Umiejętności
Przygotowywanie dokumentów
Obsługa sprzętu
Internet Explorer
Microsoft Office
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
obsługa programu SubiektGT
Obsługa komputera i urządzeń biurowych
Obsługa programu ORISALES
Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
Obsługa klientów, przyjmowanie, ewidencjonowanie i realizacja reklamacji, sprzedaż towarów i usług, zajmowanie się korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie sprzedaży odręcznej. Prowadzenie stanu magazynowego- kontrole zgodności ewidencji magazynowej ze stanem fizycznym oraz zamawianie produktów do sprzedaży odręcznej w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży. Sporządzanie raportów kasowych i raportów fiskalnych,codzienne rozliczanie kasy. Wysyłka dokumentów do centrali firmy, obsługa programu SUBIEKT, obsługa kasy fiskalnej, weryfikowanie dokumentów oraz ich archiwizowanie. Dbałość o dobre imię i prestiż firmy. Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy.
specjalista ds obsługi klienta
Obsługa klientów, przyjmowanie, ewidencjonowanie i realizacja reklamacji, sprzedaż towarów i usług, zajmowanie się korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych. Prowadzenie sprzedaży odręcznej. Wykonywanie innych poleceń kierownika. Prowadzenie stanu magazynowego- kontrole zgodności ewidencji magazynowej ze stanem fizycznym oraz zamawianie produktów do sprzedaży odręcznej w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży. Sporządzanie raportów kasowych i raportów fiskalnych,codzienne rozliczanie kasy. Wysyłka dokumentów do centrali firmy, obsługa programu SUBIEKT, obsługa kasy fiskalnej, weryfikowanie dokumentów oraz ich archiwizowanie. Dbałość o dobre imię i prestiż firmy. Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy.
Fakturzystka/ Kasjerka
Oriflame Poland Filia Kraków
Obsługa klientów (ok 4 tys miesięcznie) w zakresie przyjmowania płatności, wystawianie faktur,sporządzanie raportów kasowych i raportów fiskalnych,codzienne rozliczanie kasy,prowadzenie stałej i ścisłej współpracy z Dziełem Kontroli Kredytowej Bankowej oraz z Dziełem Windykacji, rejestracja nowych klientów, wyjaśnianie kwestii zw. z fakturami i płatnościami, zajmowanie się korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych (faks,telefon,ksero,drukarka), wysyłka dokumentów do centrali firmy, obsługa programu Orisales, obsługa kasy fiskalnej, weryfikowanie dokumentów oraz ich archiwizowanie. Dbałość o dobre imię i prestiż firmy. Rzetelne i efektywne wykonywanie powierzonej pracy. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.Kształtowanie właściwej atmosfery w pracy.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Oriflame Poland Filia Kraków
Obsługa klientów w zakresie: prezentacji usług i oferty, przyjmowanie,ewidencjonowanie i realizacja reklamacji oraz zwrotów z tytułu unikalnej gwarancji satysfakcji, wyjaśnianie kwestii zw. z fakturami i płatnościami, sprzedaż towarów i usług, zajmowanie się korespondencją. Obsługa urządzeń biurowych.Prowadzenie sprzedaży odręcznej. Wykonywanie innych poleceń kierownika. Czynny udział w rozładunku transportu paczek. Prowadzenie stanu magazynowego- kontrole zgodności ewidencji magazynowej ze stanem fizycznym oraz zamawianie produktów do sprzedaży odręcznej w taki sposób aby zapewnić ciągłość sprzedaży.
Szkolenia i kursy
15.06.2010r Bezpieczeństwo i higiena pracy
Organizowany przez SEKA
25-27.04.2007r Profesjonalna Obsługa Klienta
Organizowany przez Door Poland Sp z.o.o
02.2004r Prawo jazdy kategori B
Organizowany przez SEKA
25-27.04.2007r Profesjonalna Obsługa Klienta
Organizowany przez Door Poland Sp z.o.o
02.2004r Prawo jazdy kategori B
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne
Zainteresowania
Pływanie, jazda na rowerze i rolkach, słuchanie muzyki, moda
Inne
Bez nałogów