Krzysztof Węgrzynowski

Branża farmaceutyczna. Sprzedaż, Dystrybucja , Trade Marketing
Gliwice, śląskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menadżer ds, Sprzedaży oraz Trade Marketingu w kanale farmaceutycznym
Ideepharm Sp.zo.o.
Współpraca z hurtowniami farmaceutycznymi na terenie południowej Polski. Negocjowanie umów i
kontraktów zakupowych. Osiąganie celów sprzedażowych w ramach określonych budżetów
promocyjnych. Organizacja akcji promocyjnych w centralach i oddziałach hurtowni.
Adamed Sp. z o.o.
Kierownik Regionalny Sprzedaży
Zarządzanie 9 osobowym zespołem w dziale OTC na terenie południowej części kraju (1/3). Realizacja celów sprzedażowych. Zarządzanie budżetem promocyjnym. Implementacja strategii marketingowej w terenie, weryfikacja celów KPI.
Logo
Key Account Manager
ChFSP Espefa
Współpraca z sieciami aptecznymi i hurtowniami farmaceutycznymi na terenie
południowej Polski (1/2 kraju). Budowanie trwałych relacji z kluczowymi klientami na
podległym terenie. Kształtowanie wizerunku firmy. Odpowiedzialność za realizację
planów sprzedaży. Monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Wprowadzanie na rynek
nowych produktów. Ustalanie i negocjowanie kontraktów zakupowych.
Logo
Freelancer
Alvogen Polska
Badania marketingowe dotyczące rynku leków cholinolitycznych na zlecenie firmy
Alvogen. Grupa fokusowa obejmowała środowisko lekarzy specjalistów psychiatrów
i neurologów z oddziałów szpitalnych i przychodni specjalistycznych. Celem badania było
przedstawienie wniosków i zasugerowanie strategii sprzedażowej dla leku Pridinol.
Logo
Key Account ds. sprzedaży w branży stomatologicznej
Kol-Dental Sp.zo.o Sp.k
Współpraca B2B z największym dystrybutorem w branży stomatologicznej, dział sprzedaży implantów .
Do podstawowych obowiązków należą: pozyskiwanie nowych klientów, podtrzymywanie relacji z klientami, działania marketingowe, udział w targach stomatologicznych oraz kongresach branżowych. Odpowiedzialność za 1/2 kraju, południowa część.
Logo
Manager ds. Dystrybucji
FSP Galena
Realizowanie planów sprzedaży ex factory zgodne z założeniami budżetowymi (hurtownie farmaceutyczne). Organizacja i kierowanie podległym zespołem pracowników w działach Telemarketingu i KAM(sieci apteczne). Wdrażanie, kontrolowanie i rozliczanie akcji promocyjnych prowadzonych na szczeblu krajowym. Kontrola prawidłowo wykorzystywanego budżetu operacyjnego i promocyjnego. Ścisła współpraca z działem sprzedaży i marketingu. Monitorowanie rynku i analiza konkurencji. Budowanie i utrwalanie wizerunku firmy wśród klientów. Wprowadzanie na rynek nowych produktów. Nadzór nad negocjowaniem kontraktów zakupowych i umów prosprzedażowych.
Logo
Trade Marketing Manager
FSP Galena
Kierowanie działem Aptecznym (projekt zrealizowany w 2013 roku). Kierowanie działem Telemarketingu. Kierowanie działem Key Account. Współpraca z najważniejszymi sieciami aptecznymi w kraju. Ścisła współpraca z działem sprzedaży. Zarządzanie grupą produktów (Leki Rx i OTC, Suplementy Diety). Przygotowywanie materiałów i aktywności BTL dla zespołu sprzedaży. Wdrażanie i realizacja strategii marketingowej oraz wsparcie we wdrażaniu nowych produktów. Efektywna współpraca z Przedstawicielami Medycznymi. Realizowanie planów sprzedaży zgodnie z założeniami budżetowymi Monitorowanie rynku i analiza konkurencji .
Farma-Projekt
Krajowy Kierownik Sprzedaży
Zarządzanie zespołem sprzedażowym . Wdrażanie i realizowanie strategii sprzedaży. Realizowanie planów sprzedażowych. Kontrolowanie i analiza działań podległego zespołu. Wprowadzanie nowych rozwiązań przynoszących wzrost sprzedaży. Analiza rynku konkurencji oraz najbliższego otoczenia. Analiza i optymalizacja kosztów podległego działu. Przygotowywanie raportów. Współpraca z innymi działami w firmie.
Farma-Projekt
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży. Zarządzanie czasem, informacją, rozwojem, sprzedażą na powierzonym terytorium sprzedaży. Organizacja i planowanie pracy z przedstawicielami, rozliczanie pracy PM. Nadzór i kontrola pracy podległych Przedstawicieli Medycznych. Rozwijanie umiejętności sprzedażowych oraz ocena efektywności pracy PM. Monitorowanie wyników sprzedaży na podległym regionie, analiza wyników, monitorowanie konkurencji, wzrost poziomu sprzedaży
Polpharma
Przedstawiciel Medyczny / Starszy Przedstawiciel Medyczny
Promocja preparatów kardiologicznych wśród lekarzy specjalistów. Realizacja celów sprzedażowych. Awans na stanowisko Starszego Przedstawiciela Medycznego dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedażowym. Praca ze specjalistami (kardiologia, diabetologia, neurologia) w najważniejszych szpitalach i poradniach specjalistycznych na Śląsku. Wprowadzanie leków do receptariusza szpitalnego.
Logo
Przedstawiciel handlowy/Przedstawiciel handlowy ds. kluczowych klientów
Campina Polska Sp.zo.o
Współpraca z sieciami handlowymi na terenie Śląska. Realizacja celów sprzedażowych na podległym terenie. Organizacja akcji promocyjnych w kluczowych miejscach sprzedaży.

Szkolenia i kursy

Profesjonalny kontakt handlowy
Organizator: JET Centrum szkoleniowe
Skuteczne negocjacje handlowe
Organizator: JET Centrum szkoleniowe
Proces podejmowania decyzji
Organizator: Greń Communication
Trudny klient
Organizator: Greń Communication
Współczesna etykieta biznesu
Organizator: The Protocol School of Poland
Profesjonalna wizyta PM , budowanie relacji z klientami
Organizator: Andrzej Niemczyk Training Partners
Radzenie sobie z trudnym klientem
Organizator: Andrzej Niemczyk Training Partners
Rola przełożonego w motywowaniu PM
Organizator: Andrzej Niemczyk Training Partners
Efektywna rekrutacja i selekcja personelu
Organizator: Aleksandra Gondek SMG/KRC
NLP Practitioner Certification
Organizator: Grupa Mateusz Grzeszczak
Senior sales management
Organizator: IMS
Perswazja – kilka refleksji na temat
Organizator: Jacek Sobek
Coaching
Organizator: Michał Wójcik Sandler Management Solution
Stawianie celów
Organizator: Michał Wójcik Sandler Management Solution
Superwizowanie –monitoring
Organizator: Michał Wójcik Sandler Management Solution
Prowadzenie spotkań
Organizator: Maciej Nowotny
Zatrudnianie nowych pracowników
Organizator: Arkadiusz Gaede
Style społeczne
Organizator: Maciej Nowotny
Zarządzanie wiekiem
Organizator: Acropolis – Remigiusz Koc
Zarządzanie zmianą
Organizator: Michał Wójcik Sandler Management Solution
Różnorodność i elastyczność w kontaktach zawodowych w oparciu o metodologię Insight Discovery
Organizator: Grupa Teraz Agnieszka Olchawska

Edukacja

Logo
Zarządzanie w biznesie międzynarodowym, MBA
WSB Chorzów
Logo
Zarządzanie i marketing, studia podyplomowe
Politechnika Częstochowska
Logo
Wychowanie Fizyczne, magisterskie
Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie

Specjalizacje

Sprzedaż
Farmacja/Medycyna

Zainteresowania

muzyka, sport, turystyka motocyklowa