Umiejętności
Faktoring
Języki
angielski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Relationship Manager - Corporate Banking
Współpraca z klientami korporacyjnymi z regionu Pomorza, woj. kujawsko-pomorskiego oraz warmińsko-mazurskiego. Budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi i potencjalnymi klientami. Doradztwo w zakresie finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych, zapotrzebowania na kapitał obrotowy, strukturyzowanie transakcji, prowadzenie negocjacji w zakresie warunków współpracy, ocena sytuacji ekonomiczno finansowej kredytobiorców oraz projekcji finansowych.
Doradca Klienta Korporacyjnego
▪ Zarządzanie relacjami z klientami obsługi korporacyjnej, należącymi do przydzielonego portfela klientów (sektor prywatny i publiczny), sprzedaż i obsługa produktów dla klientów obsługi korporacyjnej, prowadzenie negocjacji cenowych, pozyskiwanie nowych klientów do portfela;
▪ Wstępna ocena ryzyka transakcji;
▪ Ścisła współpraca z Departamentami Banku,
zwłaszcza Departamentem Kredytów Korporacyjnych
oraz centrami biznesowymi.
▪ Wstępna ocena ryzyka transakcji;
▪ Ścisła współpraca z Departamentami Banku,
zwłaszcza Departamentem Kredytów Korporacyjnych
oraz centrami biznesowymi.
Doradca Firmy
▪ Realizacja strategii Banku,
▪ Zarządzanie relacjami z klientami obsługi Premium, należącymi do przydzielonego portfela klientów,
▪ Sprzedaż nowych produktów i usług istniejącym klientom oraz pozyskiwanie nowych klientów,
▪ Sprzedaż i obsługa produktów dla klientów obsługi Premium,
▪ Pełnienie roli Centrum Kompetencji i koordynatora sprzedaży kredytów i faktoringu dla podmiotów gospodarczych – szkolenie pracowników, informowanie o zmianach, wspieranie merytoryczne i aktywny udział w akcjach sprzedażowych,
▪ Wsparcie Dyrektora Oddziału w bieżącej obsłudze oddziału m.in. akceptowanie transakcji realizowanych w oddziale, akceptacja wysyłki do Centrum Kredytowego kredytów gotówkowych, kart kredytowych,
zamykanie/otwieranie systemów informatycznych banku,
▪ Ofertowanie i prowadzenie negocjacji cenowych z potencjalnymi Klientami obsługi Premium.
▪ Zarządzanie relacjami z klientami obsługi Premium, należącymi do przydzielonego portfela klientów,
▪ Sprzedaż nowych produktów i usług istniejącym klientom oraz pozyskiwanie nowych klientów,
▪ Sprzedaż i obsługa produktów dla klientów obsługi Premium,
▪ Pełnienie roli Centrum Kompetencji i koordynatora sprzedaży kredytów i faktoringu dla podmiotów gospodarczych – szkolenie pracowników, informowanie o zmianach, wspieranie merytoryczne i aktywny udział w akcjach sprzedażowych,
▪ Wsparcie Dyrektora Oddziału w bieżącej obsłudze oddziału m.in. akceptowanie transakcji realizowanych w oddziale, akceptacja wysyłki do Centrum Kredytowego kredytów gotówkowych, kart kredytowych,
zamykanie/otwieranie systemów informatycznych banku,
▪ Ofertowanie i prowadzenie negocjacji cenowych z potencjalnymi Klientami obsługi Premium.
Regionalny Manager Sprzedaży
Zadania:
▪ Sprzedaż produktów BZ WBK FAKTOR Sp. z o.o. ,
▪ Ścisła współpraca z siecią oddziałów znajdujących się na terenie działania:
budowanie i utrzymywanie relacji z doradcą biznesowym, firmowym
w placówkach, z kierownikami klientów instytucjonalnych oraz dyrektorami oddziałów;
▪ Prowadzenie szkoleń dla pracowników Banku jak i pracowników spółek zależnych w
zakresie usług faktoringowych;
▪ Uczestniczenie w spotkaniach dla dyrektorów oddziałów, mikrooddziałów, kierowników
klientów instytucjonalnych – celem przekazania informacji dotyczących kwestii
związanych z produktem, profilem klienta, procesu sprzedaży faktoringu, prezentacja
wyników sprzedaży;
▪ Ścisła współpraca z Departamentami Banku, zwłaszcza Departamentem Kredytów
Komercyjnych i Korporacyjnych oraz centrami biznesowymi w zakresie klientów
faktoringowych;
▪ Przygotowanie aplikacji transakcyjnej wraz z dokumentacją towarzyszącą i przedłożenie
jej Zarządowi Spółki;
▪ Wstępna ocena ryzyka transakcji;
▪ Podpisywanie umów faktoringowych z Klientami oraz odbieranie przedłożonych
zabezpieczeń, w ramach udzielonych pełnomocnictw;
▪ Przygotowanie Klienta do współpracy ze Spółką;
▪ Prowadzenie sprawozdawczości z działalności sprzedażowej;
▪ Współpraca przy opracowaniu , modyfikacjach produktów i usług oferowanych przez Spółkę;
▪ Sprzedaż produktów BZ WBK FAKTOR Sp. z o.o. ,
▪ Ścisła współpraca z siecią oddziałów znajdujących się na terenie działania:
budowanie i utrzymywanie relacji z doradcą biznesowym, firmowym
w placówkach, z kierownikami klientów instytucjonalnych oraz dyrektorami oddziałów;
▪ Prowadzenie szkoleń dla pracowników Banku jak i pracowników spółek zależnych w
zakresie usług faktoringowych;
▪ Uczestniczenie w spotkaniach dla dyrektorów oddziałów, mikrooddziałów, kierowników
klientów instytucjonalnych – celem przekazania informacji dotyczących kwestii
związanych z produktem, profilem klienta, procesu sprzedaży faktoringu, prezentacja
wyników sprzedaży;
▪ Ścisła współpraca z Departamentami Banku, zwłaszcza Departamentem Kredytów
Komercyjnych i Korporacyjnych oraz centrami biznesowymi w zakresie klientów
faktoringowych;
▪ Przygotowanie aplikacji transakcyjnej wraz z dokumentacją towarzyszącą i przedłożenie
jej Zarządowi Spółki;
▪ Wstępna ocena ryzyka transakcji;
▪ Podpisywanie umów faktoringowych z Klientami oraz odbieranie przedłożonych
zabezpieczeń, w ramach udzielonych pełnomocnictw;
▪ Przygotowanie Klienta do współpracy ze Spółką;
▪ Prowadzenie sprawozdawczości z działalności sprzedażowej;
▪ Współpraca przy opracowaniu , modyfikacjach produktów i usług oferowanych przez Spółkę;
Referent ds.kredytów, Inspektor Bankowy, Specjalista bankowy w Pionie Klienta Korporacyjnego
Kredyt Bank S.A.
▪ Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,
▪ Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów,
▪ Sprzedaż produktów bankowych,
▪ Prowadzenie negocjacji cen oferowanych produktów, przygotowywanie ofert i umów
kredytowych,
▪ Analiza ekonomiczno finansowa podmiotów gospodarczych,
▪ Ocena ryzyka kredytowego,
▪ Merytoryczna ocena wniosków o udzielenie kredytów, pożyczek i faktoringu,
▪ Przegląd portfela kredytowego (controlling finansowy i monitoring),
▪ Przeprowadzanie wizytacji u klienta,
▪ Współpraca z Radcą Prawnym w zakresie zagadnień formalno-prawnych transakcji kredytowych,
▪ Przygotowywanie i realizacja planu sprzedaży z zakresu wszystkich produktów bankowych.
▪ Rozpoznawanie i analiza potrzeb klientów,
▪ Sprzedaż produktów bankowych,
▪ Prowadzenie negocjacji cen oferowanych produktów, przygotowywanie ofert i umów
kredytowych,
▪ Analiza ekonomiczno finansowa podmiotów gospodarczych,
▪ Ocena ryzyka kredytowego,
▪ Merytoryczna ocena wniosków o udzielenie kredytów, pożyczek i faktoringu,
▪ Przegląd portfela kredytowego (controlling finansowy i monitoring),
▪ Przeprowadzanie wizytacji u klienta,
▪ Współpraca z Radcą Prawnym w zakresie zagadnień formalno-prawnych transakcji kredytowych,
▪ Przygotowywanie i realizacja planu sprzedaży z zakresu wszystkich produktów bankowych.
Szkolenia i kursy
▪ NLP w Biznesie (2009)
▪ Szkolenia podnoszące wiedzę na stanowisku Doradcy Firmy (2007,2008)
▪ Szkolenie dla Konsultantów ds. Sprzedaży: „Budowanie długotrwałej i efektywnej relacji handlowej Konsultant – Klient”,
▪ Listopad 2002 – obecnie: Kurs języka angielskiego,
▪ Kurs Business English zakończony egzaminem LCCI,
▪ Letni kurs języka włoskiego,
▪ Kurs „Młodego Menedżera” przy Towarzystwie Naukowym Organizacji I Kierownictwa w Gdańsku,
▪ Prawo jazdy kategorii B (1997).
▪ Szkolenia podnoszące wiedzę na stanowisku Doradcy Firmy (2007,2008)
▪ Szkolenie dla Konsultantów ds. Sprzedaży: „Budowanie długotrwałej i efektywnej relacji handlowej Konsultant – Klient”,
▪ Listopad 2002 – obecnie: Kurs języka angielskiego,
▪ Kurs Business English zakończony egzaminem LCCI,
▪ Letni kurs języka włoskiego,
▪ Kurs „Młodego Menedżera” przy Towarzystwie Naukowym Organizacji I Kierownictwa w Gdańsku,
▪ Prawo jazdy kategorii B (1997).
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
▪ Podróże, wycieczki rowerowe, piesze,
▪ Dobra książka,teatr, kino,
▪ Fitness.
▪ Dobra książka,teatr, kino,
▪ Fitness.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Corporate Finance and Investment Banking
Miejsce dla wszystkich prawdziwie zainteresowanych corporate finance.
Gdańsk Oliwa
Dla mieszkańców i sympatyków sympatycznej dzielnicy Gdańska kojarzącej się z parkiem oliwskim i katedrą.
Neomedia
W świecie zdominowanym przez brukowce, trudno znaleźć medium, w którym informacje są w takim stopniu interesujące, jak i prawdziwe. Już niedługo ten stan rzeczy ulegnie zmianie...