Katarzyna Lechowicz

życie jest piękne :)
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Marketing afiliacyjny Zarządzanie kapitałem Coaching zarządzanie treścią Optymalizacja konwersji Digital Marketing E-biznes E-commerce Executive Coaching Google Adwords Google Analytics Google Apps Marketing Interaktywny Marketing Microsoft Excel Marketing wielokanałowy Reklama online Marketing internetowy RTB SEM SEO Social Media Marketing Strategia Trac Użyteczność User Experience Web Analytics Web Design Zarządzanie projektami internetowymi E-mail marketing efektywna sprzedaż Rozwiązywanie konfliktów i mediacje

Doświadczenie zawodowe

Orange Polska S.A.
Kierownik Projektu - Orange Finanse
Polkomtel Sp. z o. o.
Kierownik ds. Komunikacji Internetowej
Polkomtel Sp. z o. o.
- Zarządzanie kampaniami sprzedażowymi w Internecie
- Budowa skutecznej koncepcji strategii komunikacji marketingowych w Internecie
- Zarządzanie i kontrola budżetów produkcyjnych i budżetu kampanii
- Nadzór nad prawidłowym tworzeniem materiałów do kampanii
- Consulting w zakresie rozwiązań online, kreatywne doradztwo, coaching,
- Wdrażanie nowinek technologicznych
- Realizacja projektów rozwojowych zmian w komunikacji marketingowej
- Monitoring aktywności konkurencji, tworzenie analiz konkurencji i benchmarków
- Monitoring i analiza rynku nowych technologii oraz trendów na rynku digital, poszukiwanie nowych narzędzi i dróg dotarcia do konsumentów;
- Monitoring działań
- Zarządzanie kampaniami wsparcia sprzedaży w kanałach dystrybucji online
- Planowanie i zakup mediów w Internecie w modelach CPM, CPC, FF, CPA – CPL, CPS (płatność za efekt)
- Wybór na podstawie ofert rynkowych (agencje kreatywne, agencje marketingowe, )
- Utrzymywanie partnerskich relacji z dostawcami usług, wydawcami, agencjami, domami mediowymi, agencjami kreatywnymi, agencjami interaktywnymi, sieciami afiliacyjnymi, producentami itd.
- Współpraca z producentami z branży telekomunikacyjnej mające na celu zwiększenie sprzedaży; m.in. wspólne akcje marketingowe
- Optymalizacja działań, poprawa wskaźników, użyteczności i treści wszystkich form komunikacji e-marketingowej
- Odpowiedzialność za realizację celów sprzedażowych w kanale on-line: o komórce B2C / B2B
- Przygotowywanie i realizacja planów dotyczących każdego kanału (min. social media, kampanie e-mailingowe, kampanie display; kampanie performance )
- Analizy i badania rynku z preferencji konsumentów,
- Analizowanie wybranych wskaźników biznesowych, cykliczne raportowanie
- Analiza efektywności prowadzonych działań
- Tworzenie podsumowań, raportów, media planów
Okazje.info.pl
Team Leader
- Koordynacja pracy zespołu biura reklamy
- Szkolenie pracowników z zakresu performance
- Wdrażanie nowych rozwiązań i projektów
- Przygotowywanie wycen i ofert współpracy
- Zarządzanie emisją reklam
- Profesjonalna obsługa i budowanie długofalowych relacji z klientami
- Wdrażanie planów marketingowych wzmacniających pozycję na rynku
Okazje.info.pl
Senior Account Manager
- Współpraca z domami mediowymi, agencjami interaktywnymi, afiliacyjnymi
- Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
- Prowadzenie internetowych kampanii marketingowych ze szczególnym uwzględnianiem bieżących trendów
- Współpraca z zewnętrznymi Partnerami, w tym m.in. opieka nad aktualnością oferty Okazje.info w obszarze e-commerce
- Monitorowanie działań konkurencji
- Analiza efektywności realizowanych działań
- Obsługa paneli administracyjnych
- Sporządzanie raportów statystyk kampanii
G+J Gruner+Jahr Polska
Internet Account Manager
- Realizacja celów sprzedażowych
- Utrzymywanie dotychczasowych relacji i pozyskiwanie nowych Klientów
- Negocjacje cen oraz warunków sprzedaży
- Skuteczne pozyskiwanie reklamodawców
- Obsługa paneli administracyjnych
- Sporządzanie raportów statystyk kampanii
- Tworzenie nowych projektów i rozwiązań w zakresie oferty reklamowej
- Przygotowywanie wycen i ofert współpracy
- Zarządzanie i optymalizacja kampanii


Zakres stron internetowych : www.gala.pl , www.kobieta.pl , www.glamour.pl , www. rodzice.pl , www.mojegotowanie.pl , www.focus.pl , www.odyssei.pl , www.national-geographic.pl , www.stylio.pl
Afilo Sp. z o.o.
Affiliate Specialist
- Współpraca z partnerami sieci afiliacyjnej
- Pozyskiwanie nowych Wydawców,
- Zarządzanie kampaniami reklamowymi prowadzonymi na
stronach Wydawców
- Spotkania z Wydawcami, prezentacja oferty Afilo,
- Optymalizacja kampanii reklamowych
- Negocjowanie stawek rozliczeniowych,
- Nadzorowanie stanu realizacji kampanii
- Współpraca z działem sprzedaży.

Szkolenia i kursy

liczne szkolenia efektywnej sprzedaży
szkolenie pierwszej pomocy przedmedycznej
szkolenie z rozwiązywania konfliktów i mediacje
szkolenie Google Apps

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Komunikacja marketingowa

Zainteresowania

* motocykle
* żeglarstwo
* kino , teatr
* sporty wodne
* podróże
* sporty zimowe m.in . bojery
* gotowanie
* sporty extreme
* muzyka, muzyka i jeszcze raz muzyka :)

Organizacje

Prelekcja na konferencji:
IAB ShowCase; październik 2013
„SKUTECZNE WYKORZYSTANIE NARZĘDZI MARKETINGOWYCH W ECOMMERCE”

Inne

- praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowych,
- umiejętność rozwiązywania problemów i analitycznego myślenia,
- łatwość posługiwania się analizami marketingowymi, statystycznymi itp.,
- komunikatywność
- skuteczność w działaniu,
- odpowiedzialność, dyspozycyjność, kreatywność, samodyscyplina,
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz świetna organizacja pracy własnej,
- pozytywna energia i pasja w samorozwoju oraz pogłębiania wiedzy,

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
IAB Polska
IAB Polska
Grupa dla osób związanych z IAB Polska ([url]www.iabpolska.pl[/url])
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Motocykle
Motocykle
Motocykliści są wszędzie.
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Reklama w Internecie
Reklama w Internecie
W sieci nie działają prawa grawitacji, ale konkurencja jest równie zażarta, co w realu. Jednak marketing internetowy rządzi się trochę innymi zasadami, niż klasyczne strategie, musi bowiem uwzględniać
RYNEK REKLAMY
RYNEK REKLAMY
Wszystkie liczące się firmy z branży reklamowej i medialnej.
Żeglarstwo
Żeglarstwo
Pływasz na mazurach, a może na pacyfiku? Dołącz do nas.