Krzysztof Kozłowski
Manager Sieci, Sieć Restauracji Invito Polrest S.A.
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Manager Sieci Restauracji
Sieć Restauracji Invito , Polrest S.A
Manager Sieci Restauracji INVITO w Krakowie, ul.św.Tomasza 33 oraz ul.Krupnicza 7
Główne zadania:
organizacja pracy zmianowej, redukcja kosztów,
Lokalne działania marketingowe, prowadzenie bieżącej księgowości,30 pracowników, rozliczenia dzienne i tygodniowe, przeprowadzanie inwentaryzacji dziennych i tygodniowych, analiza kwartalna wyników finansowych restauracji, planowanie strategii rozwojowej
marki Invito. Zatrudnianie pracowników, szkolenia z zakresu HACCP.
Główne zadania:
organizacja pracy zmianowej, redukcja kosztów,
Lokalne działania marketingowe, prowadzenie bieżącej księgowości,30 pracowników, rozliczenia dzienne i tygodniowe, przeprowadzanie inwentaryzacji dziennych i tygodniowych, analiza kwartalna wyników finansowych restauracji, planowanie strategii rozwojowej
marki Invito. Zatrudnianie pracowników, szkolenia z zakresu HACCP.
Właściciel, Prowadzący Projekt
Własna Działalność Gospodarcza
Załozenie oraz prowadzenie projektu turystycznego
www.Noclegonline.com.
Do głównych zadań należy pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie kampanii reklamowych oraz sprzedaż miejsc w promowanych obiektach. Uzyskaliśmy wynik 1550 obiektów
korzystających z naszych usług.
www.Noclegonline.com.
Do głównych zadań należy pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie kampanii reklamowych oraz sprzedaż miejsc w promowanych obiektach. Uzyskaliśmy wynik 1550 obiektów
korzystających z naszych usług.
Kierownik ds. biurowo reprezentacyjnych
F.H Usbmedia S.C ul. Długa 15, Kraków
Główne zadania:
prowadzenie bieżącej dokumentacji firmy zarówno do celów podatkowo urzędowych jak i dokumentów wewnętrznych. Nadzór i organizacja sekretariatu oraz działu marketingu i reklamy, utrzymywanie kontaktów z klientami kluczowymi, tworzenie analiz oraz symulacji finansowych firmy na kolejne kwartały wraz z planowaniem akcji promocyjnych.Negocjacje cen u przedstawicieli mających siedzibę w Chinach
prowadzenie bieżącej dokumentacji firmy zarówno do celów podatkowo urzędowych jak i dokumentów wewnętrznych. Nadzór i organizacja sekretariatu oraz działu marketingu i reklamy, utrzymywanie kontaktów z klientami kluczowymi, tworzenie analiz oraz symulacji finansowych firmy na kolejne kwartały wraz z planowaniem akcji promocyjnych.Negocjacje cen u przedstawicieli mających siedzibę w Chinach
Kierownik Biura
Kancelaria Prawna Lex-pol, ul. Grzegórzecka 80
Główne zadania:
nadzór nad obiegiem dokumentów wewnątrz firmy jak i w kontaktach zewnętrznych, organizacja pracy ośmiu pracowników administracji kancelarii, nadzór nad rozliczeniami finansowo-księgowymi, reprezentacja firmy w kontaktach z klientami.
nadzór nad obiegiem dokumentów wewnątrz firmy jak i w kontaktach zewnętrznych, organizacja pracy ośmiu pracowników administracji kancelarii, nadzór nad rozliczeniami finansowo-księgowymi, reprezentacja firmy w kontaktach z klientami.
Kierownik Restauracji
Restauracja Gruzińskie Chaczapurii, ul.Sienna 4
Główne zadania:
organizacja pracy zmianowej 40 pracowników, rozliczenia dzienne i tygodniowe, przeprowadzanie inwentaryzacji dziennych i tygodniowych, analiza kwartalna
wyników finansowych restauracji, pomoc w planowaniu oraz
przeprowadzaniu akcji reklamowych oraz utrzymywanie dobrych relacji z stałymi klientami.
organizacja pracy zmianowej 40 pracowników, rozliczenia dzienne i tygodniowe, przeprowadzanie inwentaryzacji dziennych i tygodniowych, analiza kwartalna
wyników finansowych restauracji, pomoc w planowaniu oraz
przeprowadzaniu akcji reklamowych oraz utrzymywanie dobrych relacji z stałymi klientami.
Manager Hotelu
Hotel „ Pod Wawelem” w Krakowie
Główne zadania:
Promocja nowego obiektu hotelowego, nawiązywanie
Kontaktów z partnerami strategicznymi, prowadzenie bieżącej działalności Hotelu w tym organizacja imprez okolicznościowych(wesela, konferencje, bankiety, spotkania firmowe – wraz z pozyskiwaniem klientów), opracowywanie menu oraz karty win, organizacja pracy zmianowej 45 pracowników (restauracja, bar, obsługa
hotelowa, recepcja).
Promocja nowego obiektu hotelowego, nawiązywanie
Kontaktów z partnerami strategicznymi, prowadzenie bieżącej działalności Hotelu w tym organizacja imprez okolicznościowych(wesela, konferencje, bankiety, spotkania firmowe – wraz z pozyskiwaniem klientów), opracowywanie menu oraz karty win, organizacja pracy zmianowej 45 pracowników (restauracja, bar, obsługa
hotelowa, recepcja).
Zastępca Managera Reginalnego
Główne zadania:
koordynacja akcji promocyjnych obiektów Cinema City w woj. Śląskim Małopolskim, koordynacja pracy zmianowej zatrudnionych Pracowników ,odpowiedzialność finansowa za powierzone mienie.Przygotowywanie miesięcznych i tygodniowych bilansów finansowych.
koordynacja akcji promocyjnych obiektów Cinema City w woj. Śląskim Małopolskim, koordynacja pracy zmianowej zatrudnionych Pracowników ,odpowiedzialność finansowa za powierzone mienie.Przygotowywanie miesięcznych i tygodniowych bilansów finansowych.
Inne
Obsługa komputera MsOffice (Word, Excel, Paint, Corel Draw), środowisko Windows 98, ME, XP, bardzo dobra znajomość środowiska internetu. Tworzenie stron internetowych w formacie Joomla/Mambo CMS. Bardzo dobra znajomość urządzeń biurowych.
Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, wysokie umiejętności interpersonalne.
Umiejętności księgowo administracyjne – prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ewidencjonowanie sprzedaży, faktoring, raporty jakościowo-ilościowe, znajomość przepisów skarbowych.
Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, wysokie umiejętności interpersonalne.
Umiejętności księgowo administracyjne – prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, ewidencjonowanie sprzedaży, faktoring, raporty jakościowo-ilościowe, znajomość przepisów skarbowych.
Grupy
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.