Katarzyna Sztajnert
Kierownik ds. Kategorii Produktów
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Negocjacje kontraktu
Analiza biznesowa
Zarządzanie czasem
Planowanie pracy zespołu, Kierowanie pracy zespołu, Praca w grupie.
Zarządzanie marką / kategorią produktów
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik ds. Kategorii Produktów
Odpowiedzialność:
• Zarządzanie wyznaczonymi kategoriami / grupą dostawców
• Rekrutacja dostawców do współpracy w ramach sieci wirtualnej
• Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
• Negocjacje warunków handlowych oraz budżetów marketingowych
• Monitoring realizacji kontraktów handlowych
• Wdrażanie i monitoring działań marketingowych
• Współtworzenie planów sprzedażowych
• Realizacja założeń budżetowych dla wyznaczonej kategorii
• Analiza skuteczności sprzedaży i raportowanie wyników
• Monitorowanie oraz analiza rynku konkurencji
• Rekomendowanie nowych produktów w ramach kategorii z uwzględnieniem trendów rynkowych
• Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
• Zarządzanie wyznaczonymi kategoriami / grupą dostawców
• Rekrutacja dostawców do współpracy w ramach sieci wirtualnej
• Budowanie i utrzymywanie relacji z dostawcami
• Negocjacje warunków handlowych oraz budżetów marketingowych
• Monitoring realizacji kontraktów handlowych
• Wdrażanie i monitoring działań marketingowych
• Współtworzenie planów sprzedażowych
• Realizacja założeń budżetowych dla wyznaczonej kategorii
• Analiza skuteczności sprzedaży i raportowanie wyników
• Monitorowanie oraz analiza rynku konkurencji
• Rekomendowanie nowych produktów w ramach kategorii z uwzględnieniem trendów rynkowych
• Współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy
Kierownik ds. Kategorii Produktów
Odpowiedzialność:
• Tworzenie strategii sprzedaży oraz jej implementacja w ramach kategorii
• Tworzenie planów promocyjnych oraz kalendarza aktywności
• Post-ewaluacja działań promocyjnych oraz rekomendacja zmian w celu zapewnienia odpowiedniej rentowności planowanych aktywności
• Bieżący monitoring wyników sprzedaży, marży oraz poziomu zapasu
• Planowanie i kontrola realizacji powierzonego budżetu trade marketingowego
• Prowadzenie programu lojalnościowego oraz kontrola wszystkich procesów z nim związanych
• Tworzenie strategii sprzedaży oraz jej implementacja w ramach kategorii
• Tworzenie planów promocyjnych oraz kalendarza aktywności
• Post-ewaluacja działań promocyjnych oraz rekomendacja zmian w celu zapewnienia odpowiedniej rentowności planowanych aktywności
• Bieżący monitoring wyników sprzedaży, marży oraz poziomu zapasu
• Planowanie i kontrola realizacji powierzonego budżetu trade marketingowego
• Prowadzenie programu lojalnościowego oraz kontrola wszystkich procesów z nim związanych
PO Kierownik ds. kategorii wina
Odpowiedzialność:
• Negocjacje warunków handlowych w ramach kategorii
• Wdrożenie strategii zakupu dla kategorii
• Bieżący monitoring działań konkurencji oraz analiza kategorii
• Analiza rynku konsumenckiego oraz klientów w celu maksymalizacji zysku
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży i poziom marży w kategorii
• Udział w projektach między działowych celem intensyfikacji sprzedaży
• Przygotowywanie działań trade marketingowych wspierających sprzedaż kategorii
• Zapewnienie rozwiązań formalnych dla działań promocyjnych (umowy, regulaminy, oferty, procedury)
• Wsparcie działu sprzedaży w relacji z dostawcami
• Organizacja szkoleń produktowych dla działu sprzedaży oraz klientów
• Przygotowanie materiałów informacyjnych dla pism branżowych
Osiągnięcia:
• Wdrożenie z sukcesem nowego produktu
• Przygotowanie kampanii promującej markę własną
• Poprawienie relacji biznesowych z kluczowym dostawcą
• Negocjacje warunków handlowych w ramach kategorii
• Wdrożenie strategii zakupu dla kategorii
• Bieżący monitoring działań konkurencji oraz analiza kategorii
• Analiza rynku konsumenckiego oraz klientów w celu maksymalizacji zysku
• Odpowiedzialność za realizację planu sprzedaży i poziom marży w kategorii
• Udział w projektach między działowych celem intensyfikacji sprzedaży
• Przygotowywanie działań trade marketingowych wspierających sprzedaż kategorii
• Zapewnienie rozwiązań formalnych dla działań promocyjnych (umowy, regulaminy, oferty, procedury)
• Wsparcie działu sprzedaży w relacji z dostawcami
• Organizacja szkoleń produktowych dla działu sprzedaży oraz klientów
• Przygotowanie materiałów informacyjnych dla pism branżowych
Osiągnięcia:
• Wdrożenie z sukcesem nowego produktu
• Przygotowanie kampanii promującej markę własną
• Poprawienie relacji biznesowych z kluczowym dostawcą
Mł. Specjalista ds. kategorii produktów
Odpowiedzialność:
• Negocjacja warunków zakupowych
• Koordynowanie działań trade marketingowych oraz promocyjnych
• Kooperacja z dostawcami w organizacji szkoleń produktowych dla sił sprzedaży
• Organizacja spotkań promocyjno-szkoleniowych dla kluczowych klientów
• Sporządzanie ofert przetargowych
• Uczestniczenie w spotkaniach z kluczowymi dostawcami oraz przeprowadzanie prezentacji biznesowych
• Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych/zakupowych
Osiągnięcia:
• Przeprowadzenie serii szkoleń produktowych dla sił sprzedaży
• Negocjacja warunków zakupowych
• Koordynowanie działań trade marketingowych oraz promocyjnych
• Kooperacja z dostawcami w organizacji szkoleń produktowych dla sił sprzedaży
• Organizacja spotkań promocyjno-szkoleniowych dla kluczowych klientów
• Sporządzanie ofert przetargowych
• Uczestniczenie w spotkaniach z kluczowymi dostawcami oraz przeprowadzanie prezentacji biznesowych
• Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych/zakupowych
Osiągnięcia:
• Przeprowadzenie serii szkoleń produktowych dla sił sprzedaży
Stażysta w Dziale Zakupów - Program Stażowy ,,Warzelnia Talentów"
Odpowiedzialność:
• Koordynowanie działań dotyczących polityki cenowej
• Koordynowanie działań promocyjnych
• Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych/zakupowych
• Prowadzenie dokumentacji zakupowej
Osiągnięcia:
• Ukończenie z sukcesem stażu
• Zaprojektowanie oraz wdrożenie narzędzi do zarządzania kategorią (kalkulacji cen i marży)
• Koordynowanie działań dotyczących polityki cenowej
• Koordynowanie działań promocyjnych
• Sporządzanie analiz i raportów sprzedażowych/zakupowych
• Prowadzenie dokumentacji zakupowej
Osiągnięcia:
• Ukończenie z sukcesem stażu
• Zaprojektowanie oraz wdrożenie narzędzi do zarządzania kategorią (kalkulacji cen i marży)
Szkolenia i kursy
- Szkolenie z zakresu sprzedaży i negocjacji “Negocjuj i Wygrywaj” 2012 (Nowe Motywacje)
- Szkolenie z zakresu obsługi Pakietu MS Office 2013 (Openmind)
- Szkolenie Leaders of the Future (2013)
- Prawo jazdy kat. B (od 2009 roku)
- Zertifikat Deutsch für den Beruf (2004)
- Szkolenie z zakresu obsługi Pakietu MS Office 2013 (Openmind)
- Szkolenie Leaders of the Future (2013)
- Prawo jazdy kat. B (od 2009 roku)
- Zertifikat Deutsch für den Beruf (2004)
Edukacja
Zainteresowania
- Jazda na rowerze, pływanie, kajakarstwo
- Turystyka, zwiedzanie
- Kosmetologia estetyczna
- Turystyka, zwiedzanie
- Kosmetologia estetyczna