Krzysztof Wydra

Oddam 8 kg powietrza, za 500 ml słońca
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

mPay S.A.
Specjalista ds. Marketingu Online
United Minds Republic
Event Manager
Zakres obowiązków:
- opracowywanie koncepcji eventów, tworzenie scenariuszy, przygotowywanie ofert
- prezentacja ofert przed klientem
- organizacja, koordynacja i przygotowywanie eventów
- prowadzenie wizji lokalnych
- przygotowywanie wycen do ofert oraz rozliczanie eventów
- pozyskiwanie podwykonawców i współpraca z dotychczasowymi
- tworzenie koncepcji projektów marketingowych
- tworzenie koncepcji kreatywnej materiałów promocyjnych
- działania public relations firmy, projektów firmy jak i eventów

Zrealizowane projekty:Event integracyjny dla Novartis, XXXVII Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE, 20-lecie istnienia KPMG w Polsce, afterparty w klubie Spatif w Sopocie dla Vectra, Wyjazd na targi Hannoverskie/integracja dla FESTO, Komunikacja przed eventowa dla CARGILL, Ogólnopolska Konferencja Operatorów Komunikacji Elektronicznej, Stoisko targowe Telewizji TVR na konferencjach PIKE 2010/2011, Konferencja FORTEL, event dla kluczowych Klientów FESTO.

Rezultaty PR: Produkcja komunikatów prasowych/case study. Publikacja między innymi w Internecie na: brief.pl, marketingprzykawie.pl, eventmapa.pl, newsline.pl. Czasopismach: Media & Marketing Polska, OHH Magazine. Łącznie opublikowano 47 komunikatów prasowych w okresie od 13.06.11 do 27.07.11.
Logo
Współ-organizator
Oraganizacja pozarządowa
Współ-organizator „Wolontariatu pomocy dzieciom” wraz ze Stowarzyszeniem Nowa Rodzina we Wrocławiu

Zakres obowiązków:
- określenie koncepcji marketingowej
- stworzenie koncepcji kreatywnej materiałów promocyjnych
- wykonanie materiałów promocyjnych
- przygotowanie listy sponsorów
- pozyskanie sponsorów i patronów medialnych
- nawiązanie współpracy z władzami uczelni wyższych
- utrzymywanie stałych kontaktów z w/w podmiotami
- obsługa public relations
Logo
Doradca ds. wizerunku
Enjoycooking
Doradca ds. wizerunku firmy Enjoycooking

Zakres obowiązków:
- doradztwo merytoryczne ws. wizerunku strony internetowej
- doradztwo merytoryczne ws. copywriting
- realizowanie badań marketingowych
Logo
Project manager / Client manager
G-Creations - agencja interaktywna
- pozyskiwanie nowych Klientów
- kontakty z Klientami podczas procesu realizacji zamówienia
- finalizowanie umów handlowych
- przygotowywanie i opracowywanie koncepcji projektów
- realizacja projektów
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Doradca ds. środków UE
Do obowiązków Doradcy Unijnego AIP należało:

- wyszukiwanie źródeł finansowania dla AIP
- kontakty z Instytucją Wdrażającą w regionie
- przygotowywanie koncepcji projektów
- składanie wniosków o dofinansowanie i kompletowanie załączników
- prowadzenie punktów informacyjnych
- współpraca z Centrum Obsługi Projektów Europejskich w Warszawie
- konsultowanie źródeł finansowania
- opracowywanie koncepcji projektów
- współpraca z jednostkami AIPG
- przygotowywanie wniosku o dofinansowanie
- uzyskiwanie podpisów
- składanie wniosku
- branie udziału w Komitetach Monitorujących programy Unijne
- stały kontakt z Koordynatorem regionalnym
- przekazywanie koncepcji projektów i ich dopracowywanie
- pomoc w pisaniu projektu i kompletowanie załączników
- akceptowanie i poprawianie dokumentów
- współpraca z ekspertami COPE
- kontakt z jednostkami AIPG i zarządem AIP
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
Koordynator „Szkolenie z zakresu aspektów prawnych zarządzania organizacją pozarządową”
Szkolenia odbyły się w:
Starostwie Górskim (13-14 września 2008r.)
Starostwie Złotoryjskim (25-26 październik 2008r.)
Starostwie Lwówka Śląskiego (29-30 listopad 2008r.).

Do obowiązków koordynatora szkoleń należało:
- kontakt z osobami zarządzającym organizacjami pozarządowymi z danego terenu
- kontakt z lokalnymi przedstawicielami władz w celu organizacji zaplecza i promocji szkolenia
- organizacja miejsca do przeprowadzenia szkolenia
- zorganizowanie cateringu
- obsługa finansowa szkole
- utrzymanie kontaktów z trenerami
- projektowanie materiałów promocyjnych
- marketing szkoleń w lokalnych mediach
- obsługa biurowo-techniczna
- osobiste koordynowanie projektem na miejscu szkoleń

Szkolenia i kursy

Sternik motorowodny.
Uprawnienia ratownika WOPR
Operator wózków widłowych

Edukacja

Logo
marketing polityczny, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie i marketing, spec. public relations. Temat pracy licencjackiej: „Rola i znaczenie nowoczesnych form reklamy”, licencjackie
Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu

Specjalizacje

Marketing
Marketing internetowy i mobilny

Zainteresowania

Zainteresowania:

Życie społeczno-gospodarczo-polityczne w kraju i na świecie, teatr, fotografia, kultura wschodniej Azji, public relations, marketing, Giełda Papierów Wartościowych, muzyka, kino niezależne, home barista.
ratownictwo wodne, technologia, public relations, reklama
muzyka, dj-ka, golf, fotografia.

Organizacje

Działalność społeczna:

Współ-organizator festiwalu kina amatorskiego
i niezależnego KAN 2008

Wolontariusz w domu dziecka przy ul. Chopina 9a we Wrocławiu

Inne

Umiejętności:
Doskonała znajomość komputera, środowiska Windows, pakietu MS Office. Znajomość języka programowania stron www HTML, programu graficznego Photoshop na wystarczającym poziomie. Obsługa urządzeń biurowych. Prawo jazdy kat. B, 2006.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Anioł Biznesu
Anioł Biznesu
Inicjatywa wspierająca polski biznes, kulturę i sztukę, łącząca animatorów, promotorów, artystów, twórców, inicjatorów, organizatorów, środowiska artystyczne, środowiska biznesowe, media..
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Druk
Druk
Wszystko na temat druku
Dział PR
Dział PR
Działy PR
Event, Organizacja Imprez
Event, Organizacja Imprez
Grupa poświęcona organizacji eventów i imprezez.
Experiential Marketing
Experiential Marketing
Grupa dla osób, które widzą wyższość budowania wizerunku marki poprzez marketing doświadczeń i jego odmiany, a także dla wszystkich zainteresowanych tą nową formą komunikacji.
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
Jazz Cafe
Jazz Cafe
Grupa miłośników jazzu i bluesa, gdzie odnajdziesz informacje o ciekawych wydarzeniach, obiecujących wykonawcach i wartym polecenia sprzęcie nie tylko dla audiofilii.