Umiejętności
CRM
Microsoft Office
Public Relations
obsługa komputera
Prowadzenie szkoleń
zarządzanie zmianą
Obsługa urządzeń biurowych
Szkolenia pracowników
Strategia biznesowa
Analiza finansowa
Strategia marketingowa
negocjacje handlowe
Obsługa klienta
Analiza danych
System Windows
windykacja należności
Zarządzanie Sprzedażą
Sporządzanie ofert handlowych
Prowadzenie biura
Mobile Devices Security
Analiza konkurencji
windykacja należności Klientów
Pozyskiwanie nowych klientów
Konfiguracja routera
Prezentacje handlowe
IT security
prowadzenie projektów
sprzedaż rozwiązań IT
Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna
Pozyskiwanie informacji
Coching oraz mentoring sprzedażowy
Naprawa sprzętu komputerowego
Selekcja i rekrutacja
B2B sales support
dyspozycyjność i elastyczność w działaniu
Coaching i motywacja
Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji
B2B Sales
Direct Selling
Raportowanie i analizy
Prezentacje dla Klienta
Prezentacje PowerPoint
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespoły ds. Windykacji
o Zarządzanie grupą specjalistów ds. windykacji polubownej
o Zarządzanie projektami finansowymi i telefonicznymi
o Nadzór nad skutecznością spływu należności na poszczególnych projektach
o Odpowiedzialność za wyniki pracy podległych specjalistów
o Nadzór nad obsadą - planowanie grafików, urlopów
o Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów (KPI)
o Kontakt z Klientem
o Analizowanie otrzymanych informacji/danych i zestawień jakościowych oraz ilościowych
o Tworzenie raportów
o Określanie planu działań dla poszczególnych projektów
o Coachingi z pracownikami
o Tworzenie szkoleń dla pracowników
o Współpraca z działem jakości
o Opracowywanie nowych procesów względem klientów (Workflow)
o Wsparcie techniczne na sali w celu zachowania ciągłości pracy
o Zarządzanie projektami finansowymi i telefonicznymi
o Nadzór nad skutecznością spływu należności na poszczególnych projektach
o Odpowiedzialność za wyniki pracy podległych specjalistów
o Nadzór nad obsadą - planowanie grafików, urlopów
o Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów (KPI)
o Kontakt z Klientem
o Analizowanie otrzymanych informacji/danych i zestawień jakościowych oraz ilościowych
o Tworzenie raportów
o Określanie planu działań dla poszczególnych projektów
o Coachingi z pracownikami
o Tworzenie szkoleń dla pracowników
o Współpraca z działem jakości
o Opracowywanie nowych procesów względem klientów (Workflow)
o Wsparcie techniczne na sali w celu zachowania ciągłości pracy
Kierownik Działu Telemarketingu
Zakres organizacyjny
o Koordynowanie, planowanie uruchomienia nowego oddziału
o Optymalizacja kosztów utrzymania nowego oddziału
o Rekrutacja i szkolenia pracowników na dany projekt (techniczne, sprzedażowe, proces obsługi klienta, negocjacje handlowe)
o Kontrola jakości pracy podległego zespołu
o Ustalanie systemów dodatkowego wynagrodzenia (premie, prowizje)
o Tworzenie raportów z wynikami pracy
o Tworzenie testów wiedzy dla zespołu
o Rozliczanie oddziału z uzyskanych wyników miesięczne/kwartalne/roczne
o Planowanie pracy, układanie grafików, określanie przerw i zmian pracy w oddziale.
o Zapewnienie ciągłości pracy oddziału
o Pozyskiwanie materiałów do pracy w celu zwiększenia efektywności i poszerzenia rynku partnerskiego.
o Wyznaczanie i kontrola określonych KPI
(KEY PERFORMANCE INDICATORS)
o Prowadzenie coachingu i feedbacku dla zespołu
o Przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów sprzedażowych za dany okres - miesiąca/kwartału/roku
o Kontrola sprawności sprzętu IT w oddziale – ewentualnie usuwanie awarii
Zakres sprzedażowy
o Spotkania biznesowe z klientami/partnerami firmy,
o Prezentacje produktowe i negocjacje handlowe (B2B,B2C)
o Organizowanie i tworzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla klientów końcowych i pracowników firmy
o Planowanie wdrożeń dla Klienta ( terminy, możliwości techniczne, koszta)
o Dopasowanie działań względem zmieniającego się trendu i konkurencji na rynku IT.
o Budowanie materiałów na temat konkurencji.
o Analiza potencjału sprzedażowego u klientów końcowych/partnerów
o Budowanie długotrwałych relacji z klientem
o Analiza potrzeb klienta
o Koordynowanie, planowanie uruchomienia nowego oddziału
o Optymalizacja kosztów utrzymania nowego oddziału
o Rekrutacja i szkolenia pracowników na dany projekt (techniczne, sprzedażowe, proces obsługi klienta, negocjacje handlowe)
o Kontrola jakości pracy podległego zespołu
o Ustalanie systemów dodatkowego wynagrodzenia (premie, prowizje)
o Tworzenie raportów z wynikami pracy
o Tworzenie testów wiedzy dla zespołu
o Rozliczanie oddziału z uzyskanych wyników miesięczne/kwartalne/roczne
o Planowanie pracy, układanie grafików, określanie przerw i zmian pracy w oddziale.
o Zapewnienie ciągłości pracy oddziału
o Pozyskiwanie materiałów do pracy w celu zwiększenia efektywności i poszerzenia rynku partnerskiego.
o Wyznaczanie i kontrola określonych KPI
(KEY PERFORMANCE INDICATORS)
o Prowadzenie coachingu i feedbacku dla zespołu
o Przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów sprzedażowych za dany okres - miesiąca/kwartału/roku
o Kontrola sprawności sprzętu IT w oddziale – ewentualnie usuwanie awarii
Zakres sprzedażowy
o Spotkania biznesowe z klientami/partnerami firmy,
o Prezentacje produktowe i negocjacje handlowe (B2B,B2C)
o Organizowanie i tworzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla klientów końcowych i pracowników firmy
o Planowanie wdrożeń dla Klienta ( terminy, możliwości techniczne, koszta)
o Dopasowanie działań względem zmieniającego się trendu i konkurencji na rynku IT.
o Budowanie materiałów na temat konkurencji.
o Analiza potencjału sprzedażowego u klientów końcowych/partnerów
o Budowanie długotrwałych relacji z klientem
o Analiza potrzeb klienta
wystawiono
Miałem okazję obserwować Krystiana w jego ''naturalnym'' środowisku, czyli podczas współpracy z jego podwładnymi.
Wyjątkowy, a co najważniejsze skuteczny sposób zarządzania zespołem ! Fenomenalne połączenie przyjacielskiej atmosfery i zarządzania zespołem ''twardą ręką''. Takie zestawienie zagwarantowało niejednokrotnie przekroczeniem ilościowym jak i kwotowym założonych celów.
Odpowiednia osoba, na odpowiednim miejscu !
Wyjątkowy, a co najważniejsze skuteczny sposób zarządzania zespołem ! Fenomenalne połączenie przyjacielskiej atmosfery i zarządzania zespołem ''twardą ręką''. Takie zestawienie zagwarantowało niejednokrotnie przekroczeniem ilościowym jak i kwotowym założonych celów.
Odpowiednia osoba, na odpowiednim miejscu !
Koordynator Call Center
o Ciągła rekrutacja pracowników
o Ustalanie i koordynowanie grafików pracowniczych względem
wyznaczonych celów
o Tworzenie materiałów szkoleniowych i szkolenie pracowników
o Prowadzenie rozmów motywacyjnych z pracownikami
o Rozliczenie miesięczne
o Pomoc w zakresie techniczno-informatycznym
o Analiza wyników i tworzenie raportu z omówieniem uzyskanych
rezultatów
o Planowanie działań zespołu w interwałach tygodniowych
o Ustalanie i koordynowanie grafików pracowniczych względem
wyznaczonych celów
o Tworzenie materiałów szkoleniowych i szkolenie pracowników
o Prowadzenie rozmów motywacyjnych z pracownikami
o Rozliczenie miesięczne
o Pomoc w zakresie techniczno-informatycznym
o Analiza wyników i tworzenie raportu z omówieniem uzyskanych
rezultatów
o Planowanie działań zespołu w interwałach tygodniowych
Koordynator Zespołu
o Tworzenie prezentacji oraz szkoleń w oparciu o do pakiet Office.
o Wew. rekrutacja pracowników wraz z ich przeszkoleniem na docelowe stanowisko.
o Coaching pracowników we wcześniej ustalonym terminie w odniesieniu do wyników miesięcznych, kwartalnych, pół rocznych.
o Określanie działań naprawczych dopasowanych indywidualnie pod pracownika względem uzyskiwanych wyników, a wymaganych celów.
o Feedback pracowników w pracy codziennej - niezapowiedziane krótkie spotkania.
o Wyznaczanie nowych celów z wykorzystaniem znanych metod.
o Analiza wyników zespołu na podstawie zestawień otrzymanych lub tworzonych raportów.
o Podnoszenie jakości obsługi klienta.
o Utworzenie nowego działu ds. reklamacji (obsługa mailowa klienta)
o Utworzenie nowego działu ds. klientów trudnych - eskalacja spraw "trudnych" przez określoną strukturę kontaktu.
o Koordynowanie prac w obsłudze klienta na w/w projektach i obsłudze klienta business.
o Wew. rekrutacja pracowników wraz z ich przeszkoleniem na docelowe stanowisko.
o Coaching pracowników we wcześniej ustalonym terminie w odniesieniu do wyników miesięcznych, kwartalnych, pół rocznych.
o Określanie działań naprawczych dopasowanych indywidualnie pod pracownika względem uzyskiwanych wyników, a wymaganych celów.
o Feedback pracowników w pracy codziennej - niezapowiedziane krótkie spotkania.
o Wyznaczanie nowych celów z wykorzystaniem znanych metod.
o Analiza wyników zespołu na podstawie zestawień otrzymanych lub tworzonych raportów.
o Podnoszenie jakości obsługi klienta.
o Utworzenie nowego działu ds. reklamacji (obsługa mailowa klienta)
o Utworzenie nowego działu ds. klientów trudnych - eskalacja spraw "trudnych" przez określoną strukturę kontaktu.
o Koordynowanie prac w obsłudze klienta na w/w projektach i obsłudze klienta business.
Pracownik obsługi klienta
- Pomoc w zakresie konfiguracji punktów dostępowych (LAN, WAN)
- Doradztwo w zakresie zakupu Acces Pointów
- Rozwiązywanie problemów technicznych na punktach dostępowych i systemach komputerowych
- Profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi systemów komputerowych i punktów dostępowych.
- Doradztwo w zakresie zakupu Acces Pointów
- Rozwiązywanie problemów technicznych na punktach dostępowych i systemach komputerowych
- Profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi systemów komputerowych i punktów dostępowych.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni