Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Ekspert w zarządzaniu
Kancelaria Finansowa Krzysztof Wojciechowski
Doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Reorganizacja spółek we wszystkich obszarach jej działalności, budowa działu handlowego, dywersyfikacja produktowa.
W latach 2013-2014 pozyskałem dofinansowanie i rozliczyłem dwa projekty inwestycyjne finansowane ze środków unijnych na kwotę 1.800.000 zł,
W 2014 roku nadzorowałem wprowadzenie systemu informatycznego CDN XL firmy Comarch, który
przyczynił się do zautomatyzowania i uproszczenia procesów biznesowych a także umożliwił lepszą obsługę klienta poprzez szybki dostęp do informacji.
Działania polegające na pośrednictwie w zakresie spraw finansowych (kredyty, leasing, ubezpieczenia).
Doświadczenie w pośrednictwie sprzedaży energii elektrycznej i gazu oraz optymalizacji kosztów dystrybucji energii elektrycznej.
Ekspert w doborze i sprzedaży zestawów fotowoltaicznych (uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacja).
W latach 2013-2014 pozyskałem dofinansowanie i rozliczyłem dwa projekty inwestycyjne finansowane ze środków unijnych na kwotę 1.800.000 zł,
W 2014 roku nadzorowałem wprowadzenie systemu informatycznego CDN XL firmy Comarch, który
przyczynił się do zautomatyzowania i uproszczenia procesów biznesowych a także umożliwił lepszą obsługę klienta poprzez szybki dostęp do informacji.
Działania polegające na pośrednictwie w zakresie spraw finansowych (kredyty, leasing, ubezpieczenia).
Doświadczenie w pośrednictwie sprzedaży energii elektrycznej i gazu oraz optymalizacji kosztów dystrybucji energii elektrycznej.
Ekspert w doborze i sprzedaży zestawów fotowoltaicznych (uprawnienia SEP do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacja).
Ekspert w komisjach ocen wniosków
Kancelaria Finansowa Krzysztof Wojciechowski
Udział w Komisjach Rekrutacyjnych oraz Komisjach Ocen Wniosków w roli eksperta oceniającego wnioski i biznes plany składane przez osoby wnioskujące o dotacje na rozpoczęcie prowadzenia działalności gospodarczej.
2018 - Kompas Invest sp. z o.o. – projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 7.3. Zakładanie działalności gospodarczej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach programu „Zorientowani na biznes” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2018 - Gmina Świętochłowice – Centrum Integracji Społecznej w Świętochłowicach Eurobiznes – projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 7.3. Wsparcie dla osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej dla poddziałania: 7.3.1. Promocja samozatrudnienia na obszarach rewitalizowanych – ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
2017 - Fundacja na rzecz integracji zawodowej, społecznej oraz rozwoju przedsiębiorczości VIA w partnerstwie z Prywatnym Przedsiębiorstwem Obsługi Regionów Zdzisław Kochanowicz - w ramach projektu „Własna firma – moja droga do integracji zawodowej” działanie 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014 – 2020.
2017 - Euro Support W. Rurynkiewicz spółka jawna - w ramach projektu pn. "Moja przyszłość - moja firma" działanie 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014 – 2020. Zobacz mniej2013 - 2014 Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego – w ramach projektu „Bądź przedsiębiorczy pracuj u siebie” w ramach działania 6.2.
2013 - 2014 Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego – w ramach projektu „Bądź przedsiębiorczy pracuj u siebie” w ramach działania 6.2.
2012 - Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu - ocena merytoryczna wniosków
w ramach realizacji projektu „Po KLucz do biznesu 2” działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia PO KL
2012 - Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu – doradca finansowy w ramach projektu „Po KLucz do biznesu 2” działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia PO KL
2011 - Opolska Izba Gospodarcza – ocena wniosków w ramach realizacji projektu „moja firma.opolskie.pl” działanie 6.2 PO KL
2018 - Kompas Invest sp. z o.o. – projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 7.3. Zakładanie działalności gospodarczej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach programu „Zorientowani na biznes” w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2018 - Gmina Świętochłowice – Centrum Integracji Społecznej w Świętochłowicach Eurobiznes – projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 7.3. Wsparcie dla osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej dla poddziałania: 7.3.1. Promocja samozatrudnienia na obszarach rewitalizowanych – ZIT w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
2017 - Fundacja na rzecz integracji zawodowej, społecznej oraz rozwoju przedsiębiorczości VIA w partnerstwie z Prywatnym Przedsiębiorstwem Obsługi Regionów Zdzisław Kochanowicz - w ramach projektu „Własna firma – moja droga do integracji zawodowej” działanie 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014 – 2020.
2017 - Euro Support W. Rurynkiewicz spółka jawna - w ramach projektu pn. "Moja przyszłość - moja firma" działanie 7.3 Zakładanie działalności gospodarczej RPO WO 2014 – 2020. Zobacz mniej2013 - 2014 Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego – w ramach projektu „Bądź przedsiębiorczy pracuj u siebie” w ramach działania 6.2.
2013 - 2014 Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości Uniwersytetu Opolskiego – w ramach projektu „Bądź przedsiębiorczy pracuj u siebie” w ramach działania 6.2.
2012 - Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu - ocena merytoryczna wniosków
w ramach realizacji projektu „Po KLucz do biznesu 2” działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia PO KL
2012 - Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu – doradca finansowy w ramach projektu „Po KLucz do biznesu 2” działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia PO KL
2011 - Opolska Izba Gospodarcza – ocena wniosków w ramach realizacji projektu „moja firma.opolskie.pl” działanie 6.2 PO KL
Dyrektor Sprzedaży w Centrum Korporacyjnym, Doradca
- zarządzanie zespołami doradców klienta i analityków kredytowych (7 osób),
- budowanie strategii działania Centrum Korporacyjnego,
- nadzór nad wykonywaniem założonych planów sprzedażowych,
- monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
- przeprowadzanie procesów kontroli wewnętrznej i nadzór nad realizacją wynikających zaleceń,
- odpowiedzialność za kontakty z klientami,
- prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych,
- podejmowanie decyzji związanych z udzielaniem kredytów,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla podległych zespołów pracowniczych,
- współpraca z Oddziałami Detalicznymi PKO BP SA.
- budowanie strategii działania Centrum Korporacyjnego,
- nadzór nad wykonywaniem założonych planów sprzedażowych,
- monitorowanie i raportowanie osiąganych wyników,
- przeprowadzanie procesów kontroli wewnętrznej i nadzór nad realizacją wynikających zaleceń,
- odpowiedzialność za kontakty z klientami,
- prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych,
- podejmowanie decyzji związanych z udzielaniem kredytów,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla podległych zespołów pracowniczych,
- współpraca z Oddziałami Detalicznymi PKO BP SA.
Naczelnik Wydziału Doradców Klienta, Naczelnik Wydziału Ekonomiki i Administrowania Kredytami
Bank Ochrony Środowiska S.A.
- zarządzanie zespołami operacyjnymi (Oddział Operacyjny w Kędzierzynie-Koźlu i Nysie oraz Wydział
Sprzedaży w Opolu, 20 osób),
- kierowanie zespołem analityków kredytowych (6 osób),
- budowa i wdrażanie strategii obsługi klientów detalicznych i korporacyjnych,
- wdrażanie struktur sprzedaży,
- podejmowanie decyzji związanych z udzielaniem kredytów i ich administrowaniem,
- udział w komitetach kredytowych oddziału i Banku,
- raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Oddziału, Dyrektorów Departamentu Sprzedaży,
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów.
Sprzedaży w Opolu, 20 osób),
- kierowanie zespołem analityków kredytowych (6 osób),
- budowa i wdrażanie strategii obsługi klientów detalicznych i korporacyjnych,
- wdrażanie struktur sprzedaży,
- podejmowanie decyzji związanych z udzielaniem kredytów i ich administrowaniem,
- udział w komitetach kredytowych oddziału i Banku,
- raportowanie wyników sprzedaży do Dyrektora Oddziału, Dyrektorów Departamentu Sprzedaży,
- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji produktowych dla klientów.
Starszy specjalista ds. sprzedaży, doradca ds. bankowości korporacyjnej
- organizacja od podstaw oddziału banku,
- odpowiedzialność i realizowanie założeń planów sprzedaży,
- nawiązywanie kontaktów z klientami,
- budowanie stałych relacji,
- profesjonalna prezentacja oferty banku,
- zawieranie i negocjowanie umów depozytowych i kredytowych.
- odpowiedzialność i realizowanie założeń planów sprzedaży,
- nawiązywanie kontaktów z klientami,
- budowanie stałych relacji,
- profesjonalna prezentacja oferty banku,
- zawieranie i negocjowanie umów depozytowych i kredytowych.
Projekty
Wykonanie Instalacji pilotażowo-badawczej dla podgrzewania biopłynów
Budowa działu badawczo - rozwojowego poprzez powstanie instalacji badawczej płynnych paliw energetycznych oraz biopłynów.
Instalacja umożliwia przeprowadzanie testów podgrzewania biopłynów oferowanych przez inne podmioty, co pozwala ustalić warunki techniczne transportu i przechowywania ich w warunkach zimowych.
Instalacja umożliwia przeprowadzanie testów podgrzewania biopłynów oferowanych przez inne podmioty, co pozwala ustalić warunki techniczne transportu i przechowywania ich w warunkach zimowych.
Zakres obowiązków
Koordynator projektu.
Wdrożenie systemu transakcji zakupowych realizowanych we współpracy z kontrahentami biznesowymi
Dostawa z uruchomieniem systemu informatycznego dedykowanego do usprawnienia relacji biznesowych spółki z jej głównymi kontrahentami handlowymi.
Wymiana informacji pomiędzy przedsiębiorstwem a systemami partnerówrealizowana w standardzie EDI lub porównywalnym.
Wymiana informacji pomiędzy przedsiębiorstwem a systemami partnerówrealizowana w standardzie EDI lub porównywalnym.
Zakres obowiązków
Koordynator projektu.
Szkolenia i kursy
Świadectwo Kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku Eksploatacja wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich
„Fundusze Unijne 2014-2020 dla przedsiębiorstw - szanse, możliwości, sposoby pozyskiwania”
- Konfederacja Lewiatan
„Wyzwania dla Firm Rodzinnych” - Deloitte Advisory Sp. z o. o.
„Szkolenie SENT - Pakiet Przewozowy” - Unimot S.A.
„Transakcje na rynku nieruchomości” - Deloitte Polska
„MSSF 16 Leasing – nowa koncepcja leasingu” - Deloitte Doradztwo Podatkowe Tokarski
i Wspólnicy sp.k.
„Pakiet Paliwowy – walka z szarą strefą” - Polska Izba Paliw Płynnych
„Zarządzenie Finansami Przedsiębiorstw” - Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
„Zaawansowane negocjacje biznesowe i skuteczne techniki sprzedaży produktów dla klienta korporacyjnego i strategicznego oraz skuteczność działań sprzedażowych” - Profes
„Negocjacje handlowe na rynku bankowości korporacyjnej” – Profes
„Rozwój zespołu”, „Rozwój Menedżera” – efektywne zarządzanie personelem w nowoczesnej organizacji - szkolenie dla kadry kierowniczej zorganizowane przez Międzynarodową Szkołę Bankowości i Finansów w Katowicach oraz Akademię Ekonomiczną w Krakowie
„Rozpoznawanie Potrzeb Finansowych Przedsiębiorstw i Szans na Cross-Selling”
– zorganizowane przez Eurofinance Trainig Sp. z o.o.
„Doskonalenie umiejętności sprzedaży” – zorganizowane przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr
“Selling and Negotiating skills for Account Managers” zorganizowane przez DC Gardner,
„Fundusze Unijne 2014-2020 dla przedsiębiorstw - szanse, możliwości, sposoby pozyskiwania”
- Konfederacja Lewiatan
„Wyzwania dla Firm Rodzinnych” - Deloitte Advisory Sp. z o. o.
„Szkolenie SENT - Pakiet Przewozowy” - Unimot S.A.
„Transakcje na rynku nieruchomości” - Deloitte Polska
„MSSF 16 Leasing – nowa koncepcja leasingu” - Deloitte Doradztwo Podatkowe Tokarski
i Wspólnicy sp.k.
„Pakiet Paliwowy – walka z szarą strefą” - Polska Izba Paliw Płynnych
„Zarządzenie Finansami Przedsiębiorstw” - Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
„Zaawansowane negocjacje biznesowe i skuteczne techniki sprzedaży produktów dla klienta korporacyjnego i strategicznego oraz skuteczność działań sprzedażowych” - Profes
„Negocjacje handlowe na rynku bankowości korporacyjnej” – Profes
„Rozwój zespołu”, „Rozwój Menedżera” – efektywne zarządzanie personelem w nowoczesnej organizacji - szkolenie dla kadry kierowniczej zorganizowane przez Międzynarodową Szkołę Bankowości i Finansów w Katowicach oraz Akademię Ekonomiczną w Krakowie
„Rozpoznawanie Potrzeb Finansowych Przedsiębiorstw i Szans na Cross-Selling”
– zorganizowane przez Eurofinance Trainig Sp. z o.o.
„Doskonalenie umiejętności sprzedaży” – zorganizowane przez Europejski Instytut Rozwoju Kadr
“Selling and Negotiating skills for Account Managers” zorganizowane przez DC Gardner,
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Zainteresowania
Jazda na nartach, żużel, muzyka, fotowoltaika
Organizacje
Opolska Izba Gospodarcza - Laureat Laurów Umiejętności i Kompetencji w kategorii: Srebrny Laur - Menedżer, lider społeczno–gospodarczy - styczeń 2017.
Opolska Izba Gospodarcza - w 2010 roku zostałem wybrany przez Walne Zgromadzenie członków Opolskiej Izby Gospodarczej w Opolu do Komisji Rewizyjnej, w której od 2013 roku pełnię funkcję Przewodniczącego.
Opolska Izba Gospodarcza - w 2010 roku zostałem wybrany przez Walne Zgromadzenie członków Opolskiej Izby Gospodarczej w Opolu do Komisji Rewizyjnej, w której od 2013 roku pełnię funkcję Przewodniczącego.