Umiejętności
Komunikacja Marketingowa
Marketing internetowy
Public Relations
Social Media
Social Media Marketing
Performance marketing
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Affiliate Manager
Affizzy.com
- obsługa klientów w zakresie briefu, zdefiniowania, implementacji
- tworzenie i prezentowanie ofert w domach mediowych i u klientów bezpośrednich
- kontakt z wydawcami w celu przyłączenia ich do programów afiliacyjnych
- motywowanie wydawców do intensywnej działalności w celu uzyskania lepszych rezultatów
- obsługa techniczna kampanii w systemie Hasoffers (definiowanie, raportowanie, modyfikacja kreacji oraz parametrów kampanii)
- obsługa mediów firmy (media społecznościowe, strona WWW)
- wprowadzanie zmian w obowiązujących procedurach
- tworzenie i prezentowanie ofert w domach mediowych i u klientów bezpośrednich
- kontakt z wydawcami w celu przyłączenia ich do programów afiliacyjnych
- motywowanie wydawców do intensywnej działalności w celu uzyskania lepszych rezultatów
- obsługa techniczna kampanii w systemie Hasoffers (definiowanie, raportowanie, modyfikacja kreacji oraz parametrów kampanii)
- obsługa mediów firmy (media społecznościowe, strona WWW)
- wprowadzanie zmian w obowiązujących procedurach
Specjalista ds. marketingu i komunikacji
- współtworzenie strategii działań promocyjnych i komunikacji marketingowej
- koordynacja udziału firmy w wydarzeniach promujących
- redagowanie tekstów i współpraca z mediami
- działania marketingowe w Internecie
- działania promocyjne w serwisach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Google+)
- prowadzenie bloga firmowego
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- koordynacja udziału firmy w wydarzeniach promujących
- redagowanie tekstów i współpraca z mediami
- działania marketingowe w Internecie
- działania promocyjne w serwisach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Google+)
- prowadzenie bloga firmowego
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Public Relations
Zewnętrzny PR
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biznesowe Bazy danych - B2B
Biznesowe bazy danych, brokerzy, call center, mailing, emailing, telemarketing, direct marketing, data mining.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?