Katarzyna Mickiewicz

Expert in maritime transport and international trade
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Fracht lotniczy Kontenery Przepisy celne Eksport Przekierowanie frachty Spedycja Import biznes międzynarodowy Logistyka międzynarodowa Międzynarodowa wysyłka handel zagraniczny kluczowy wskaźnik wydajności Logistyka Zarządzanie logistyczne prawo morskie Ocean fracht morski zarządzanie operacyjne Porty usprawnianie procesów Project Management Six Sigma łańcuch dostaw Zarządzanie łańcuchem dostaw Organizacja łańcucha dostaw Szkolenie Zarządzanie transportem Magazynowanie 3PL Zarządzanie zespołem transport kolejowy Transport Obsługa klienta Events Organisation Conference Organization

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CARGOSPED Sp. z o.o.
Kierownik Działu Obsługi Klienta
Zarządzanie działem obsługi, wspieranie klientów w zakresie budowy rozwiązań z zakresu transportu intermodalnego. Wewnętrznie - budowanie struktur wspierających sprzedaż detaliczną transportu kolejowego i intermodalnego.
Maersk Polska Sp. z o.o.
Customer service Export Manager
Managing Customer Service department (export customers) in to locations, building new strategies for the team, mapping and designing customer’s processes, designing transport processes, acting as focal point for Customs Offices and vendors
Maersk Polska Sp. z o.o.
Customer Service Manager - Process Support
Analiza i usprawnianie procesów w dziale obsługi klienta, Wdrażanie i opieka nad nowymi klientami , Organizowanie wewnętrznych i zewnętrznych szkoleń z zakresu obsługi klienta i procesów transportowych.
Aktywna współpraca z Urzędem Celnym i osoba kontaktowa we wszelkich kwestiach dotyczących spraw celnych
Reprezentowanie obsługi klienta w kontaktach z wendorami (porty, terminale kontenerowe, przewoźnicy lądowi)
Realizowanie międzydziałowych projektów z zachowaniem metodologii 6sigma i Lean uwzględniając aspekty potrzeb klienta jak i kosztów firmy
Dbanie o odpowiedni standard obsługi klienta w całej organizacji
Maersk Polska Sp. z o.o.
Customer Service Export Manager
Kierowanie działem eksportu w Polsce. Dodatkowo prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu procesów transportowych, obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej.
Mariusz Kaizen Szymocha
Mariusz Kaizen Szymocha · współpracownik
wystawiono
Profesjonalnie, na czas z zaangażowaniem. Optymalizacja procesów z pozytywnym nastawieniem do realizacji projektów. Kasia, dziękuję za współpracę i życzę wielu udanych przedsięwzięć z pogranicza LEAN i Six Sigma!
Maersk Polska Sp. z o.o.
Customer Service Export Supervisor
Dodatkowo prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu procesów transportowych, obsługi klienta oraz komunikacji interpersonalnej.
Maersk Polska Sp. z o.o.
Customer Service Representative
pracownik działu obsługi klienta, export
Logo
Koordynator Dystrybucji Krajowej
Maersk Logistics
Organizacja dystrybucji krajowej
FM Logistic
Inżynier Metod Transportowych
Praca w dziale kontroli jakości
FM Logistic
Staż w dziale transportu

Szkolenia i kursy

Akademia Trenerska - kurs dla trenerów wewnętrznych i zewnętrznych
Liczne szkolenia z zakresu prawa morskiego, obsługi klienta, komunikacji interpersomalnej

Edukacja

Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Łańcuch dostaw
Logistyka/Optymalizacja
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją

Zainteresowania

gotowanie i historia

Grupy

Intermodal
Intermodal
Transport intermodalny - pociągi, terminale i podstawienia samochodowe. Kontenery, nadwozia wymienne i naczepy. Sprzęt przeładunkowy i systemy IT wspomagające pracę terminali. Zagadnienia operacyjne,
Projekty start-up
Projekty start-up
internetowe start-upy, wszystko co zwiazane z nowymi projektami, ich finansowaniem i zarzadzaniem
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Trenerzy Biznesu/Szkolenia "miękkie"
Grupa poświęcona zagadnieniom związanym z działaniami szkoleniowymi w organizacjach.