Katarzyna Życka
Kierownik ds. Trade Marketingu, Polkomtel Business Development
Warszawa,
mazowieckie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Trade Marketingu
plusbank.pl
1. Wdrożenie marki PlusBank na rynek
m-avocado.pl
1. Udział w tworzeniu pierwszego w historii operatora start-up’u w obszarze finansów i
bankowości - konto Avocado - www.m-avocado.pl
2. Tworzenie i realizacja strategii obecności marki w mediach społecznościach
3. Tworzenie i zarządzanie polityką PR marki Avocado oraz firmy PBD
4. Współpraca z zespołami Polkomtel w zakresie
- Realizacji kampanii ATL
- Działań Visual Merchandisingu dla marki Avocado
- Wdrożenia kampanii BTL w sieci sprzedaży Plus
- Wsparcia sprzedaży (w tym konkursy dla sieci sprzedaży Plus, komunikacja z pracownikami sieci)
5. Tworzenie i realizacja kampanii BTL
6. Tworzenie i nadzór nad kontentem strony internetowej
7. Bieżąca współpraca z agencjami m.in. badawczą, PR, reklamową, interaktywną
8. Analiza wskaźników sprzedaży i rekomendowanie działań
9. Opracowanie i zarządzanie budżetem
1. Wdrożenie marki PlusBank na rynek
m-avocado.pl
1. Udział w tworzeniu pierwszego w historii operatora start-up’u w obszarze finansów i
bankowości - konto Avocado - www.m-avocado.pl
2. Tworzenie i realizacja strategii obecności marki w mediach społecznościach
3. Tworzenie i zarządzanie polityką PR marki Avocado oraz firmy PBD
4. Współpraca z zespołami Polkomtel w zakresie
- Realizacji kampanii ATL
- Działań Visual Merchandisingu dla marki Avocado
- Wdrożenia kampanii BTL w sieci sprzedaży Plus
- Wsparcia sprzedaży (w tym konkursy dla sieci sprzedaży Plus, komunikacja z pracownikami sieci)
5. Tworzenie i realizacja kampanii BTL
6. Tworzenie i nadzór nad kontentem strony internetowej
7. Bieżąca współpraca z agencjami m.in. badawczą, PR, reklamową, interaktywną
8. Analiza wskaźników sprzedaży i rekomendowanie działań
9. Opracowanie i zarządzanie budżetem
Kierownik ds. Wsparcia Sprzedaży
1. Uruchomienie projektu telefonii komórkowej wRodzinie
2. Zarządzanie obszarem Trade Marketingu tj.:
- opracowanie wizualizacji Sieci Sprzedaży
- przygotowanie i zarządzanie materiałami POS
- koordynowanie działań promocyjnych dla kanałów dystrybucji
- przygotowanie założeń do systemu prowizyjnego oraz motywacyjnego dla Punktów Sprzedaży
3. Współpraca przy tworzeniu oferty produktowej
4. Udział w badaniach rynkowych dotyczących tworzonych marek
5. Tworzenie Sieci Sprzedaży produktów prepaid
6. Analizy konkurencji i analizy sprzedaży
2. Zarządzanie obszarem Trade Marketingu tj.:
- opracowanie wizualizacji Sieci Sprzedaży
- przygotowanie i zarządzanie materiałami POS
- koordynowanie działań promocyjnych dla kanałów dystrybucji
- przygotowanie założeń do systemu prowizyjnego oraz motywacyjnego dla Punktów Sprzedaży
3. Współpraca przy tworzeniu oferty produktowej
4. Udział w badaniach rynkowych dotyczących tworzonych marek
5. Tworzenie Sieci Sprzedaży produktów prepaid
6. Analizy konkurencji i analizy sprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży Sieci Agencyjnej
Polkomtel S.A.
To co na poprzednim stanowisku +
1. Współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju Kanału Agencyjnego
2. Udział w tworzeniu badań kompetencji pracowników Departamentu Rynku Masowego
3. Udział w projekcie dotyczącym strategii Polkomtel na rynku Klientów Biznesowym
1. Współpraca przy tworzeniu strategii rozwoju Kanału Agencyjnego
2. Udział w tworzeniu badań kompetencji pracowników Departamentu Rynku Masowego
3. Udział w projekcie dotyczącym strategii Polkomtel na rynku Klientów Biznesowym
Specjalista ds. Projektowania Procesów
Polkomtel S.A.
1. Koordynowanie procesu zatowarowania Sieci Agencyjnej
2. Koordynowanie procesu oceny jakościowej w Sieci Agencyjnej
3. Opracowanie i wdrażanie standardów pracy Zespołów Regionalnych oraz standardów obsługi klienta
4. Udział przy wdrożeniu Systemu Motywacyjnego w Regionach Sprzedaży w ramach Departamentu
5. Analiza wyników sprzedażowych oraz podejmowanie działań wspierających sprzedaż (konkursy, akcje sprzedażowe itp.)
2. Koordynowanie procesu oceny jakościowej w Sieci Agencyjnej
3. Opracowanie i wdrażanie standardów pracy Zespołów Regionalnych oraz standardów obsługi klienta
4. Udział przy wdrożeniu Systemu Motywacyjnego w Regionach Sprzedaży w ramach Departamentu
5. Analiza wyników sprzedażowych oraz podejmowanie działań wspierających sprzedaż (konkursy, akcje sprzedażowe itp.)
Specjalista ds. oferty i sprzętu abonenckiego
Polkomtel S.A.
1. Ścisła współpraca z Brand Managerami w liniach produktowych: biznes, iPlus, WUK
2. Organizacja działań, konkursów, akcji wspierających sprzedaż w sieci sprzedaży w poszczególnych liniach produktowych
3. Określanie potrzeb klientów i oczekiwań co do atrakcyjności oferty w zakresie odpowiednich linii produktowych
2. Organizacja działań, konkursów, akcji wspierających sprzedaż w sieci sprzedaży w poszczególnych liniach produktowych
3. Określanie potrzeb klientów i oczekiwań co do atrakcyjności oferty w zakresie odpowiednich linii produktowych
Specjalista ds. Jakości Sieci Sprzedaży
Polkomtel S.A.
1. Przygotowywanie standardów obsługi klienta w Sieci Sprzedaży
2. Przygotowywanie konkursów dla pracowników Sieci Sprzedaży
3. Organizacja szkoleń pracowników Punktów Sprzedaży
4. Wsparcie przy współpracy z Partnerami Handlowymi
5. Organizacja spotkań i konferencji na szczeblu dyrektorskim
2. Przygotowywanie konkursów dla pracowników Sieci Sprzedaży
3. Organizacja szkoleń pracowników Punktów Sprzedaży
4. Wsparcie przy współpracy z Partnerami Handlowymi
5. Organizacja spotkań i konferencji na szczeblu dyrektorskim
Szkolenia i kursy
prawo jazdy kat. B od 1999 roku
Profesjonalna Prezentacja
MS-Excel - zastosowanie w finansach i zarządzaniu
MS Access
Managing Project
Managing Project - Scheduling and cost control
Zarządzanie przez cele – wykład
Profesjonalna Prezentacja
MS-Excel - zastosowanie w finansach i zarządzaniu
MS Access
Managing Project
Managing Project - Scheduling and cost control
Zarządzanie przez cele – wykład
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
siatkówka, snowboard i nowe wyzwanie tj. kitesurfing:)
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Biznes w wydaniu kobiet
Jeśli jesteś kobietą i prowadzisz własną firmę a do tego lubisz konkret koniecznie tu zaglądaj.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T
Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
Event Managers Club
Grupa zrzeszająca Event Managerów czyli osoby zajmujące się organizacją eventów tj. imprez integracyjnych i motywacyjnych dla pracowników i klientów firmy, imprez promocyj
Facebooketing
Facebook w marketingu. Grupa dla wszytskich, dla których facebook jest narzędziem marketingowym, prowadzacych facebook'owe strony firmowe, piszacych facebook'owe aplikacje i nie tylko.
KiteSurfing
Dla wszystkich, którym ten sport zawrócił w głowie oraz dla tych którzy dopiero to przeżyją ;-)
komunikacja online
Grupa poświęcona szeroko rozumianej komunikacji przez Internet z naciskiem na praktyczne wykorzystanie technologii transmisji online.
Number One!
Jesteś SuperFachowcem w swojej dziedzinie? Drugie, trzecie miejsce na podium Cię nie interesuje?
Plus
Strona dla osób związanych z Polkomtel S.A., pracowników Plusa oraz osób wykonujących prace na rzecz Polkomtel S.A., użytkowników sieci Plus oraz dla zainteresowanych tym tematem