Krzysztof Zarębski

Product Owner, Leaware
Toruń, kujawsko-pomorskie

Umiejętności

Zarządzanie projektem metodą Agile Systemy billingowe Analiza biznesowa Confluence JIRA Kanban Scrum

Języki

angielski
dobry
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Apator S.A.
Specjalista ds. wsparcia zarządzania projektami IT
- harmonogramowanie pracy w projekcie
- nadzorowanie planu projektu, oraz egzekwowanie jego realizacji
- wsparcie merytoryczne dotyczące prowadzenia projektów
- raportowanie przebiegu realizowanego projektu
LEAWARE S.A.
Product Owner/Team Leader
Zarządzanie projektami mobilnymi/webowymi, za pomocą zwinnej (Agile) metodyki wytwarzania oprogramowania określanej jako SCRUM oraz KANBAN.

- odpowiedzialny za wdrożenie metodyki Scrum'owej w organizacji
- zarządzanie 11 osobowym zespołem developerskim Web/Mobile/QA/BA

- Product Owner projektu aplikacji mobilnej (iOS/Android/WP/WRT) Tauron eLicznik
- wyznaczanie kierunków rozwoju produktu
- prowadzenie dokumentacji funkcjonalnej oraz prototypowanie makiet dla aplikacji
- przyjmowanie zgłoszeń/change request'ów od Tauron Dystrybucja
- analizowanie zgłoszeń od użytkowników aplikacji pod kątem awarii (Service Desk)
- analiza danych otrzymywanych z webservice'u od dostawcy, pod kątem ich poprawności (webAPI/SQL)
- wersjonowanie produktu
- zarządzanie backlog'iem oraz priorytetyzowanie zadań
- harmonogramowanie prac zespołu developerskiego oraz wdrożeń aplikacji

- Project Manager projektów zagranicznych min.:
- BNP Paribas Fortis (Belgia) - mobilna aplikacja bankowa - Universal Windows Platform
- BNP Paribas Fortis (Belgia) - wewnętrzna aplikacja webowa do wymiany informacji między pracownikami firmy
- Know Your Stuff (USA) - mobilna aplikacja asekuracyjna - iOS/Android
- SecureDataSpace/CloudBoxToGo (Niemcy) - mobilna platforma wymiany danych dla firm - iOS/Android (XamarinForms)
- Atendi (Belgia) - serwis zarządzania domami opieki oraz ośrodkami medycznymi w Belgii. System wymiany informacji (również medycznej) między placówkami, nt. osób oczekujących na przyjęcie do tychże placówek.
Moto Budrex Sp. z o.o.
Account Manager E-commerce
- zarządzanie projektem e-commerce z branży automotive
- projektowanie interfejsu na podstawie dobrych praktyk UX
- planowanie i prowadzenie kampanii marketingowych (AdWords, inbound, social)
- kreowanie strategii content marketingowej
- zarządzanie danymi oraz workflow w platformie sprzedażowej B2C oraz w systemie klasy ERP (Asseco)
Aiton Caldwell S.A.
Product Manager
- optymalizowanie efektywności produktu
- opieka oraz wyznaczanie dróg rozwoju
- analiza i rozwój kanału sprzedaży e-commerce
- badanie działań konkurencji
Allegro.pl sp. z o.o
Specjalista d/s Rozwoju Serwisu Cokupić.pl
Jako specjalista ds. rozwoju w Grupie Allegro, byłem odpowiedzialny za:

- opracowaywanie i koordynowanie projektów IT przy użyciu metodyki wytwarzania oprogramowania Scrum oraz Kanban
- monitorowanie postępu prac działów zaangażowanych w dany projekt
- bieżące konsultacje z właścicielem projektu (Product Owner)
- inicjowanie nowych i analiza zlecanych projektów
- tworzenie specyfikacji funkcjonalnej oraz dokumentacji okołoprojektowej
- testowanie wdrażanych funkcjonalności pod kątem zgodności z dokumentacją
- udział w projektach międzyserwisowych
- zarządzanie projektem (zakres, jakość, termin, koszty) oraz tworzenie kolejek zadań

Edukacja

Logo
Filozofia, magisterskie
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Inne

Grupy

Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
UMK jest liderem wśród uczelni Polski Północnej m.in. pod względem potencjału naukowego i liczby studentów (25 tys.). To także największy pracodawca w regionie.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.