Krzysztof Rybicki

Koordynator ds. Technicznej Obsługi Obiektów
Lublin, lubelskie

Umiejętności

AutoCAD Microsoft Office SAP Prawo jazdy kat B

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp z o.o.
Koordynator ds. Technicznej Obsługi Sklepów
Jeronimo Martins Polska S.A.
Koordynator ds. Eksploatacji
- zapewnienie prawidłowej eksploatacji budynków, zgodnie przepisami prawa oraz wewnętrznymi procedurami sieci Biedronka
- planowanie oraz zlecanie okresów przeglądów oraz napraw obiektów
- nadzorowanie prac pod względem technicznym, terminowym i kosztowym
- prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej obiektów oraz rozliczeń a także kontakty z instytucjami zewnętrznymi oraz właścicielami obiektów.
PKN ORLEN S.A.
Specjalista w Zespole Utrzymania Ruchu
- nadzór nad eksploatacją i obsługą urządzeń technicznych i budynków w sieci stacji paliw
- opiniowanie planów przeglądów i modernizacji urządzeń i obiektów stacji paliw
- udział w okresowej ocenie technicznej oraz w przeglądach gwarancyjnych działających stacji
- terminowe wykonanie wszystkich niezbędnych przeglądów na stacjach paliw określonych prawem budowlanym i innymi wymaganiami prawnymi
- przygotowanie danych niezbędnych do planu remontów, modernizacji lub wymiany urządzeń na stacjach paliw
- aktualizację danych w systemie SAP R/3 w zakresie stacji paliw
- sporządzanie raportów i analiz opartych o system biznesowy SAP R/3
- opiniowanie działań kontrolnych i prewencyjnych w odniesieniu do stacji paliw w zakresie eksploatacji urządzeń oraz przeglądów sprzętu ppoż.
- monitoring kosztów prac związanych z bieżącymi naprawami i serwisowaniem wszystkich urządzeń stacji paliw
- określanie kosztów remontów oraz nakładów inwestycyjnych (ZZK) dla funkcjonujących obiektów
- zgłaszanie do planu zakupów potrzeb wynikających z programu modernizacji stacji paliw
- przygotowanie materiałów przetargowych prowadzonych zadań remontowych i modernizacyjnych z obszaru utrzymania ruchu
- udział w procesie negocjacji, przygotowania i zawierania umów konserwacyjno - remontowych, modernizacyjnych oraz umów dotyczących całego wyposażenia stacji paliw
- kontrolę dokumentów rozliczeniowych pod kątem zgodności z umowami i wystawionymi zleceniami
- nadzorowanie remontów eksploatowanych obiektów
- bieżący stały nadzór nad jakością realizacji umowy serwisowej
- udział w komisjach odbiorowych, w okresowej ocenie technicznej działających stacji
- skompletowanie dokumentów odbiorowych zadań inwestycyjnych i remontowych
- udział w ocenie technicznej obiektów przed ich zakupem przez PKN ORLEN
- bieżący nadzór oraz weryfikację zgłoszeń remontowych, wystawianie zleceń w systemie SAP/ PM
- współpracę z UDT i UM w nadzorowanym obszarze
- przestrzeganie procedur Zintegrowanych Systemów Zarządzania Jakością i Środowiskiem
Stokrotka
KIerownik Działu Wyposażenia
Stokrotka Sp. z o.o.
- zakup wyposażenia sklepowego oraz chłodnictwa
- nadzór nad ekipami montującymi wyposażenie sklepu
- zakup instalacji chłodniczych
- koordynacja dostaw wyposażenia na sklep
- rozliczenia finansowo księgowe
- zlecanie napraw w istniejących sklepach
- przygotowywanie harmonogramu prac
- odbiory techniczne wykonanych prac
- zarządzanie firmami zewnętrznymi
- przygotowywanie wycen
- weryfikacja ofert
- negocjowanie umów oraz warunków współpracy z firmami zewnętrznymi
- negocjowanie cen
- zlecanie oraz nadzór nad inwentaryzacją budowlaną budynków
- wykonywanie inwentaryzacji budowlanych budynków
- przygotowanie aranżacji sali sprzedaży sklepu przy użyciu programu AutoCad
- uzgodnienia technologii sklepu z biurami projektowymi
- przygotowanie i nadzór nad pracami remontowo budowlanymi
- ocena przejmowanych sklepów
- współpraca z UDT, Ochrona Środowiska, Sanepid
- kierowanie podległymi pracownikami
Stokrotka
Specjalista ds. Wyposażenia
Stokrotka Sp. z o.o.
- zakup wyposażenia sklepowego oraz chłodnictwa
- koordynacja dostaw wyposażenia na sklep
- nadzór nad ekipami montującymi wyposażenie sklepu
- rozliczenia finansowo księgowe zakończonych inwestycji
- zlecanie napraw na istniejących sklepach

Szkolenia i kursy

Autodesk Architectural Desktop Stopień II
Komunikacja i zarządzanie – budowanie relacji z pracownikami
Podstawy Project Management

Edukacja

Logo
Współczesne Technologie Informatyczne, studia podyplomowe
Politechnika Lubelska
Logo
Budownictwo, magisterskie
Politechnika Lubelska

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia