Umiejętności
Zarządzanie klientami
B2B
planowanie biznesu
Strategia biznesowa
Zarządzanie kluczowymi klientami
Strategia marketingowa
Negocjacje
New Business Development
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Regionalny
- Współtworzenie wizji i wdrażanie jej w organizacji
- Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
- Współtworzenie standardów i procedur wykorzystywanych w całej organizacji
- Podejmowanie decyzji inwestycyjnych związanych z rozwojem firmy w podległym regionie
- Analiza potrzeb i kreowanie nowych oddziałów i odpowiedzialność za budowanie struktur realizujących zapotrzebowanie
- Tworzenie i realizacja planu sprzedaży zatwierdzanego przez Zarząd - z uwzględnieniem całego portfela usług (outsourcing specjalistów IT, managed services, rekrutacje stałe)
- Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatrudnienia na stanowiskach Dyrektorów Oddziałów (rozwój osobisty, ocena, zatrudnienia, zwolnienia, podwyżki/obniżki wynagrodzenia, system motywacyjny/premiowy)
- Wsparcie podległych Dyrektorów Oddziałów w szczególnie biznesowo uzasadnionych / obarczonych dużym ryzykiem przypadkach
- Reprezentowanie firmy na konferencjach, targach, spotkaniach biznesowych wymagających uczestnictwa menadżerów wyższego szczebla
- Współpraca z reprezentantami działów pomocniczych wspierających rozwój biznesu (marketing, księgowość, kadry/płace, IT)
- Raportowanie do Zarządu
- Współtworzenie i wdrażanie strategii rozwoju firmy
- Współtworzenie standardów i procedur wykorzystywanych w całej organizacji
- Podejmowanie decyzji inwestycyjnych związanych z rozwojem firmy w podległym regionie
- Analiza potrzeb i kreowanie nowych oddziałów i odpowiedzialność za budowanie struktur realizujących zapotrzebowanie
- Tworzenie i realizacja planu sprzedaży zatwierdzanego przez Zarząd - z uwzględnieniem całego portfela usług (outsourcing specjalistów IT, managed services, rekrutacje stałe)
- Odpowiedzialność za odpowiedni poziom zatrudnienia na stanowiskach Dyrektorów Oddziałów (rozwój osobisty, ocena, zatrudnienia, zwolnienia, podwyżki/obniżki wynagrodzenia, system motywacyjny/premiowy)
- Wsparcie podległych Dyrektorów Oddziałów w szczególnie biznesowo uzasadnionych / obarczonych dużym ryzykiem przypadkach
- Reprezentowanie firmy na konferencjach, targach, spotkaniach biznesowych wymagających uczestnictwa menadżerów wyższego szczebla
- Współpraca z reprezentantami działów pomocniczych wspierających rozwój biznesu (marketing, księgowość, kadry/płace, IT)
- Raportowanie do Zarządu
Regional Sales Manager
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami
- Negocjowanie warunków współpracy z Klientami (głównie z sektora finansowego)
- Koordynacja procesów handlowo-rekrutacyjnych
- Kreowanie potrzeb Klientów
- Nadzorowanie poprawnej/przejrzystej komunikacji pomiędzy zespołem odpowiedzialnym za weryfikację kontraktorów a Klientem
- Zarządzanie podległym zespołem Account Managerów (nadzór, motywowanie, ciągłe doskonalenie, mentoring)
- Budowanie świadomości marki IT Kontrakt na podległym regionie
- Śledzenie trendów rynkowych oraz działań konkurencji
- Opracowanie i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych (kwartalnych, rocznych) w obszarze kontraktorów, rekrutacji stałych oraz projektów
- Bezpośrednie raportowanie do Członków Zarządu.
Główne sektory działalności:
- bankowy i ubezpieczeniowy
- wytwarzania oprogramowania
Główne regiony odpowiedzialności:
- Trójmiasto
- Wrocław
- Kraków
- Warszawa
- Negocjowanie warunków współpracy z Klientami (głównie z sektora finansowego)
- Koordynacja procesów handlowo-rekrutacyjnych
- Kreowanie potrzeb Klientów
- Nadzorowanie poprawnej/przejrzystej komunikacji pomiędzy zespołem odpowiedzialnym za weryfikację kontraktorów a Klientem
- Zarządzanie podległym zespołem Account Managerów (nadzór, motywowanie, ciągłe doskonalenie, mentoring)
- Budowanie świadomości marki IT Kontrakt na podległym regionie
- Śledzenie trendów rynkowych oraz działań konkurencji
- Opracowanie i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych (kwartalnych, rocznych) w obszarze kontraktorów, rekrutacji stałych oraz projektów
- Bezpośrednie raportowanie do Członków Zarządu.
Główne sektory działalności:
- bankowy i ubezpieczeniowy
- wytwarzania oprogramowania
Główne regiony odpowiedzialności:
- Trójmiasto
- Wrocław
- Kraków
- Warszawa
Key Account Manager
- Aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych współpracą w zakresie wytwarzania oprogramowania, bezpiecznej infrastruktury, systemów teletechnicznych oraz systemów zintegrowanych.
- Doradztwo w zakresie doboru technologii oraz rozwiązania, szczególnie w obszarze zarządzania dokumentami, relacjami z klientami a także wsparcia działania Help Desk’u.
- Obsługa procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, aż do okresu obsługi serwisowej/posprzedażowej (m.in. 1. kontakt, prezentacje dedykowane, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, delegowanie uprawnień w ramach prowadzonych projektów).
- Współpraca z partnerami handlowymi.
- Udział w konferencjach.
- Wsparcie Klientów w zakresie pozyskania dofinansowania z środków Unii Europejskiej.
- Doradztwo w zakresie doboru technologii oraz rozwiązania, szczególnie w obszarze zarządzania dokumentami, relacjami z klientami a także wsparcia działania Help Desk’u.
- Obsługa procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, aż do okresu obsługi serwisowej/posprzedażowej (m.in. 1. kontakt, prezentacje dedykowane, przygotowanie ofert, negocjacje handlowe, delegowanie uprawnień w ramach prowadzonych projektów).
- Współpraca z partnerami handlowymi.
- Udział w konferencjach.
- Wsparcie Klientów w zakresie pozyskania dofinansowania z środków Unii Europejskiej.
Menedżer ds. handlowych
- Doradztwo w zakresie zarządzania dokumentami oraz relacjami z klientami.
- Obsługa procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, aż do okresu obsługi serwisowej/posprzedażowej (m.in. 1. kontakt, prezentacje dedykowane, przygotowanie ofert a także dokumentacji przetargowej, negocjacje handlowe, delegowanie uprawnień w ramach prowadzonych projektów).
- Nadzór i wsparcie podległego zespołu handlowego (m.in. coaching pracowniczy).
- Opracowanie, realizacja i nadzór planów sprzedażowych (kwartalnych, rocznych).
- Rekrutacja i szkolenie pracowników.
- Współpraca z partnerami handlowymi m.in. z jednostkami budżetowymi.
- Prowadzenie konferencji/seminariów w zakresie produktów Logotec.
- Obsługa procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, aż do okresu obsługi serwisowej/posprzedażowej (m.in. 1. kontakt, prezentacje dedykowane, przygotowanie ofert a także dokumentacji przetargowej, negocjacje handlowe, delegowanie uprawnień w ramach prowadzonych projektów).
- Nadzór i wsparcie podległego zespołu handlowego (m.in. coaching pracowniczy).
- Opracowanie, realizacja i nadzór planów sprzedażowych (kwartalnych, rocznych).
- Rekrutacja i szkolenie pracowników.
- Współpraca z partnerami handlowymi m.in. z jednostkami budżetowymi.
- Prowadzenie konferencji/seminariów w zakresie produktów Logotec.
Specjalista ds. handlowych
- Obsługa procesu sprzedaży od momentu pozyskania klienta, aż do okresu obsługi serwisowej/posprzedażowej (m.in. telemarketing, 1. kontakt, prezentacje dedykowane, przygotowanie ofert a także dokumentacji przetargowej)
- Współpraca z partnerami handlowymi m.in. z jednostkami budżetowymi
- Współpraca z partnerami handlowymi m.in. z jednostkami budżetowymi
Szkolenia i kursy
- Six Sigma Green Belt, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
- Internal auditor ISO/IEC 27001:2017, TÜV SÜD Polska
- Six Sigma Yellow Belt, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
- ITIL Foundation Certificate, AXELOS Global Best Practice
- AgilePM Foundation Certificate, APMG-International
- PRINCE2 Foundation Certificate, AXELOS Global Best Practice
- „Tivoli Enterprise Asset Management Sales Professional v1”, IBM
- „Sztuka prezentacji”, GK Konsulting
- „Świadome przywództwo”, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa
- „Coaching pracowniczy ”, SPM Project
- „Zarządzanie jakością”, Tüvpol
- „Wywieranie wpływu na ludzi”, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
- „Kurs tworzenia aplikacji udostępniających zasoby informacyjne poprzez urządzenia mobilne”, Politechnika Warszawska, Logotec Engineering S.A.
- „Gra kierownicza Promar”, J.Jagoda, W.Wudarzewski
- Szkolenia produktowe (m.in. Logotec DDM/CRM/PDM9000 WE, Mobile@Connector, Microsoft Dynamics CRM, DocLogix, środowisko MS SharePoint, Eureka, Tivoli Service Request Manager)
- Szkolenia tematyczne z zakresu ITIL oraz EAM
- Wewnętrzne szkolenia handlowe (m.in. Debiuty handlowe, Coaching, Zarządzanie zespołem handlowym)
- Internal auditor ISO/IEC 27001:2017, TÜV SÜD Polska
- Six Sigma Yellow Belt, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu
- ITIL Foundation Certificate, AXELOS Global Best Practice
- AgilePM Foundation Certificate, APMG-International
- PRINCE2 Foundation Certificate, AXELOS Global Best Practice
- „Tivoli Enterprise Asset Management Sales Professional v1”, IBM
- „Sztuka prezentacji”, GK Konsulting
- „Świadome przywództwo”, Międzynarodowa Platforma Szkoleniowa
- „Coaching pracowniczy ”, SPM Project
- „Zarządzanie jakością”, Tüvpol
- „Wywieranie wpływu na ludzi”, Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu
- „Kurs tworzenia aplikacji udostępniających zasoby informacyjne poprzez urządzenia mobilne”, Politechnika Warszawska, Logotec Engineering S.A.
- „Gra kierownicza Promar”, J.Jagoda, W.Wudarzewski
- Szkolenia produktowe (m.in. Logotec DDM/CRM/PDM9000 WE, Mobile@Connector, Microsoft Dynamics CRM, DocLogix, środowisko MS SharePoint, Eureka, Tivoli Service Request Manager)
- Szkolenia tematyczne z zakresu ITIL oraz EAM
- Wewnętrzne szkolenia handlowe (m.in. Debiuty handlowe, Coaching, Zarządzanie zespołem handlowym)
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Inne
- Optymalizacja
- Sport: nurkowanie rekreacyjne, pływanie, krav maga
- Masaż, ukończony kurs masażu klasycznego
- Muzyka
- Sport: nurkowanie rekreacyjne, pływanie, krav maga
- Masaż, ukończony kurs masażu klasycznego
- Muzyka
Grupy
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;]
Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
IT Kraków
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Krakowa i okolic.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na r
IT w Krakowie
Inicjatywa, której zadaniem jest integracja, promowanie oraz rozwój społeczności informatycznej w Krakowie.
IT Wrocław
Grupa skupiająca specjalistów IT/Telecom z Wrocławia.
Zapraszam do zakładania nowych wątków i wzięcia udziału w dyskusji. Znajdziesz tu informacje na temat rozwoju zawodowego i nowościach na rynku IT
Mixed Martial Arts
Miłośnicy MMA, praktykujący i Ci lubiący tylko popatrzec, wymiana materiałów instruktażowych...
Negocjacje
Negocjacje we wszystkich dziedzinach życia, wpływanie na innych ludzi, dyskusje dotyczące technik, ostatnio wydanych książek, spotkania