nowych funkcjonalności w ramach produktów oferowanych przez firmę;
• Prowadzenie akcji cross promocyjnych z partnerami biznesowymi firmy (stacje telewizyjne, dystrybutorzy filmów);
• Współpraca z centralą firmy w Amsterdamie oraz działami produktowym, technicznym, logistyki, prawnym i IT.
Usunięty Użytkownik
usługodawca
wystawiono
Jak wyobrażasz sobie doskonale poprowadzony projekt? Klarowny brief + precyzyjne uwagi + profesjonalna komunikacja + sprawne delegowanie obowiązków, a w efekcie dopracowany produkt/usługa? Łukasz doskonale prowadzi duże międzynarodowe projekty na każdym ich etapie rozwoju.
UPC Polska
Specjalista ds. Marketingu
• Przygotowanie komunikacji marketingowej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek (UPC NA ŻĄDANIE) – planowanie mediów i przygotowanie kreacji (telewizja, prasa, outdoor), komunikacja bezpośrednia do abonentów UPC (wysyłki dedykowane, SMS, VoiceMail, e-mail), tworzenie nowych rozwiązań komunikacyjnych, budowa strony internetowej, współpraca z centralą firmy w Amsterdamie oraz działami produktowymi, technicznym oraz IT;
• Udział w tworzeniu nowej platformy komunikacyjnej – tworzenie i badanie konceptów, produkcja spotów reklamowych;
• Współpraca z agencjami ATL, BTL, online, studiami postprodukcji, studiami dźwiękowymi, drukarniami i dostawcami zewnętrznymi oraz domem mediowym - przygotowanie planów oraz materiałów do kampanii marketingowych komunikujących aktualną ofertę (wsparcie sprzedaży w różnych kanałach) i benefity usług oferowanych przez firmę;
• Budowa stron internetowych na potrzeby nowych produktów;
• Przygotowanie kampanii marketingu bezpośredniego skierowanych do abonentów oraz prospektów;
• Koordynacja przygotowania i wysyłki komunikacji wynikającej ze zmian w obowiązującym prawie telekomunikacyjnym oraz umowach abonenckich;
• Planowanie i koordynacja komunikowania nowych funkcjonalności w ramach produktów oferowanych przez firmę;
• Prowadzenie akcji cross promocyjnych z partnerami biznesowymi firmy (stacje telewizyjne, dystrybutorzy filmów);
• Prowadzenie praktyk studenckich;
• Współpraca z centralą firmy w Amsterdamie oraz działami produktowym, technicznym, logistyki, prawnym i IT.
UPC Polska
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
• Przygotowanie komunikacji marketingowej przy wprowadzaniu nowego produktu na rynek (Telewizja Cyfrowa UPC) – planowanie mediów i przygotowanie kreacji (telewizja, prasa, radio, outdoor, ambient), produkcja infomerciala prezentującego cechy produktu, stworzenie multimedialnej instrukcji posługiwania się produktem, projektowanie opakowań i instrukcji drukowanych, budowa strony internetowej, współpraca z centralą firmy w Amsterdamie oraz działami produktowymi, technicznym, logistyki oraz IT;
• Udział w tworzeniu nowej platformy komunikacyjnej – tworzenie i badanie konceptów, przygotowanie scenariuszy reklam, produkcja spotów reklamowych, sesje zdjęciowe, wdrażanie nowej platformy;
• Współpraca z agencjami ATL, BTL, online, studiami postprodukcji, studiami dźwiękowymi, drukarniami i dostawcami zewnętrznymi oraz domem mediowym - przygotowanie planów oraz materiałów do kampanii marketingowych komunikujących aktualną ofertę (wsparcie sprzedaży w różnych kanałach) i benefity usług oferowanych przez firmę;
• Budowa stron internetowych na potrzeby nowych i już oferowanych produktów;
• Prowadzenie akcji cross promocyjnych z partnerami biznesowymi firmy (stacje telewizyjne, dystrybutorzy filmów);
• Prowadzenie praktyk studenckich;
• Współpraca z centralą firmy w Amsterdamie oraz działami produktowym, technicznym, logistyki, prawnym i IT.
UPC Polska
Praktykant w Dziale Marketingu
• Prowadzenie akcji cross promocyjnych z partnerami biznesowymi firmy (stacje telewizyjne, dystrybutorzy filmów);
• Tworzenie materiałów komunikacyjnych na potrzeby wewnętrzne firmy;
• Aktualizacja strony internetowej firmy.
• Współpraca z centralą firmy w Amsterdamie oraz działem produktowym.
Logo
Koordynator ds. marketingu i promocji rozwoju eksportu
Stowarzyszenie "Klub Eksportera"
• Współudział w organizacji konferencji i spotkań eksporterów;
• Organizacja konkursów dla eksporterów i prasy;
• Pozyskiwanie nowych członków Stowarzyszenia;
• Redagowanie komunikatów, listów i treści na stronie Stowarzyszenia.

Szkolenia i kursy

• Certyfikat PRINCE2 Foundation;
• Certyfikat PRINCE2 Practicioner;
• Certyfikat z języka angielskiego (CAE);
• Szkolenie mediowe w Starcom MediaVest Academy;
• Dyplom MindShare Academy - "Internet jako medium reklamowe";

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing bezpośredni
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

Motoryzacja, autodetailing, muzyka, nowe technologie, powerlifting

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker. Twój znajomy broker.
KardasBroker - Twój znajomy broker z Goldenline.pl Nowe samochody w atrakcyjnych cenach - Kredyty samochodowe - Leasing - Kredyty inwestycyjne. Grupa tylko dla moich znajomych.
Komunikacja Multimedialna
Komunikacja Multimedialna
Grupa dla wszystkich związanych i zainteresowanych POS TV, Digital Signage, Out of home media. Konfrontacja dostawców rozwiązań i klientów.
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing szeptany
Marketing szeptany
Marketing szeptany, viral i buzz
Martom Events
Martom Events
Moc zabawy sukcesem Twojego biznesu.
motofina
motofina
motofina - motoryzacyjny hormon szczęścia
Praca HRline
Praca HRline
Dla wszystkich szukających ciekawej pracy.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
TELEKOMUNIKACJA
TELEKOMUNIKACJA
Info ze świata telekomunikacji i teleinformatyki w ujęciu biznesowym i prawnym; zmiany personalne w branży; proces wdrażania nowych technologii w życie;