Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Product Sales Specialist
Odpowiedzialny za wsparcie sprzedaży produktów Data Center / Virtualization na rynek Partner Led (średnie i większe przedsiębiorstwa komercyjne, jednostki sektora publicznego z wyłączeniem największych jednostek administracji centralnej oraz samorządów wojewódzkich i miast wojewódzkich).
Team Leader
Cisco Systems (zatrudnienie przez Sellbytel group GMBH)
Team Leader dla zespołu Inside Sales zlokalizowanego w Polsce i na Słowacji – nowe obowiązki: zbieranie i omówienie prognoz sprzedaży, oraz planowanie sprzedaży poszczególnych członków zespołu; planowanie i opracowanie progonoz sprzedaży dla calego zespołu, prezentacja prognoz sprzedaży zespołu do przełożonych z regionu, coaching członków zespołu, koordynacja wszelkich inicjatyw korporacyjnych, sprawy administracyjne
Senior Inside Sales Account Manager
Cisco Systems (zatrudnienie przez Sellbytel group GMBH)
nowe obowiązki: zmiana portfela klientów: 100 największych klientów komercyjnych na terenie centralnej Polski (gł. Warszawa i okolice), szkolenie nowych pracowników w zakresie umiejętności miękkich (sprzedaż, negocjacje, prezentacje) oraz ze znajomości systemów
dodatkowo: od 08.2010 wspólnie z przełożonymi uczestniczę w rekrutacjach nowych pracowników
dodatkowo: od 08.2010 wspólnie z przełożonymi uczestniczę w rekrutacjach nowych pracowników
Inside Sales Account Manager
Cisco Systems (zatrudnienie przez Sellbytel group GMBH)
Podtrzymywanie relacji z istniejącymi, oraz pozyskiwane nowych klientów. Sprzedaż poprzez sieć partnerów rozwiązań Cisco do grupy 200 klientów komercyjnych (powyżej 250 pracowników) na terenie centralnej i północno-wschodniej Polski. Konsultacja planów bizensowych i sieciowych, przygotowywanie konfiguracji i rozwiązań sieciowych dla klientów, prezentecja rozwiązań Cisco dla klientów zarówno bezpośrednio u klienta, jak i przy użyciu narzędzi do współpracy wirtualnej. Bliska współpraca z partnerami Cisco
dodatkowo: od 08.2009 zastępuję bezpośredniego przełożonego podczas wszelkich nieobecności (urlopy, zwolnienia, wyjazdy służbowe). Obowiązki: zbieranie prognoz sprzedaży od członków zespołu, prezentacja prognoz sprzedaży zespołu do przełożonych z regionu, koordynacja wszelkich inicjatyw korporacyjnych, sprawy administracyjne (zwolnienia, urlopy, itp.)
dodatkowo: od 08.2009 zastępuję bezpośredniego przełożonego podczas wszelkich nieobecności (urlopy, zwolnienia, wyjazdy służbowe). Obowiązki: zbieranie prognoz sprzedaży od członków zespołu, prezentacja prognoz sprzedaży zespołu do przełożonych z regionu, koordynacja wszelkich inicjatyw korporacyjnych, sprawy administracyjne (zwolnienia, urlopy, itp.)
Kierownik Salonu
P.H. Nobilat (Salon sieci Plus)
sprzedaż i budowa relacji z klientem, koordynacja pracy w salonie, wyznaczanie i egzekwowanie indywidualnych planów sprzedaży, realizacja planów sprzedaży, szkolenie nowych pracowników, czynności administracyjne: przygotowywanie raportów i zestawień sprzedaży, kontrola stanów magazynowych i zatowarowania, zapewnienie odpowiedniego zatowarowania - zamawianie towaru (logistyka), obsługa programu fiskalnego i dokumentów sprzedażowych, archiwizacja dokumentów, itp.
Z-ca kierownika
P.H. Nobilat (Salon sieci Plus)
- sprzedaż i budowa relacji z klientem, realizacja planów sprzedaży, szkolenie nowych pracowników,
- podczas szkoleń, urlopów i zwolnień - zastępowanie kierownika salonu oraz: wyznaczanie i egzekwowanie indywidualnych planów sprzedaży, czynności administracyjne: raporty, zestawienia, archiwizowanie dokumentów itp.
- podczas szkoleń, urlopów i zwolnień - zastępowanie kierownika salonu oraz: wyznaczanie i egzekwowanie indywidualnych planów sprzedaży, czynności administracyjne: raporty, zestawienia, archiwizowanie dokumentów itp.
Szkolenia i kursy
- Cisco Sytems – cykliczne szkolenia z zakresu technologii sieciowych Cisco, szkolenia z umiejetności sprzedaży, negocjacji oraz prezentacji, szkolenia z podstaw z NLP, szkolania z zakresu coachingu
- sieć Plus - szkolenia z zakresu technik sprzedaży (szkolenia I-ego i II stopnia w sieci Plus) oraz standardów obsługi klienta.
- sieć Plus - szkolenia z zakresu technik sprzedaży (szkolenia I-ego i II stopnia w sieci Plus) oraz standardów obsługi klienta.
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Uwielbiam podróże - najczęściej wypoczynek w połączeniu ze zwiedzaniem! Lubię zwiedzanie nowych miejsc - poznawanie uroków i walorów turystycznych, historii danego miejsca, oraz jego współczesności - czym zajmują się mieszkańcy i jak żyją. Ponadto interesuje się sportem i rekreacyjnie trochę uprawiam sport: koszykówka jazda na rowerze. A dla odprężenia lubię posłuchać muzyki (bardzo różnej - w zależności od nastroju), a także obejrzeć film [niezawsze ambitny:) ]
Inne
NAGRODY i OSIĄGNIĘCIA:
- Cisco Sytems – nagrody za przekroczenie kwartalnego planu sprzedaży: drugi kwartał roku fiskalnego 2009 (120% planu), drugi (197%), trzeci (159%) i czwarty kwartał (173%) roku fiskalnego 2010, oraz pierwszy kwartał roku fiskalnego 2011 (182%). Zwycięstwo w programie ”C-Notes” – konkurs dla ISAMów z kilku największych krajów z regionu Emerging Markets za drugi kwartał roku fiskalnego 2009. Nagorda za największą sprzedaż serwisów w regionie Central Eastern Europe w drugim kartale roku fiskalnego 2009, oraz w czwartym kwartale roku fiskalnego 2010. Nagroda za najwiekszą wśród polskich ISAMów sprzedaż poprzez preferowanych partnerów za drugi i trzeci kwartał roku fiskalnego 2009 (kurs nurkowania w Egipcie). Nagroda dla najlepszego ISAMa w Polsce za rok fiskalny 2010 (wyjazd do Maroko). Nagroda dla „Top Performer” w regionie Emerging East za osiągnięcie 151% planu rocznego za rok fiskalny 2010. Nagroda „Sales Discipline Excellence” w regionie Emerging East za rok fiskalny 2010
- sieć Plus – nagrody za sprzedaż określonych produktów oraz usług, a także za realizację i przekroczenia planów sprzedażowych zarówno dla zespołu jak i indywidualne (m. in. sprzedaż produktów Samsung, Nokia, Sony-Ericsson, oraz sprzedaż usług – kontrakty terminowe bez zakupu telefonu)
CECHY OSOBISTE:
samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolność koordynacji i kierowania zespołem, kultura osobista, pracowitość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, szybkie przyswajanie nowych umiejętności
INNE UMIĘJETNOŚCI:
prawo jazdy kat. B (od 06.2000)
- Cisco Sytems – nagrody za przekroczenie kwartalnego planu sprzedaży: drugi kwartał roku fiskalnego 2009 (120% planu), drugi (197%), trzeci (159%) i czwarty kwartał (173%) roku fiskalnego 2010, oraz pierwszy kwartał roku fiskalnego 2011 (182%). Zwycięstwo w programie ”C-Notes” – konkurs dla ISAMów z kilku największych krajów z regionu Emerging Markets za drugi kwartał roku fiskalnego 2009. Nagorda za największą sprzedaż serwisów w regionie Central Eastern Europe w drugim kartale roku fiskalnego 2009, oraz w czwartym kwartale roku fiskalnego 2010. Nagroda za najwiekszą wśród polskich ISAMów sprzedaż poprzez preferowanych partnerów za drugi i trzeci kwartał roku fiskalnego 2009 (kurs nurkowania w Egipcie). Nagroda dla najlepszego ISAMa w Polsce za rok fiskalny 2010 (wyjazd do Maroko). Nagroda dla „Top Performer” w regionie Emerging East za osiągnięcie 151% planu rocznego za rok fiskalny 2010. Nagroda „Sales Discipline Excellence” w regionie Emerging East za rok fiskalny 2010
- sieć Plus – nagrody za sprzedaż określonych produktów oraz usług, a także za realizację i przekroczenia planów sprzedażowych zarówno dla zespołu jak i indywidualne (m. in. sprzedaż produktów Samsung, Nokia, Sony-Ericsson, oraz sprzedaż usług – kontrakty terminowe bez zakupu telefonu)
CECHY OSOBISTE:
samodzielność, łatwość nawiązywania kontaktów, zdolność koordynacji i kierowania zespołem, kultura osobista, pracowitość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, rzetelność, sumienność, szybkie przyswajanie nowych umiejętności
INNE UMIĘJETNOŚCI:
prawo jazdy kat. B (od 06.2000)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.