Krystian Banaszak

Kierownik Działu
Poznań, wielkopolskie

Umiejętności

CRM Microsoft Office Public Relations obsługa komputera Prowadzenie szkoleń zarządzanie zmianą Obsługa urządzeń biurowych Szkolenia pracowników Strategia biznesowa Analiza finansowa Strategia marketingowa negocjacje handlowe Obsługa klienta Analiza danych System Windows windykacja należności Zarządzanie Sprzedażą Sporządzanie ofert handlowych Prowadzenie biura Mobile Devices Security Analiza konkurencji windykacja należności Klientów Pozyskiwanie nowych klientów Konfiguracja routera Prezentacje handlowe IT security prowadzenie projektów sprzedaż rozwiązań IT Windykacja polubowna, sądowa, egzekucyjna Pozyskiwanie informacji Coching oraz mentoring sprzedażowy Naprawa sprzętu komputerowego Selekcja i rekrutacja B2B sales support dyspozycyjność i elastyczność w działaniu Coaching i motywacja Wystąpienia publiczne, szkolenia, prowadzenie prezentacji B2B Sales Direct Selling Raportowanie i analizy Prezentacje dla Klienta Prezentacje PowerPoint

Doświadczenie zawodowe

Arvato Polska Sp. z o.o.
Koordynator Zespoły ds. Windykacji
o Zarządzanie grupą specjalistów ds. windykacji polubownej
o Zarządzanie projektami finansowymi i telefonicznymi
o Nadzór nad skutecznością spływu należności na poszczególnych projektach
o Odpowiedzialność za wyniki pracy podległych specjalistów
o Nadzór nad obsadą - planowanie grafików, urlopów
o Motywowanie zespołu do osiągania wyznaczonych celów (KPI)
o Kontakt z Klientem
o Analizowanie otrzymanych informacji/danych i zestawień jakościowych oraz ilościowych
o Tworzenie raportów
o Określanie planu działań dla poszczególnych projektów
o Coachingi z pracownikami
o Tworzenie szkoleń dla pracowników
o Współpraca z działem jakości
o Opracowywanie nowych procesów względem klientów (Workflow)
o Wsparcie techniczne na sali w celu zachowania ciągłości pracy
G DATA Software Sp. z o.o.
Kierownik Działu Telemarketingu
Zakres organizacyjny

o Koordynowanie, planowanie uruchomienia nowego oddziału
o Optymalizacja kosztów utrzymania nowego oddziału
o Rekrutacja i szkolenia pracowników na dany projekt (techniczne, sprzedażowe, proces obsługi klienta, negocjacje handlowe)
o Kontrola jakości pracy podległego zespołu
o Ustalanie systemów dodatkowego wynagrodzenia (premie, prowizje)
o Tworzenie raportów z wynikami pracy
o Tworzenie testów wiedzy dla zespołu
o Rozliczanie oddziału z uzyskanych wyników miesięczne/kwartalne/roczne
o Planowanie pracy, układanie grafików, określanie przerw i zmian pracy w oddziale.
o Zapewnienie ciągłości pracy oddziału
o Pozyskiwanie materiałów do pracy w celu zwiększenia efektywności i poszerzenia rynku partnerskiego.
o Wyznaczanie i kontrola określonych KPI
(KEY PERFORMANCE INDICATORS)
o Prowadzenie coachingu i feedbacku dla zespołu
o Przygotowanie raportów, rankingów, statystyk dla danych projektów sprzedażowych za dany okres - miesiąca/kwartału/roku
o Kontrola sprawności sprzętu IT w oddziale – ewentualnie usuwanie awarii

Zakres sprzedażowy

o Spotkania biznesowe z klientami/partnerami firmy,
o Prezentacje produktowe i negocjacje handlowe (B2B,B2C)
o Organizowanie i tworzenie szkoleń sprzedażowych i produktowych dla klientów końcowych i pracowników firmy
o Planowanie wdrożeń dla Klienta ( terminy, możliwości techniczne, koszta)
o Dopasowanie działań względem zmieniającego się trendu i konkurencji na rynku IT.
o Budowanie materiałów na temat konkurencji.
o Analiza potencjału sprzedażowego u klientów końcowych/partnerów
o Budowanie długotrwałych relacji z klientem
o Analiza potrzeb klienta
Piotr Glanc
Piotr Glanc · współpracownik
wystawiono
Miałem okazję obserwować Krystiana w jego ''naturalnym'' środowisku, czyli podczas współpracy z jego podwładnymi.
Wyjątkowy, a co najważniejsze skuteczny sposób zarządzania zespołem ! Fenomenalne połączenie przyjacielskiej atmosfery i zarządzania zespołem ''twardą ręką''. Takie zestawienie zagwarantowało niejednokrotnie przekroczeniem ilościowym jak i kwotowym założonych celów.
Odpowiednia osoba, na odpowiednim miejscu !
Santander Bank Polska
Doradca Klienta
o Kredyty gotówkowe
o Karty kredytowe
o Usługa ratalna do kart kredytowych (RATIO)
o Sprzedaż usług ubezpieczeniowych (NNW)
o Weryfikacja zdolności kredytowej klientów
o Utrzymywanie stałego kontaktu telefonicznego z potencjalnymi przyszłymi klientami
o Dbanie o dobry wizerunek Banku.
LAMA GOLD POLAND
Koordynator Call Center
o Ciągła rekrutacja pracowników
o Ustalanie i koordynowanie grafików pracowniczych względem
wyznaczonych celów
o Tworzenie materiałów szkoleniowych i szkolenie pracowników
o Prowadzenie rozmów motywacyjnych z pracownikami
o Rozliczenie miesięczne
o Pomoc w zakresie techniczno-informatycznym
o Analiza wyników i tworzenie raportu z omówieniem uzyskanych
rezultatów
o Planowanie działań zespołu w interwałach tygodniowych
Contact Center sp. z o. o.
Koordynator Zespołu
o Tworzenie prezentacji oraz szkoleń w oparciu o do pakiet Office.
o Wew. rekrutacja pracowników wraz z ich przeszkoleniem na docelowe stanowisko.
o Coaching pracowników we wcześniej ustalonym terminie w odniesieniu do wyników miesięcznych, kwartalnych, pół rocznych.
o Określanie działań naprawczych dopasowanych indywidualnie pod pracownika względem uzyskiwanych wyników, a wymaganych celów.
o Feedback pracowników w pracy codziennej - niezapowiedziane krótkie spotkania.
o Wyznaczanie nowych celów z wykorzystaniem znanych metod.
o Analiza wyników zespołu na podstawie zestawień otrzymanych lub tworzonych raportów.
o Podnoszenie jakości obsługi klienta.
o Utworzenie nowego działu ds. reklamacji (obsługa mailowa klienta)
o Utworzenie nowego działu ds. klientów trudnych - eskalacja spraw "trudnych" przez określoną strukturę kontaktu.
o Koordynowanie prac w obsłudze klienta na w/w projektach i obsłudze klienta business.
Contact Center sp. z o. o.
Pracownik obsługi klienta
- Pomoc w zakresie konfiguracji punktów dostępowych (LAN, WAN)
- Doradztwo w zakresie zakupu Acces Pointów
- Rozwiązywanie problemów technicznych na punktach dostępowych i systemach komputerowych
- Profesjonalne doradztwo w zakresie obsługi systemów komputerowych i punktów dostępowych.
multikino
Pracownik obsługi klienta
- Dbałość o czystość kompleksu kinowego.
- Sprzedaż biletów, obsługa kasy fiskalnej.
- Recenzowanie filmów
- Sprzedaż produktów oferowanych na terenie kompleksu
- Czynny udział w eventach organizowanych na terenie kompleksu.
Work Service S.A.
Pracownik Poczty Polskie S.A.
- Weryfikacja listów/paczek i segregacja.
- Weryfikacja poprawności kodowania przesyłek.
- Pakowanie przesyłek, poprawne zabezpieczenie przesyłek przed transportem
Logo
Barman
Prywatna firma
Obsługa klienta, realizacja zamówień klientów, dbanie o czystość w miejscu pracy i wizerunek klubu, z zachowaniem wysokiego poziomu obsługi klienta.
Kolporter S.A.
Kolporter
Roznoszenie ulotek na obrębie wyznaczonego obszaru w Poznaniu.

Edukacja

Logo
Geografia specializacja Geoekologia, magisterskie
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Human Resources/Zasoby ludzkie
Szkolenia/Rozwój
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni