Krzysztof Sączawa

Grupa Kapitałowa VOX,Fabryka Sypialni ,Kierownik - Meble Black Red White,
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Ekonomika Finanse FMCG Marketing Motywacja zarządzanie operacyjne Handel Budowanie zepołu

Języki

angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Fabryka Sypialni
Specjalista ds. sprzedaży
Projekt czasowy .
Sprzedaż materacy i łózek takich firm jak: Tempur,Perdormire,MK Foam Koło.
Regulacja procesów magazynowych i logistycznych
Black Red White S.A
Z-ca kierownika Salonu Meblowego,Kierownik Salonu Meblowego
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie salonu o powierzchni sprzedażowej 2200 m², oraz o wygląd, estetykę ekspozycji i sklepu zgodnie ze standardami Firmy
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem (efektywne wykorzystanie czasu pracy, wdrażanie nowych pracowników, koordynacja pracy, motywowanie i rozwój podległego personelu, planowanie celów dla zespołu oraz ich komunikowanie całej załodze, nadzór i kontrola realizacji celów, organizacja szkoleń produktowo- sprzedażowych)
- Zapewnienie efektywnego grafiku pracy przy uwzględnieniu obrotu oraz natężenia ruchu klientów
(wraz z harmonogramem urlopów)
- Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacja kosztów
- Zarządzanie gospodarką magazynową, zatowarowanie sklepu i dbałość o odpowiedni poziom zapasu, przeprowadzanie inwentaryzacji
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta we wszystkich działach, rozwiązywanie skarg i rozpatrywanie reklamacji
- Zapewnianie dobrych wyników w badaniu jakości obsługi klienta przez sprzedawców (Tajemniczy Klient)
- Aktywna współpraca z komórkami organizacyjnymi centrali firmy (dział planowania produkcji, dział marketingu, dział kontroli jakości, dział reklamacji) oraz z producentami i dostawcami (w tym negocjacje cenowe)
- Kontrola przebiegu akcji promocyjnych poprzez planowanie, zamówienia i ekspozycję towaru oraz realizacja akcji marketingowych: bilbordy, gazetki (miejsca kolportażu), wyprzedaże
- Wdrażanie procedur i standardów pracy
- Bycie wzorem do naśladowania dla wszystkich pracowników
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż.
- Reprezentacja sklepu w kontaktach zewnętrznych
- Udział w targach branżowych

Szkolenia i kursy

10.2014 Akademia Sprzedaży

- Idealny Sprzedawca
- Budowanie wspaniałych doświadczeń klienta
- Efektywne formułowanie celów
- Ustalanie potrzeb i oczekiwań
- Style Osobowości

01.2010- 09.2010 Cykl szkoleń „Akademia Menedżerów” :

- Jak zatrudniać najlepszych – rekrutacja i selekcja pracowników, sposoby, techniki rekrutacji
- Feedback i budowanie relacji w zespole
- Akademia Menedżerów – Jak wejść na wyżyny motywacji
- Rozmowy z pracownikami krok po kroku
- Stres pod kontrolą
- Kreatywność w zarządzaniu

08.2009- 10.2009 Akademia Rozwoju Umiejętności i Kompetencji Menedżerskich:

- ABC Sprzedaży
- Standardy obsługi Klienta MBRW
- Doskonała obsługa Klienta

02.-04.2001 Kurs ochrony osób i mienia

Edukacja

Logo
Administracja, licencjackie
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura

Zainteresowania

- sport, a w szczególności piłka nożna w każdej postaci
- podróże
- książki o tematyce sensacji politycznej
- jazda na rowerze

Organizacje

- Polski Związek Piłki Nożej-sędzia piłki nożnej

Inne

Lubię systematykę, nie potrafię zrozumieć dlaczego sprawy zawodowe odkłada się na później. Klient jest najważniejszy w procesie sprzedaży.W zarządzaniu zespołem oprócz efektywności zarządzania liczy się umiejętność rozmowy z pracownikiem - różnymi charakterami.Szczerość w rozmowie i działaniu jest podstawą dobrego zarządzania zespołem sprzedażowym oraz osiąganiem dobrych wyników.

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Meble
Meble
Grupa przedstawicieli branży meblarskiej... Meble i ich producenci, dystrybutorzy, importerzy, projektanci... wszyscy którzy pracują z pasją