Katarzyna Kania

Key Account Manager, Wydawnistwo AsteriaMed
Gdańsk, pomorskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Key Account Manager
Wydawnistwo AsteriaMed
sprzedaż produktów i usług dla branży farmaceutycznej, tworzenie nowych produktów i usług "szytych na miarę"
Phar Sp. z o.o.
Medical Advisor
Wydawnictwo Via Medica
Key Account Manager
sprzedaż produktów i usług dla branży farmaceutycznej, tworzenie nowych produktów i usług "szytych na miarę", organizacja konferencji medycznych

Szkolenia i kursy

2007 – Mercuri International: Akademia Zarządzania – negocjacje handlowe
2006 – Mercuri International: Akademia Zarządzania – coaching
2006 – Mercuri International: Akademia Zarządzania – planowanie handlowe
2002 – Pierre Fabre Médicament: Style społeczne w codziennej wizycie
2001 – Pierre Fabre Médicament: Style społeczne – dopasowanie sposobu przekazu
2000 – Pierre Fabre Médicament: Zamykanie wizyty i negocjacje handlowe
1999 – Horodyski Training & Consulting Centre: Komercyjna prezentacja grupowa, Wizyta „Face to face”
1999 – Pierre Fabre Médicament: Technika prezentacji
1999 – Pierre Fabre Médicament: Motywowanie zespołu
1998 – Horodyski Training & Consulting Centre: Zaawansowany targeting, Zarządzanie regionem
1998 – Horodyski Training & Consulting Centre: Autentyzm w pracy przedstawiciela medycznego, Profesjonalna „inteligentna” sprzedaż
Październik 1995-Maj 1997 – Ośrodek Terapii i Edukacji
Psychologicznej w Sopocie: Podstawy Pomocy Psychologicznej,
1993-1994 – Ośrodek Terapii i Edukacji Psychologicznej w Sopocie: negocjacje handlowe i trening asertywności

Edukacja

Logo
Podyplomowe Studia Marketingu i Strategii Marketingowych, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
lekarski, magisterskie
Akademia Medyczna w Gdańsku

Specjalizacje

Badania i rozwój
Farmaceutyka/Biotechnologia

Zainteresowania

muzyka klasyczna

Inne

Doskonała umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows), Prawo jazdy kat B

Grupy

BEAGLE  - szalone psy
BEAGLE - szalone psy
Grupa właścicieli (zarówno tych zwykłych jak i ekscentrycznych) i sympatyków rasy BEAGLE
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer Experience. Doświadczenie Klienta
Customer experience / Doświadczenie Klienta (CX) to suma wrażeń, które osoba nabywa podczas kontaktu z dostawcą jakiegoś dobra.
DlaKobietyPL
DlaKobietyPL
Portal dla kobiet
DTP. Poligrafia.
DTP. Poligrafia.
Zapraszam wszystkich grafików, DTP-owców i inne osoby związane z przygotowaniem do druku. Masz problem? Pomogę. Jeśli nie ja to może ktoś inny.
Gdańsk/Trójmiasto
Gdańsk/Trójmiasto
Grupa dla osób mieszkających/studiujących/pracujaych w Trójmieście
Muzyka klasyczna i opera
Muzyka klasyczna i opera
Zapraszam wszystkich, którzy kochają muzykę klasyczną, balet, operę i musicale. Chciałbym aby było to miejsce , gdzie można się podzielić wrażeniami z przeżyć na koncertach, przedstawieniach operowych
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
REKLAMA PRASOWA
Reprezentant medyczny
Reprezentant medyczny
Grupa skupiająca przedstawicieli medycznych z różnych firm farmaceutycznych.
Rmf Classic
Rmf Classic
Dobre nawyki w kierunku klasyki!
Rynek Farmaceutyczny
Rynek Farmaceutyczny
Grupa dla osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem farmaceutycznym. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku farmaceutycznym w Polsce jak i za granicą.