Katarzyna Benkowska

Menedżer ds. Systemów Motywacyjnych
Gdańsk, pomorskie

Umiejętności

Microsoft Excel Praca z projektem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank BPH
Menadżer ds. Systemów Motywacyjnych
- odpowiadanie za przygotowywanie strategii motywacyjnych poprzez opracowywanie wraz z właścicielem procesów kluczowych obszarów, zatwierdzanie wskaźników i narzędzi motywowania,
- przeprowadzanie cyklicznych audytów w kwestii poprawności naliczania premii miesięcznych,
- kierowanie projektami mającymi na celu wdrażanie nowych systemów motywacyjnych,
- tworzenie narzędzi wspomagających zarządzanie systemami motywacyjnymi,
motywacyjnymi,
- kontrolowanie realizacji budżetów premiowych,
- tworzenie modeli analizujących systemy wynagradzania oraz efektywnych systemów premiowych
Bank BPH
Specjalista konsultant w Dziale Obsługi Ubezpieczeń i Zabezpieczeń Kredytów Hipotecznych
monitoring warunków po uruchomieniu kredytu,
udzielanie odpowiedzi na zapytania klienta zewnętrznego i wewnętrznego banku, merytoryczne wsparcie dla pracowników działu; prowadzenie kontroli jakości; udział w procesach usprawniających pracę działu; udział w projektach prowadzonych w banku; prowadzenie testów systemów bankowych
GE Money Bank
Specjalista ds. obsługi kredytów w Dziale Hipotek i Ubezpieczeń Kredytów Mieszkaniowych (Multiskill)
monitoring warunków po uruchomieniu kredytu; weryfikacja oraz rejestracja dokumentacji wpływającej do banku; przygotowywanie i wysyłanie dokumentów do Sądów; obsługa weksli; wspieranie Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta w telefonicznej obsłudze klientów.
GE Money Bank
Specjalista w Dziale Obsługi Hipotek i Ubezpieczeń Kredytów Mieszkaniowych
obowiązki: monitoring warunków po uruchomieniu kredytu; weryfikacja oraz rejestracja dokumentacji wpływającej do banku; przygotowywanie i wysyłanie dokumentów do Sądów; obsługa weksli.
GE Money Bank
Specjalista w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta – Kredyty Mieszkaniowe
telefoniczna obsługa klientów w zakresie informacji kredytowej, w trakcie całego procesu kredytowania.
GE Money Bank
Stażysta w Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta – Kredyty Mieszkaniowe
telefoniczna obsługa klientów w zakresie informacji kredytowej, w trakcie całego procesu kredytowania.

Szkolenia i kursy

2010 szkolenie z zaawansowanego Excela, szkolenie z podstaw Lean/ Six Sigma, szkolenie przedsiębiorczość postawą życiową;

2007 szkolenie z funduszy inwestycyjnych;

2006 szkolenie z umiejętności obsługi klienta – organizowane przez firmę AchieveGlobal, szkolenie z kreowania własnej marki;

2005 szkolenie od obsługi do sprzedaży - organizowane przez firmę AchieveGlobal

Edukacja

Logo
Finanse i rachunkowość, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Stosunki Międzynarodowe, licencjackie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość detaliczna

Inne

UMIEJĘTNOŚCI:

obsługa komputera biegła znajomość - MS Office, Windows XP/2003/Vista, system bankowy ICBS, system bankowy PROFILE

inne obsługa urządzeń biurowych

prawo jazdy kat. B

Grupy

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie