Katarzyna Ługowska

kreatywne działanie to moja siła napędowa
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Barista Training Świadomość marki Content Strategy Copywriting Komunikacja korporacyjna Twórcze pisarstwo Digital Marketing media eletroniczne Event Management Google Adwords Google Docs Marketing Zintegrowany Komunikacja wewnętrzna Dziennikarstwo Czasopisma Zarządzanie Marketing Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Planowanie mediów relacje z mediami Microsoft Office Reklama online Marketing internetowy komunikaty prasowe Zarządzanie produktem Planowanie projektów Promocje Public Relations publikowanie Social Media Social Media Marketing Pisanie E-mail marketing driver license knowledge of MS Office

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TEN TEAM
Manager Strategii Komunikacji
PRETIUS
PR & Communications Manager
Logo
break from work
break from work
English course at English Studio in London
Barista course at Cafe Nero
Logo
brand manager
All Live.pl Sp z o.o.
- PR pierwszych w Polsce transmisji na żywo sztuk teatralnych do internetu
- kontakty z teatrami
- strategia rozwoju projektu
Testa Communications Sp. z o.o.
PR manager
- obsługa PR marki TK Maxx - koordynacja wprowadzenia marki na polski rynek, PR produktowy, wsparcie kolejnych otwarć sklepów w mediach lokalnych, organizacja eventów dla stylistów i dziennikarzy, koordynacja wypożyczania ubrań do sesji zdjęciowych, PR kryzysowy, wsparcie działań marketingowych, doradztwo w zakresie planowania mediów;

- obsługa PR Festiwalu Kultury Żydowskiej "Festiwal Singera 2009"

- obsługa PR V Międzynarodowego Festiwalu Szkół Teatralnych

- koordynacja projektu "Pogotowie Kulinarne" firmy Kucharek, tygodnika Naj, miesięczników Moje Gotowanie i Claudia.
G+J Gruner+Jahr Polska
Project Manager w dziale projektów specjalnych
- nadzór nad projektami Szkoła Gotowania miesięcznika Claudia i firmy Kamis oraz Smaki Podróży Gali.
POLSKA PRESS GRUPA
specjalista ds. marketingu dziennika Polska
- monitoring i analiza trendów na rynku wydawniczym,
- prowadzenie negocjacji handlowych z kooperantami, omawianie treści i założeń umów, kontrola i nadzór zamówień,
- inicjowanie i koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi działami wydawnictwa (redakcji, reklamy, PR, marketingu i kolportażu),
- koordynacja i monitoring działań podejmowanych w ramach akcji promocyjnych, tworzenie koncepcji i scenariuszy oraz organizacja konkursów, loterii, plebiscytów i innych działań BTL,
- nadzór nad umowami patronackimi, omawianie z partnerami warunków umowy, bieżąca koordynacja działań związanych z wykonywaniem umów,
- bieżące kontakty i współpraca z oddziałami regionalnymi,
- analiza ofert oraz wdrażanie kolekcji wydawniczych - (product manager: płyt Zakopower "Na siedem" i "Kolędy z Gwiazdami").
Paweł Gałecki
Paweł Gałecki · współpracownik
wystawiono
Bardzo dobry współpracownik. Sprecyzowane wizje ułatwiające wykonanie projektów. Punktualność i bardzo miła atmosfera pracy.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Bardzo dobry i odpowiedzielny pracownik.
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Odpowiedzialna i skuteczna, czyli to co najważniejsze, a tak rzadko już spotykane.
POLSKA PRESS GRUPA
marketing manager
develop and implement marketing campaigns to accompany the introduction newspaper Polska The Times.

- publishing industry analysis, market growth and new business opportunities;
- maintaining and expanding relationships with existing clients, managing business offers and terms and conditions for clients, negotiations;
- working with internal and external design and communications departments and the sales team;
- develop new product/ scheme ideas
- monitoring & assessing performance of marketing campaigns;
- organising various events such as: lotteries, promotional campaigns, awards and conferences;
- project the premiere CD release Zakopower "Na Siedem" is added to the newspapers - the first time in Poland, a case music premiere with the newspaper.
Matrix.pl
redaktor serwisu internetowego
Pracownik Działu Kreacji zajmującego się tworzeniem wirtualnego Miasta Plusa / www.miastoplusa.pl /.
Obowiązki:
• prowadzenie i redakcja działów: muzycznego, sportowego i kulinarnego
• prowadzenie autorskich audycji radiowych w internetowym Radiu Ram
• kreacja nowych serwisów w portalu Miasto Plusa
• współpraca z firmami fonograficznymi i dystrybucyjnymi
• pozyskiwanie partnerów
• projektowanie serwisów internetowych
Usunięty Użytkownik
współpracownik
wystawiono
Rzetelna, dynamiczna i bardzo kontaktowa osoba. Polecam Katarzynę Ługowską jako swoją byłą współpracowniczkę.
INFOVIDE MATRIX S.A.
specialist creative team
development and creation of www.miastoplusa.pl - service for subscribers to the Plus GSM mobile network.

- building positive relationships between customers and brand Plus GSM;
- writing articles for the following departments: film and music;
- conduct a radio show (in the Internet radio station) about music, interviews with Polish musicians;
- developing and monitoring new web pages and sites;
- creation of marketing projects, competitions via SMS;
- development of e-learning project on safety in the mountains and the sea;
- cooperation with business partners: record company, film distribution companies, airlines, cosmetic companies, PR agencies etc..
Logo
koordynator serwisu e-bm.pl
Business Press
Asystent koordynatora serwisu "Businessman w podróży" /serwis www.e-bm.pl/
- od stycznia 2001 roku koordynator serwisu Praca i Podróż
Obowiązki:
* administracja serwisu
* koordynacja pracy zewnętrznych dostawców informacji
* redakcja newsów do serwisu
* obsługa systemu redakcyjnego
- redagowanie tekstów do miesięczników Businessman Magazine i Kalejdoscope.
Logo
journalist
Business Press
journalist for magazines: Kalejdoscope, Businessman Magazine and e-bm.pl

- support for editors who write for the following departments: labor law and the tourism industry;
- writing articles on topics of cultural;
- reserch.

Edukacja

Logo
Psychology, magisterskie
Wyższa Szkoła Pedagogiczna ZNP

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Metallica

Grupy

16 wszystkich wypowiedzi
1 plus
Analityk
Analityk
Dla analityków i nieanalityków. Trochę o rozbieraniu problemu na części pierwsze i składaniu w logiczną całość.
Analityk Biznesowy
Analityk Biznesowy
Zbieranie wymagań biznesowych, funkcjonalnych, niefunkcjonalnych, użytkownika, modelowanie procesów biznesowych i tworzenie przypadków użycia...
AntyRadio
AntyRadio
Dla wielbicieli i antywielbicieli radia 94.....
Bądź Lwicą
Bądź Lwicą
Miejsce dla najbardziej wyjątkowych i interesujących Kobiet, wolnych emocjonalnie i niezależnych, każdego dnia coraz lepszych, odważnych i absolutnie pięknych, oraz dla wszystkich tych, które chcą sta
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
freelancerzy IT
freelancerzy IT
Grupa wolnych strzelców z dziedziny IT - programiści, webmasterzy, graficy, administratorzy...
Grecja
Grecja
Dla miłośników Hellady i nie tylko.
IT World
IT World
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o IT oraz Telco
Jabłuszko
Jabłuszko
Grupa ludzi pracujących na komputerach Apple.
Koncertowo
Koncertowo
Bez muzyki mniej by mnie było! Szczególnie ulegam magii dźwięków płynących prosto spod palców. Dźwięków, które omijają siatkę na mikrofonie, filtry i inne "udoskonalacze". Taka muzyka najpię
Polskapresse
Polskapresse
Jest to grupa zrzeszajaca wszystkich pracowników Polskapresse
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
REKLAMA - manipulacje, kontrowersje, etyka...
Manipulacje, kontrowersje,etyka... Szukamy i oglądamy śmieszne/kontrowersyjne/straszne... wszystkie reklamy. Rozmawiamy na każdy temat - byle był związany z reklamą :)