Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
•rozwijanie współpracy z klientami z sektora non-food (zdobywanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo produktowe)
•utrzymywanie kontaktów z klientami kluczowymi z sektora spożywczego
•zarządzanie działem obsługi klienta
•zarządzanie projektami tworzenia nowych produktów
•utrzymywanie kontaktów z klientami kluczowymi z sektora spożywczego
•zarządzanie działem obsługi klienta
•zarządzanie projektami tworzenia nowych produktów
Menedżer ds. Obsługi Klienta
•utrzymywanie kontaktów z klientami
•współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy
•raporty sprzedaży, dokumentacja dla księgowości, kontrola płatności
•zarządzanie stanem magazynowym, planowanie produkcji, logistyka
•współpraca z zagranicznymi oddziałami firmy
•raporty sprzedaży, dokumentacja dla księgowości, kontrola płatności
•zarządzanie stanem magazynowym, planowanie produkcji, logistyka
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż
Usługi profesjonalne