Krzysztof Herudziński

Regionalny Kierownik Sprzedaży, Podravka Polska Sp. z o.o.

Wypowiedzi

  • Krzysztof Herudziński
    Wpis na tablicy
    Gratulacje
    • 5.09.2015, 19:47
  • Krzysztof Herudziński
    Wpis na grupie Banking w temacie Polbank - to jest dopiero jazda ;-/
    1.04.2009, 15:47

    Problem jest w tym, że nie otrzymałem nowej, ważnej karty z której mógłbym korzystać. Uważam, że usługa nie została wykonana przez bank czyli nie powinien pobierać opłat za wydanie karty i prowadzenie rachunku karty kredytowej. A brak wyciągów i nowej kart uznałem za wygaśnięcie umowy pomiędzy bankiem a moja osobą. Pojawienie się wyciągu zaraz po wygaśnięciu ważności karty spowodował by uregulowanie zobowiązania lub natychmiastową reklamację z rozwiązaniem włącznie.

    Od 7 lat posiadam kartę kredytową Citi, systematycznie z niej korzystam i jest bardzo zadowolony z profesjonalnej obsługi. Na wszystkie zgłoszone uwagi i reklamacje otrzymuje odpowiedz w ciągu 48 godzin.Krzysztof Herudziński edytował(a) ten post dnia 01.04.09 o godzinie 15:50

  • Krzysztof Herudziński
    Wpis na grupie Banking w temacie Polbank - to jest dopiero jazda ;-/
    29.03.2009, 20:13

    Posiadałem kk w Polbanku którą otrzymałem do kredytu (nie chciałem ale uległem błaganiom pani z infolini). Z karty nie korzystałem i z dniem (31 sierpnia 2008) upływu ważności karty korespondencja z PB przestała docierać.
    Okres przygotowań do świąt Bożego Narodzenia, okres zadumy i radości a tu prezent z "ulubionego" banku, zaległość w wysokości 142 PLN.
    Telefon do baku, godziny oczekiwań i co "Pana konto karty kredytowej zostało obciążone kwotą 20 PLN dnia 1 września 2008 w związku z przedłużeniem rachunku karty a pozostała kwota to obciążenia z tytułu nieterminowego regulowania zobowiązań". Kwota mała ale liczą się zasady. Na pytanie co z nową kartą której nie otrzymałem i bez katy nie mogę korzystać z konta, co z wyciągami? Pan z info linii powiedział że nie wie i najlepiej złożyć reklamację. Zamknąłem konto kk ponieważ proces reklamacji nie wstrzymuje naliczania odsetek oraz opłat.
    Składam już chyba piątą reklamację, trzecią prośbę o przesłanie wyciągów i nic. reklamacje rozpatrywane po 21 dni roboczych, wyciągów brak,informacji ze strony banku zero. Opóźnia to złożenie wniosku do Arbitra Bankowego.
    Odradzam wszystkim ten bank i współczuję wszystkim którzy posiadają w tym banku bardziej złożone instrumenty i produkty finansowe.Krzysztof Herudziński edytował(a) ten post dnia 29.03.09 o godzinie 20:15

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do