Umiejętności
Ekonomika
Finanse
FMCG
Marketing
Motywacja
zarządzanie operacyjne
Handel
Budowanie zepołu
Języki
angielski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
Projekt czasowy .
Sprzedaż materacy i łózek takich firm jak: Tempur,Perdormire,MK Foam Koło.
Regulacja procesów magazynowych i logistycznych
Sprzedaż materacy i łózek takich firm jak: Tempur,Perdormire,MK Foam Koło.
Regulacja procesów magazynowych i logistycznych
Z-ca kierownika Salonu Meblowego,Kierownik Salonu Meblowego
- Dbałość o prawidłowe funkcjonowanie salonu o powierzchni sprzedażowej 2200 m², oraz o wygląd, estetykę ekspozycji i sklepu zgodnie ze standardami Firmy
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem (efektywne wykorzystanie czasu pracy, wdrażanie nowych pracowników, koordynacja pracy, motywowanie i rozwój podległego personelu, planowanie celów dla zespołu oraz ich komunikowanie całej załodze, nadzór i kontrola realizacji celów, organizacja szkoleń produktowo- sprzedażowych)
- Zapewnienie efektywnego grafiku pracy przy uwzględnieniu obrotu oraz natężenia ruchu klientów
(wraz z harmonogramem urlopów)
- Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacja kosztów
- Zarządzanie gospodarką magazynową, zatowarowanie sklepu i dbałość o odpowiedni poziom zapasu, przeprowadzanie inwentaryzacji
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta we wszystkich działach, rozwiązywanie skarg i rozpatrywanie reklamacji
- Zapewnianie dobrych wyników w badaniu jakości obsługi klienta przez sprzedawców (Tajemniczy Klient)
- Aktywna współpraca z komórkami organizacyjnymi centrali firmy (dział planowania produkcji, dział marketingu, dział kontroli jakości, dział reklamacji) oraz z producentami i dostawcami (w tym negocjacje cenowe)
- Kontrola przebiegu akcji promocyjnych poprzez planowanie, zamówienia i ekspozycję towaru oraz realizacja akcji marketingowych: bilbordy, gazetki (miejsca kolportażu), wyprzedaże
- Wdrażanie procedur i standardów pracy
- Bycie wzorem do naśladowania dla wszystkich pracowników
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż.
- Reprezentacja sklepu w kontaktach zewnętrznych
- Udział w targach branżowych
- Zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem (efektywne wykorzystanie czasu pracy, wdrażanie nowych pracowników, koordynacja pracy, motywowanie i rozwój podległego personelu, planowanie celów dla zespołu oraz ich komunikowanie całej załodze, nadzór i kontrola realizacji celów, organizacja szkoleń produktowo- sprzedażowych)
- Zapewnienie efektywnego grafiku pracy przy uwzględnieniu obrotu oraz natężenia ruchu klientów
(wraz z harmonogramem urlopów)
- Realizacja celów sprzedażowych i optymalizacja kosztów
- Zarządzanie gospodarką magazynową, zatowarowanie sklepu i dbałość o odpowiedni poziom zapasu, przeprowadzanie inwentaryzacji
- Dbałość o najwyższą jakość obsługi klienta we wszystkich działach, rozwiązywanie skarg i rozpatrywanie reklamacji
- Zapewnianie dobrych wyników w badaniu jakości obsługi klienta przez sprzedawców (Tajemniczy Klient)
- Aktywna współpraca z komórkami organizacyjnymi centrali firmy (dział planowania produkcji, dział marketingu, dział kontroli jakości, dział reklamacji) oraz z producentami i dostawcami (w tym negocjacje cenowe)
- Kontrola przebiegu akcji promocyjnych poprzez planowanie, zamówienia i ekspozycję towaru oraz realizacja akcji marketingowych: bilbordy, gazetki (miejsca kolportażu), wyprzedaże
- Wdrażanie procedur i standardów pracy
- Bycie wzorem do naśladowania dla wszystkich pracowników
- Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż.
- Reprezentacja sklepu w kontaktach zewnętrznych
- Udział w targach branżowych
Szkolenia i kursy
10.2014 Akademia Sprzedaży
- Idealny Sprzedawca
- Budowanie wspaniałych doświadczeń klienta
- Efektywne formułowanie celów
- Ustalanie potrzeb i oczekiwań
- Style Osobowości
01.2010- 09.2010 Cykl szkoleń „Akademia Menedżerów” :
- Jak zatrudniać najlepszych – rekrutacja i selekcja pracowników, sposoby, techniki rekrutacji
- Feedback i budowanie relacji w zespole
- Akademia Menedżerów – Jak wejść na wyżyny motywacji
- Rozmowy z pracownikami krok po kroku
- Stres pod kontrolą
- Kreatywność w zarządzaniu
08.2009- 10.2009 Akademia Rozwoju Umiejętności i Kompetencji Menedżerskich:
- ABC Sprzedaży
- Standardy obsługi Klienta MBRW
- Doskonała obsługa Klienta
02.-04.2001 Kurs ochrony osób i mienia
- Idealny Sprzedawca
- Budowanie wspaniałych doświadczeń klienta
- Efektywne formułowanie celów
- Ustalanie potrzeb i oczekiwań
- Style Osobowości
01.2010- 09.2010 Cykl szkoleń „Akademia Menedżerów” :
- Jak zatrudniać najlepszych – rekrutacja i selekcja pracowników, sposoby, techniki rekrutacji
- Feedback i budowanie relacji w zespole
- Akademia Menedżerów – Jak wejść na wyżyny motywacji
- Rozmowy z pracownikami krok po kroku
- Stres pod kontrolą
- Kreatywność w zarządzaniu
08.2009- 10.2009 Akademia Rozwoju Umiejętności i Kompetencji Menedżerskich:
- ABC Sprzedaży
- Standardy obsługi Klienta MBRW
- Doskonała obsługa Klienta
02.-04.2001 Kurs ochrony osób i mienia
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Wyposażenie domu i biura
Zainteresowania
- sport, a w szczególności piłka nożna w każdej postaci
- podróże
- książki o tematyce sensacji politycznej
- jazda na rowerze
- podróże
- książki o tematyce sensacji politycznej
- jazda na rowerze
Organizacje
- Polski Związek Piłki Nożej-sędzia piłki nożnej
Inne
Lubię systematykę, nie potrafię zrozumieć dlaczego sprawy zawodowe odkłada się na później. Klient jest najważniejszy w procesie sprzedaży.W zarządzaniu zespołem oprócz efektywności zarządzania liczy się umiejętność rozmowy z pracownikiem - różnymi charakterami.Szczerość w rozmowie i działaniu jest podstawą dobrego zarządzania zespołem sprzedażowym oraz osiąganiem dobrych wyników.
Grupy
Meble
Grupa przedstawicieli branży meblarskiej...
Meble i ich producenci, dystrybutorzy, importerzy, projektanci... wszyscy którzy pracują z pasją