Umiejętności
Active Directory
Aukcje
Bash
Program wsadowy
HP Openview
HP Service Manager
InfoPath
IT Operations
ITIL Process
Joomla
LAN-WAN
Microsoft Excel
Microsoft Office
SAP MM
Koordynacja usługi
SharePoint
SharePoint Designer
Konsultacje techniczne
UML
Umiejętności interpersonalne
Analiza biznesowa
Sharepoint 2010
Analiza danych
HP Dialogue Software
System Windows
Analiza wymagań
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
zarządzanie jakościa danych
Outsourcing IT
GMC PrintNet T Designer
Remedy ITSM
Help Desk Specialist
naprawy komputerowe (hardware i software)
obsługa Portalu Zakupowego
Naprawa komputerów
Help Desk IT / Support IT
Aplikacje biznesowe
MS 50547 Administracja kolekcjami witryn i witrynami Microsoft SharePoint 2010
swpp
swpp2
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Aukcji Elektronicznych
Operator aukcji elektronicznych przeprowadzanych w systemie zakupowym SWPP (konfiguracja, monitoring online, raportowanie wyników aukcji, zgłaszanie błędów itp.) Wsparcie merytoryczne dla organizatorów postępowań zakupowych umożliwiające przygotowanie aukcji. Instruktaż wykonawców (oferentów) w zakresie działania modułu aukcyjnego. Administrowanie witryną intranetową Departamentu Zakupów SharePoint 2010 oraz 2013.
Specjalista ds. Obsługi Systemów Logistycznych
Tworzenie indeksów materiałowych w systemie SAP MM (Gospodarka Materiałowa). Wsparcie użytkowników systemów zakupowych w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą systemu zakupowego. Kreowanie nowych rozwiązań podnoszących efektowność realizowanych procesów zakupowych. Administrowanie witryną intranetową SharePoint 2010 oraz bazą wykonawców systemu zakupowego SWPP.
Specjalista Wsparcia Lokalnego - jako outsourcing dla PGE GiEK S.A.
Wsparcie dla pracowników Centrali PGE GiEK S.A. w zakresie prawidłowego działania infrastruktury teleinformatycznej. HelpDesk IT, instalacja i konfiguracja aplikacji biurowych oraz branżowych, rozwiązywanie zgłoszeń z przydzielonych z ServiceDesk’u „PGE Systemy S.A.', zarządzanie kontami domenowymi w Active Directory. Obsługa urządzeń do nagłośnienia audio, wideokonferencji (taiden, tandberg), projektorów, drukarek sieciowych Xerox oraz telefonii IP (Cisco). Inwentaryzacja sprzętu teleinformatycznego, pogwarancyjna naprawa elektronicznych usterek sprzętowych.
Projektant Aplikacji. Dział IT – Direct Communication
Emerson Polska Sp. z o.o.
Projektowanie, testowanie i wdrażanie systemów produkcji dokumentów personalizowanych, za pomocą oprogramowania PrintNet (GMC Software Technology) oraz Dialogue (HP Exstream Software). Podstawowe przetwarzanie baz danych, automatyzacja procesów za pomocą skryptów Linux (bash), dla Windows plików wsadowych (batch).
Specjalista Wsparcia Systemów i Aplikacji - outsourcing IT dla GK Telekomunikacja Polska
Hewlett-Packard Polska Sp. z o.o.
II linia wsparcia z następujących zadań: rozwiązywanie błędów w działaniu aplikacji biznesowych, obsługa incydentów, problemów i zamówień zgodnie z metodyką ITIL V3, rejestrowanych w systemach: HP OpenView SD4 oraz Remedy ITSM. Monitorowanie oraz zarządzanie przepływem informacji pomiędzy programistami, administratorami, lokalnymi grupami wsparcia, firmami zewnętrznymi, a użytkownikami. Administracja kontami użytkowników w Novell, Active Directory, Exchange, Bezpiecznej Poczty TP, Cisco VPN oraz aplikacjach klienckich, szkolenia i wsparcie merytoryczne dla nowych pracowników.
Koordynator usług HelpDesk - outsourcing IT dla Grupy Kapitałowej Telekomunikacja Polska.
Zdalne rozwiązywanie problemów informatycznych w zakresie systemów operacyjnych z rodziny MS Windows, aplikacji biurowych oraz biznesowych typu ERP, CRM. Sygnalizowanie i rekomendowanie zmian oraz propozycji optymalizacji procesu obsługi zgłoszeń (kategoryzacji, terminów SLA itp.) Analiza funkcjonalności narzędzi wykorzystywanych w ServiceDesk’u pod kątem wydajności i wymagań procesowych.
Dyżurny ServiceDesk - wsparcie IT dla pracowników firmy Telekomunikacja Polska S.A.
HelpDesk oraz nadzór nad procesem obsługi awarii systemów informatycznych TP S.A. (zgłaszanie zauważonych symptomów awarii do właściwych administratorów, informowanie o awariach / pracach planowych użytkowników za pomocą IVR oraz portalu intranetowego. Administrowanie kontami użytkowników w aplikacjach biznesowych (CRM PeopleSoft, Provisio, KSP, Serat, itp.), współudział w tworzeniu procedur, nowych narzędzi, procesów oraz rozwiązań, realizacja zgłoszeń z najwyższą ważnością biznesową (dla VIP).
Konsultant ServiceDesk - wsparcie IT dla pracowników firmy Telekomunikacja Polska S.A.
Konsultant ServiceDesk - I linia wsparcia. Zdalne wsparcie informatyczne użytkowników w zakresie: instalacji, konfiguracji aplikacji, bądź wygenerowania zgłoszenia do innych grup wsparcia IT. Rozwiązywanie problemów środowiska biurowego, instalacji i konfiguracji peryferyjnych urządzeń sieciowych, zakładanie oraz modyfikacja kont do systemów informatycznych „TP S.A.”. Konfiguracja oraz usuwanie podstawowych problemów z działaniem sieci LAN / WAN, wykonywanie konfiguracji i standaryzacji sprzętu klasy PC.
Szkolenia i kursy
2019.07 Marketplanet: “Warsztaty dla trenerów - Wdrożenie Platformy Zakupowej SWPP2 w Grupie Kapitałowej PGE".
2015.08 MS 50547 Administracja kolekcjami witryn i witrynami Microsoft SharePoint 2010
2004.06 Certyfikaty Akademii Microsoft (administracja systemami Windows):
2151 Microsoft Windows 2000 Network and Operating system Essentials
2152 Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server
2153 Implementing Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure
2154 Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services
2209 Updating Systems Administrator Skills from Microsoft Windows 2000 to Windows Server 2003
Wewnętrzny program rozwoju kompetencji miękkich (komunikacyjnych) w zakresie:
- skutecznych rozmów z klientem,
- radzenia sobie z obiekcjami, skargami oraz reklamacjami,
- najwyższego poziomu obsługi klienta.
Wewnętrzne szkolenie HP z metodologii: ITIL V3 Service Management Awareness.
2015.08 MS 50547 Administracja kolekcjami witryn i witrynami Microsoft SharePoint 2010
2004.06 Certyfikaty Akademii Microsoft (administracja systemami Windows):
2151 Microsoft Windows 2000 Network and Operating system Essentials
2152 Implementing Microsoft Windows 2000 Professional and Server
2153 Implementing Microsoft Windows 2000 Network Infrastructure
2154 Implementing and Administering Microsoft Windows 2000 Directory Services
2209 Updating Systems Administrator Skills from Microsoft Windows 2000 to Windows Server 2003
Wewnętrzny program rozwoju kompetencji miękkich (komunikacyjnych) w zakresie:
- skutecznych rozmów z klientem,
- radzenia sobie z obiekcjami, skargami oraz reklamacjami,
- najwyższego poziomu obsługi klienta.
Wewnętrzne szkolenie HP z metodologii: ITIL V3 Service Management Awareness.
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
Zakupy
Energia
Zainteresowania
Nowoczesne technologie, psychologia, muzyka, koszykówka, żeglarstwo, jazda rowerem.
Inne
Prawo jazdy - kategoria B.
Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
Definiowanie potrzeb oraz wymagań klientów.
Umiejętność tworzenia procedur wewnątrz firmowych.
Znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu biurowego MS Office.
Tworzenie stron WEB w systemie CMS „Joomla”.
Podstawowa znajomość języka SQL oraz C#”.
Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów.
Definiowanie potrzeb oraz wymagań klientów.
Umiejętność tworzenia procedur wewnątrz firmowych.
Znajomość systemów operacyjnych MS Windows oraz pakietu biurowego MS Office.
Tworzenie stron WEB w systemie CMS „Joomla”.
Podstawowa znajomość języka SQL oraz C#”.
Grupy
Analitycy IT
[b]UWAGA !!! Do grupy przyjmowane są osoby o pełnym i otwartym profilu UWAGA!!![/b]
Regulamin: § 36a. Zabrania się zamieszczania ogłoszeń o charakterze rekrutacyjnym na forach
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Doradztwo IT
Grupa dla osób interesujących się doradztwem IT (doradztwem informatycznym). Czy taka gałąź doradztwa jest w ogóle potrzebna? Jaka jest przyszłość branży? Zapraszam do dyskusji :)
e-learning
Elearning jest wyzwaniem dla trenerow, nauczycieli i uczacych sie. Tutaj podyskutujemy o wszystkich za i przeciw.
ebiznes
Sekrety E-Biznesu i E-Marketingu. Web 2.0, startup, social media, blogi, microblogi, programy partnerskie, google adwords, google adsense. Czyli własny ebiznes w internecie.