Klaudia Gawrońska

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży, Alior Bank S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Office Microsoft Word Outlook Microsoft PowerPoint Prawo jazdy kat B sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań Administracja biura

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Alior Bank S.A.
Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Bezpośrednie wsparcie sprzedaży w oddziałach, sporządzanie raportów oraz analiz danych, tworzenie prezentacji na spotkania dyrektorów, zarządzanie priorytetami, kontakt telefoniczny z bankierami.
Alior Bank S.A.
Bankier Wsparcia Hipotecznego
Lider zespołu bankierów wsparcia hipotecznego, wsparcie bankierów hipotecznych w osiągnięciu celu sprzedażowego, samodzielne tworzenie grafiku, bezpośredni kontakt z klientem, również telefoniczny i mailowy, archiwizacja dokumentów, bezpośredni kontakt z jednostkami organizacyjnymi.
Sąd Rejonowy dla Warszawy Żoliborza w Warszawie
protokolant sądowy
Protokołowanie rozpraw sądowych, bezpośrednia współpraca administracyjna – wykonywanie poleceń Sędziego
Partner Opony Polska Sp. z o. o.
Pracownik administracyjno - biurowy
Dbanie o odpowiedni obieg i gospodarkę dokumentów, samodzielne zarządzanie biurem, umawianie spotkań, umawianie interesantów, samodzielne zarządzanie kalendarzem firmy

Edukacja

Logo
e-administracja, magisterskie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Logo
administracja, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Sprzedaż
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Sprzedaż
Inne

Grupy

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie