Krystian Kraucki

IT consultant, administration applications & systems, hardware & software maintenance supports, HelpDesk.
Bełchatów, łódzkie

Umiejętności

Active Directory Aukcje Bash Program wsadowy HP Openview HP Service Manager InfoPath IT Operations ITIL Process Joomla LAN-WAN Microsoft Excel Microsoft Office SAP MM Koordynacja usługi SharePoint SharePoint Designer Konsultacje techniczne UML Umiejętności interpersonalne Analiza biznesowa Sharepoint 2010 Analiza danych HP Dialogue Software System Windows Analiza wymagań Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja zarządzanie jakościa danych Outsourcing IT GMC PrintNet T Designer Remedy ITSM Help Desk Specialist naprawy komputerowe (hardware i software) obsługa Portalu Zakupowego Naprawa komputerów Help Desk IT / Support IT Aplikacje biznesowe MS 50547 Administracja kolekcjami witryn i witrynami Microsoft SharePoint 2010 swpp swpp2

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PGE Polska Grupa Energetyczna
Specjalista ds. Aukcji Elektronicznych
Operator aukcji elektronicznych przeprowadzanych w systemie zakupowym SWPP (konfiguracja, monitoring online, raportowanie wyników aukcji, zgłaszanie błędów itp.) Wsparcie merytoryczne dla organizatorów postępowań zakupowych umożliwiające przygotowanie aukcji. Instruktaż wykonawców (oferentów) w zakresie działania modułu aukcyjnego. Administrowanie witryną intranetową Departamentu Zakupów SharePoint 2010 oraz 2013.
PGE Polska Grupa Energetyczna
Specjalista ds. Obsługi Systemów Logistycznych
Tworzenie indeksów materiałowych w systemie SAP MM (Gospodarka Materiałowa). Wsparcie użytkowników systemów zakupowych w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą systemu zakupowego. Kreowanie nowych rozwiązań podnoszących efektowność realizowanych procesów zakupowych. Administrowanie witryną intranetową SharePoint 2010 oraz bazą wykonawców systemu zakupowego SWPP.
Qumak S.A.
Specjalista Wsparcia Lokalnego - jako outsourcing dla PGE GiEK S.A.
Wsparcie dla pracowników Centrali PGE GiEK S.A. w zakresie prawidłowego działania infrastruktury teleinformatycznej. HelpDesk IT, instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych oraz branżowych, rozwiązywanie zgłoszeń z przydzielonych z ServiceDesk’u „PGE Systemy S.A.', zarządzanie kontami domenowymi w Active Directory. Obsługa urządzeń do nagłośnienia audio, wideokonferencji (taiden, tandberg), projektorów, drukarek sieciowych Xerox oraz telefonii IP (Cisco). Inwentaryzacja sprzętu teleinformatycznego, pogwarancyjna naprawa elektronicznych usterek sprzętowych.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Rzetelny, ambitny, komunikatywny
Emerson Polska Sp. z o.o.
Projektant Aplikacji. Dział IT – Direct Communication
Emerson Polska Sp. z o.o.
Projektowanie, testowanie i wdrażanie systemów produkcji dokumentów personalizowanych, za pomocą oprogramowania PrintNet (GMC Software Technology) oraz Dialogue (HP Exstream Software). Podstawowe przetwarzanie baz danych, automatyzacja procesów za pomocą skryptów Linux (bash), dla Windows plików wsadowych (batch).
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
Specjalista Wsparcia Systemów i Aplikacji - outsourcing IT dla GK Telekomunikacja Polska
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
II linia wsparcia z następujących zadań: rozwiązywanie błędów w działaniu aplikacji biznesowych, obsługa incydentów, problemów i zamówień zgodnie z metodyką ITIL V3, rejestrowanych w systemach: HP OpenView SD4 oraz Remedy ITSM. Monitorowanie oraz zarządzanie przepływem informacji pomiędzy programistami, administratorami, lokalnymi grupami wsparcia, firmami zewnętrznymi, a użytkownikami. Administracja kontami użytkowników w Novell, Active Directory, Exchange, Bezpiecznej Poczty TP, Cisco VPN oraz aplikacjach klienckich, szkolenia i wsparcie merytoryczne dla nowych pracowników.
EDS
Koordynator usług HelpDesk - outsourcing IT dla Grupy Kapitałowej Telekomunikacja Polska.
Zdalne rozwiązywanie problemów informatycznych w zakresie systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, aplikacji biurowych oraz biznesowych typu ERP, CRM. Sygnalizowanie i rekomendowanie zmian oraz propozycji optymalizacji procesu obsługi zgłoszeń (kategoryzacji, terminów SLA itp.) Analiza funkcjonalności narzędzi wykorzystywanych w ServiceDesk’u pod kątem wydajności i wymagań procesowych.
Web Inn
Dyżurny ServiceDesk - wsparcie IT dla pracowników firmy Telekomunikacja Polska S.A.
HelpDesk oraz nadzór nad procesem obsługi awarii systemów informatycznych TP S.A. (zgłaszanie zauważonych symptomów awarii do właściwych administratorów, informowanie o awariach / pracach planowych użytkowników za pomocą IVR oraz portalu intranetowego. Administrowanie kontami użytkowników w aplikacjach biznesowych (CRM PeopleSoft, Provisio, KSP, Serat, itp.), współudział w tworzeniu procedur, nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań, realizacja zgłoszeń z najwyższą ważnością biznesową (dla VIP).
Sygnity S.A.
Konsultant ServiceDesk - wsparcie IT dla pracowników firmy Telekomunikacja Polska S.A.
Konsultant ServiceDesk - I linia wsparcia. Zdalne wsparcie informatyczne użytkowników w zakresie: instalacji, konfiguracji aplikacji, bądź wygenerowania zgłoszenia do innych grup wsparcia IT. Rozwiązywanie problemów środowiska biurowego, instalacji i konfiguracji peryferyjnych urządzeń sieciowych, zakładanie oraz modyfikacja kont do systemów informatycznych „TP S.A.”. Konfiguracja oraz usuwanie podstawowych problemów z działaniem sieci LAN / WAN, wykonywanie konfiguracji i standaryzacji sprzętu klasy PC.

Szkolenia i kursy

2019.07 Marketplanet: “Warsztaty dla trenerów - Wdrożenie Platformy Zakupowej SWPP2 w Grupie Kapitałowej PGE".
2015.08 MS 50547 Administracja kolekcjami witryn i witrynami Microsoft SharePoint 2010

2004.06 Certyfikaty Akademii Microsoft (administracja systemami Windows):
2151 Microsoft Windows 2000 Network and Operating system Essentials
2152 Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server
2153 Implementing Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure
2154 Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services
2209 Updating Systems Administrator Skills from Microsoft Windows 2000 to Windows Server 2003

Wewnętrzny program rozwoju kompetencji miękkich (komunikacyjnych) w zakresie:
- skutecznych rozmów z klientem,
- radzenia sobie z obiekcjami, skargami oraz reklamacjami,
- najwyższego poziomu obsługi klienta.
Wewnętrzne szkolenie HP z metodologii: ITIL V3 Service Management Awareness.

Edukacja

Logo
Informatyka. Specjalizacja: informatyczne systemy zarządzania., magisterskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Logo
Informatyka. Specjalizacja: sieci komputerowe., inżynierskie
Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Logo
Elektronika. Specjalizacja: systemy i sieci komputerowe , średnie
Technikum Energetyczne w Bełchatowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Zakupy
Energia

Zainteresowania

Nowoczesne technologie, psychologia, muzyka, koszykówka, żeglarstwo, jazda rowerem.

Inne

Prawo jazdy - kategoria B.
Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
Definiowanie potrzeb oraz wymagań klientów.
Umiejętność tworzenia procedur wewnątrz firmowych.
Znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu biurowego MS Office.
Tworzenie stron WEB w systemie CMS „Joomla”.
Podstawowa znajomość języka SQL oraz C#”.

Grupy

Administratorzy Windows
Administratorzy Windows
Grupa dla administratorów pracujących z systemami Windows
Analitycy IT
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b] Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
ASP.NET
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
Bazy Danych
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Do you speak English?
Do you speak English?
English only. Everyone's invited!
Doradztwo IT
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)
e-learning
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
ebiznes
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.
eLearning news
eLearning news
Najgorętsze i najpikantniejsze newsy dotyczące e-learningu