Katarzyna Walasek

Dyrektor(koordynator biura obsługi Klienta)
Marki, mazowieckie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator Biura Obsługi Klienta
MED CASCO SP. Z O.O.
• Tworzenie, aktualizacja i wdrażanie procedur umożliwiających efektywne i prawidłowe wykonywanie czynności obsługowych i likwidacyjnych, nadzór nad obsługą roszczeń, likwidacja zgłoszonych szkód osobowych;
• Nadzorowanie procesu kontroli świadczeń i bezpośrednia obsługa klienta( Call Center), kontrola dokumentacji medycznej, bezpośrednia organizacja procesu leczenia w ramach obsługi klienta.
MEDIQA Sp. z o.o. Grupa SIGNAL IDUNA
Kierownik Działu Sieci Medycznej/Kierownik Referatu Kontroli i Obsługi Klienta
• Ocena przed kontraktowa, negocjacje warunków kontraktu, rozwój sieci medycznej MEDIQA/Placówki Sieci Medycznej;
• Negocjacje cen usług medycznych w Placówkach Sieci Medycznej celem minimalizacji kosztów świadczeń medycznych;
• Przygotowywanie ofert specjalnych dla Ubezpieczycieli w zakresie usług medycznych (m.in. tworzenie programów profilaktycznych dla konkretnych grup wiekowych Ubezpieczonych);
• Nadzór i stała aktualizacja baz danych świadczeniodawców;
• Czynna współpraca i wsparcie Działu Likwidacji Szkód SIGNAL IDUNA w zakresie prawidłowych rozliczeń ze świadczeniodawcami; tworzenie standardów kontroli, tworzenie kontroli celowanych na podstawie charakterystyki rejestrowanych szkód, analiza danych dotyczących świadczeń medycznych wykonanych pod kątem wykrywania potencjalnych fraudów, koordynowanie procesem regresowym-nadzór nad procesem kontroli;
Logo
Indywidualny Opiekun Klienta VIP
Departament Ubezpieczeń Zdrowotnych — SIGNAL IDUNA Polska TU S.A
•Bezpośrednia obsługa Klientów VIP
•Organizowanie i koordynacja zdrowotnych akcji profilaktycznych, wykonywanie czynności w ramach tych akcji;
•Doradztwo medyczne w oparciu o posiadaną wiedzę medyczną, organizacja procesu leczenia w ramach obsługi Ubezpieczonych
•Wsparcie medyczne osób niemedycznych_(sprzedaż i Call Center)
•Obsługa reklamacji i Obsługa Klientów VIP; typowanie Placówek do kontroli metodą „Tajemniczego Klienta”

Szkolenia i kursy

03/2012 Kursy specjalistyczne w zakresie EKG i szczepień ochronnych w Akademii Zdrowia
06/2011 Ochrona danych osobowych - wew. szkolenie GIODO
2005—2006 Cykl szkoleń w zakresie profesjonalnej obsługi klienta;
2003 Zaświadczenie MES w zakresie obsługi Spirometru Lungtest 1000SB
2000 Zezwolenie PUNU na wykonywanie czynności Agenta Ubezpieczeniowego.

Edukacja

Logo
Wydział Nauki o Zdrowiu- Pielęgniarstwo, licencjackie
Uniwersytet Medyczny w Warszawie

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Sporty (narciarstwo, pływanie, taniec), literatura, gotowanie,
refleksoterapia, psychologia człowieka

Inne

Software
Środowisko Windows, MS Office, system informatyczny MedNext, Leader

Prawo jazdy kategorii B- aktywne od 2008

Kluczowe umiejętności
• Doradztwo medyczne w oparciu o posiadaną wiedzę medyczną,
• Łatwość poruszania się i współpracy w strukturach organizacyjnych,
• Analityczne podejście w poszukiwaniu optymalnych rozwiązań,
• Efektywna współpraca zespołowa ukierunkowana na osiągnięcie celu,
• Komunikatywność w prezentowaniu i przekazywaniu wiedzy,