Doświadczenie zawodowe
Branch Manager
Dział Handlowy
Utrzymywanie kontaktów z Klientami
Analiza potrzeb Klientów, dobór rozwiązań oferowanych przez firmę
Wyszukiwanie potencjalnych Klientów firmy
Promowanie i prezentowanie firmy
Przygotowywanie ofert umów i koordynowanie ich realizacji
Udział w przetargach na usługi
Negocjowanie w imieniu firmy warunków współpracy i umów handlowych
Współpraca z innymi działami, nadzór nad projektami operacyjnymi
Utrzymywanie kontaktów z Klientami
Analiza potrzeb Klientów, dobór rozwiązań oferowanych przez firmę
Wyszukiwanie potencjalnych Klientów firmy
Promowanie i prezentowanie firmy
Przygotowywanie ofert umów i koordynowanie ich realizacji
Udział w przetargach na usługi
Negocjowanie w imieniu firmy warunków współpracy i umów handlowych
Współpraca z innymi działami, nadzór nad projektami operacyjnymi
Key Account Manager
Sprzedaż usług spedycyjnych , logistycznych na trenie całego kraju
Pozyskiwanie nowych Klientów
Opieka posprzedażowa nad Klientami
Negocjacje/ renegocjacje umów handlowych
Uczestnictwo w przetargach
Nadzór nad wynikami finansowymi podległych oddziałów spedycyjnych
Kontrola działań operacyjnych
Prezentacje
Tworzenie pozytywnego PR firmy
Pozyskiwanie nowych Klientów
Opieka posprzedażowa nad Klientami
Negocjacje/ renegocjacje umów handlowych
Uczestnictwo w przetargach
Nadzór nad wynikami finansowymi podległych oddziałów spedycyjnych
Kontrola działań operacyjnych
Prezentacje
Tworzenie pozytywnego PR firmy
Kierownik Oddziału
Obsługa kluczowego Klienta TESCO
Planowanie, organizacja i koordynacja działań podejmowanych przez osoby zatrudnione w oddziale
Nadzór nad budżetem oddziału
Fakturowanie Klienta
Przyjmowanie reklamacji
Kontrolowanie jakości i terminowości usług przewozowych
Wykonywanie nadzoru nad działaniami podejmowanymi przez wszystkie osoby zatrudnione w oddziale, w szczególności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ładunków przewoźnych
Wykonywanie nadzoru nad rzetelnością i poprawnością dokumentacji sporządzonej w oddziale
Opracowanie raportów dotyczących działalności oddziału na żądanie Zarządu
Planowanie, organizacja i koordynacja działań podejmowanych przez osoby zatrudnione w oddziale
Nadzór nad budżetem oddziału
Fakturowanie Klienta
Przyjmowanie reklamacji
Kontrolowanie jakości i terminowości usług przewozowych
Wykonywanie nadzoru nad działaniami podejmowanymi przez wszystkie osoby zatrudnione w oddziale, w szczególności w celu zapewnienia bezpieczeństwa ładunków przewoźnych
Wykonywanie nadzoru nad rzetelnością i poprawnością dokumentacji sporządzonej w oddziale
Opracowanie raportów dotyczących działalności oddziału na żądanie Zarządu
Szkolenia i kursy
Certyfikat uczestnictwa w warsztatach Zarządzanie Produkcją (2013 r.)
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu Zarządzanie i Logistyka Łańcuchem Dostaw w Przemyśle Spożywczym (2012 r.)
Certyfikat kompetencji audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania PN-EN ISO 9001-2009 (2011 r.)
Certyfikat uczestnictwa w szkoleniu Zarządzanie i Logistyka Łańcuchem Dostaw w Przemyśle Spożywczym (2012 r.)
Certyfikat kompetencji audytora wewnętrznego zintegrowanego systemu zarządzania PN-EN ISO 9001-2009 (2011 r.)
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne
Grupy
FMCG Sprzedaż nowoczesna
Grupa skupiająca osoby pracujące w [b]firmach FMCG[/b], które są odpowiedzialne za sprzedaż do [b]sieci handlowych[/b].