Umiejętności
Komunikacja
Umiejętności komunikacyjne
Angielski
Gościnność
Hospitality Industry
Zarządzanie hotelem
Marketing
Media
Microsoft Office
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Outlook
Public Relations
Rekreacja
Sales
Zarządzanie Sprzedażą
Turystyka
e-marketing
Sprzedaż
SMM
Fidelio Suite 8,
ProHott hotel program
prawo jazdy kat B ( oparte wieloletnim doświadczeniem )
Hotele
Języki
angielski
biegły
francuski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. sprzedaży
Hotel Puławska Residence
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
- analiza zapytań ofertowych,
- przygotowanie umów konferencyjnych i korporacyjnych,
- organizacja konferencji i bankietów,
- koordynowanie działań związanych z organizacją konferencji,
- nadzór nad przebiegiem organizowanych konferencji,
- odpowiedzialność za wysoki standard obsługi,
- nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi imprez od przygotowania oferty, po realizację umowy i płatności.
- analiza zapytań ofertowych,
- przygotowanie umów konferencyjnych i korporacyjnych,
- organizacja konferencji i bankietów,
- koordynowanie działań związanych z organizacją konferencji,
- nadzór nad przebiegiem organizowanych konferencji,
- odpowiedzialność za wysoki standard obsługi,
- nadzorowanie kompleksowej, prawidłowej obsługi imprez od przygotowania oferty, po realizację umowy i płatności.
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta
Park Rekreacyjno - Biznesowy Las Woda****
- realizowanie założeń strategii i polityki sprzedażowej,
- przygotowywanie i prezentacja ofert dla Klientów indywidualnych i biznesowych,
- opracowywanie i prowadzenie działań marketingowych,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- dbanie o relacje z obecnymi i przyszłymi Klientami,
- przeprowadzanie regularnych analiz skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych,
- analiza benchmarkingowa.
- przygotowywanie i prezentacja ofert dla Klientów indywidualnych i biznesowych,
- opracowywanie i prowadzenie działań marketingowych,
- pozyskiwanie nowych Klientów,
- dbanie o relacje z obecnymi i przyszłymi Klientami,
- przeprowadzanie regularnych analiz skuteczności działań sprzedażowych i marketingowych,
- analiza benchmarkingowa.
Szkolenia i kursy
Szkolenie "Public relations w turystyce"
Udział w konferencji naukowo - branżowej nt. "Innowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie"
Szkolenie "Keys of sales"
Szkolenie "Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez efektywną reklamę i promocję na Facebooku"
Udział w konferencji naukowej "Szlaki kulinarne jako element turystycznej atrakcyjności regionu - Mazowsze"
Udział w konferencji "Dostępność obiektów hotelarskich dla osób z niepełnosprawnościami - rozwiązania architektoniczne i techniczne"
Udział w warsztatach "Hotel w Internecie - nowoczesne kanały komunikacji i sprzedaży online"
Internetowy kurs "Podstawy SEO"
Udział w konferencji naukowo - branżowej nt. "Innowacyjne rozwiązania we współczesnym hotelarstwie"
Szkolenie "Keys of sales"
Szkolenie "Jak skutecznie zwiększyć sprzedaż poprzez efektywną reklamę i promocję na Facebooku"
Udział w konferencji naukowej "Szlaki kulinarne jako element turystycznej atrakcyjności regionu - Mazowsze"
Udział w konferencji "Dostępność obiektów hotelarskich dla osób z niepełnosprawnościami - rozwiązania architektoniczne i techniczne"
Udział w warsztatach "Hotel w Internecie - nowoczesne kanały komunikacji i sprzedaży online"
Internetowy kurs "Podstawy SEO"
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Turystyka
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Zarządzanie turystyką
Inne
Artykuł "Jak promować hotel leżący na końcu świata" na www.travelmarketing.pl, 2.04.2014r. (http://travelmarketing.pl/jak-promowac-hotel-lezacy-na-koncu-swiata/)
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarze
Zapraszam wszystkich dla których hotelarstwo jest pasją. Zaprasza http://www.radosnyhotelarz.pl
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
I......... EFEKTYWNY HOTEL .........I
Co sprawia, że oferta hotelu jest skuteczna? Jakie narzędzia działają, a które są stratą pieniędzy? Jak skuteczniej wykorzystywać dostępne technologie aby zwiększać ROI?